Hé maar dan heb ik jou ook gezien vanmiddag!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef Macka66 het volgende:
Het was echt weer zo leuk om tussen al die dragende mensen te lopen en te zien hoeveel plezier je kunt hebben van dragen! Voor mezelf was het extra leuk dat lief en dametjes mee waren en we echt meewandelden als draaggezin
En dan zeg je niet even hallo?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:25 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim, ik zag jou vandaag! Bij het park
Ja, gemaakt door Webkim! Ben er heel blij mee, want het komt niet vaak voor dat we samen op draagfoto's staan. Meestal staat een van ons achter de camera.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Groofsken het volgende:
Oh Macka, wat een hele mooie foto is dat! Wat heerlijk voor jullie om zo'n moment vastgelegd terug te zien. echt wauw.
ik kan het niet zienquote:Op maandag 14 juni 2010 12:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zelfs eens een éénschouderige versie van de double hammock gezien op TBW. Zal eens zoeken of ik dat topic nog kan vinden. Die zou je met de doek kunnen die je nu hebt. Hierbij wordt het gewicht op je bovenlijf verdeeld én één schouder. Wellicht kun je dan iets langer dragen dan met een rebozo of ringsling.
edit: gevonden!
Je moet een account hebben op die site om de berichten te kunnen bekijken.quote:
Geen dragenden zeker...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef freecell het volgende:
Goed punt, maar de betere bekenden weten ook wel dat doeken duur zijn en dat wij niet echt veel geld hebben...
En ik geloof dat iedereen het onzin vindt om meer dan één doek te hebben
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En wat hebben ze bovendien met jouw bestedingspatroon te maken?![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef Groofsken het volgende:
Weet je wat ik me dus steeds afvraag als ik mijn zoon draag. Of dat niet slecht is voor z'b balletjes enzo. Hij zit toch bijna in de split helemaal tegen mij aan gerdukt. Hebben andere draagmama's van zonen daar nooit over getwijfeld?
Groof, als het slecht was dan bestond de bevolking van West-Afrika uit louter vrouwenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef Groofsken het volgende:
Weet je wat ik me dus steeds afvraag als ik mijn zoon draag. Of dat niet slecht is voor z'b balletjes enzo. Hij zit toch bijna in de split helemaal tegen mij aan gerdukt. Hebben andere draagmama's van zonen daar nooit over getwijfeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |