Volgens mij staat er in GS zelf dat je het met 2500 al kanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Naxx10 vroeger gedaan werd met 3-3.5k GS.
Ik denk eerder door hoge content en vanwege het feit dat 232 dropt in heroics (en dus iedere alt minimaal 232 heeft en verwacht).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in GS zelf dat je het met 2500 al kanEcht, raids puggen is zo lastig geworden met GS en achievements.
Ja idd, dat is een soort van cadeautje als je minimaal 1 lvl 80 hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef Rikketik het volgende:
Je kan toch als level 80 zo'n heirloom Tome of Cold Weather Flying kopen? Die is volgens mij dan al vanaf level 68 te gebruiken.
Als die alt op hetzelfde account zit dan kan je in Dalaran voor je 68 met je 80 http://www.wowwiki.com/Tome_of_Cold_Weather_Flight kopen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Apart dan, ik heb een 80 en nog kon mn hunter alt pas CWF kopen op lvl 77
heirlooms kun je gewoon mailen van ally naar horde.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En van ally naar horde op zelfde account (of andersom) kan niet![]()
Verdiep je er eens een beetje in johquote:Op zondag 13 juni 2010 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Apart dan, ik heb een 80 en nog kon mn hunter alt pas CWF kopen op lvl 77
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.mmo-champion.c(...)Cataclysm-Press-Tour
WTF! Wat een fucking anti-climax.![]()
![]()
![]()
Path of the Titans gone, Guild talents gone, Archeology 'will be less important', alleen premades voor rated bgs.
What's next, alle talents maar weer reverten? Masteries eruit slopen? Nieuwe areas toch maar niet doen, want dat is te veel werk? Iedereen maar van 80 naar 85 grinden op Icecrown elites?![]()
![]()
![]()
Lees t nu ook op wowheadquote:Op zondag 13 juni 2010 03:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als die alt op hetzelfde account zit dan kan je in Dalaran voor je 68 met je 80 http://www.wowwiki.com/Tome_of_Cold_Weather_Flight kopen.
En van ally naar horde op zelfde account (of andersom) kan niet![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:30 schreef SharQueDo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriend is gisteren lvl 80 geworden, ging gisteren mee naar icc 10 en zit nu net in een (niet-guild) pug voor icc 25quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef Moozzie het volgende:
Wil ik zo naxx 10 gaan doen met 4K gs mag ik niet meedoen want me gs is te laag wtf
Welke addons gebruik jij? Ik heb nu xperl, bartender en deadly boss mods maar met tanken in raids is het toch fijner als je al die ongoing abilities/dots zo rechts hebt met een timer ernaastquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond dit wel grappig in ICC gisteren, zie m'n health bar. Wel met die 20% buff though.
[ afbeelding ]
Toen wotlk er net was was ik blij als ik 30k buffed haalde.
voor herb/mining is icecrown helemaal niet zo geweldig:quote:Op zondag 13 juni 2010 18:35 schreef Sjiznit het volgende:
Na een middagje minen en herben beide op 450. Wel pittig als level 68 in Icecrown tussen allemaal mobs proberen wat bloempjes te plukken. Was wel een leuke uitdaging
Wehehe ik dacht al, wat is het rustig hier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Snakey het volgende:
HSG-BOMBER, mag even bijkomen van zijn gebagger, 48 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |