nog iemand op TN?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:42 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Op Twisting Nether hebben we ongeveer 70 - 30 % met de 70% voor horde.
Hebben met de komst van nieuwe VoA boss 5dagen lang Wintergrasp zowat niet verloren.
Horde wint echt ziekelijk vaak. maar gastjes met 200k HP zien rondrennen is ook niet leuk >.<
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond dit wel grappig in ICC gisteren, zie m'n health bar. Wel met die 20% buff though.
[ afbeelding ]
Toen wotlk er net was was ik blij als ik 30k buffed haalde.
Borean of dinges?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:21 schreef lifeblind het volgende:
Mijn mage is nu lvl 68, Bye Bye Outland, Hello Northrend!
Eindelijk, of niet? Ik ben nu in Hellfire Peninsula bezig. Kan er nog mee door, maar daarna wordt het steeds erger. Die hele Outland vibe trek ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:21 schreef lifeblind het volgende:
Mijn mage is nu lvl 68, Bye Bye Outland, Hello Northrend!
bewaar de screenshot maar goed, want eind dit jaar post jij d'r ééntje met 120kquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond dit wel grappig in ICC gisteren, zie m'n health bar. Wel met die 20% buff though.
[ afbeelding ]
Als je emblems nodig hebt doe je daarna toch nog een andere instancequote:- Mensen die alles snel/snel willen doen en vooral bij HoS maar 2 bossen willen doen. Ze vergeten gewoon dat sommige mensen wel Eot's nodig hebben. Zeg je dat je alle bosses wilt doen ben je meteen een idioot en wordt je gekicked
kneusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Ferdii het volgende:
ik need ook altijd op greenies
cosmic essence is ook gewoon te duur
Inderdaad zeg. ik doe altijd disenchant greed, en heb nooit tekort aan enchanting mats.quote:
Die bow is van de laatste baas in UK hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Apart trouwens, ik kan met mn Hunter niet needen op epic leather items? Gisteren dropte er iets leuks in Nexus hc (wrists ofzo) en moest maar greeden en aan de winaar vragen of ik ze mocht hebben.
Heb er ook nog een nieuwe (mail) helm en epic crossbow bij dankzij die eindbaas in Nexus
Ojaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die bow is van de laatste baas in UK hoor
Autoattack op je bars?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, heb alleen op mn casters geen autoattack op de bar. Vaak moet ik wisselen van mob en gaat de autoattack automatisch uit. Dan kan ik het snel aanzetten ipv te rechtsklikken op de mob. Op m'n druid gebruik ik het bijna nooit idd, daar swipe, maul of mangle ik gewoon.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Autoattack op je bars?En hoezo grote handen, Shift-9 keybinded?
![]()
#showtooltipquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hehe, heb alleen op mn casters geen autoattack op de bar. Vaak moet ik wisselen van mob en gaat de autoattack automatisch uit. Dan kan ik het snel aanzetten ipv te rechtsklikken op de mob. Op m'n druid gebruik ik het bijna nooit idd, daar swipe, maul of mangle ik gewoon.
En die shift+9 bind gebruik ik niet echt, ik begon gewoon bij 1 en ging tot 9, net zoals de standaard actionbar. Shift + 5 is het verste waar m'n hand komt zodat het comfortabel blijft.
En dan te bedenken dat Naxx10 vroeger gedaan werd met 3-3.5k GS.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef Moozzie het volgende:
Wil ik zo naxx 10 gaan doen met 4K gs mag ik niet meedoen want me gs is te laag wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |