Die kans acht ik niet zo heel erg grootquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef woid het volgende:
[..]
"als ie vrij gesproken wordt" "moet ie de gevangenis overleven"
vroeg dienst hij om welke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef plonsplons het volgende:
[..]
geld dubbel en dwars teruggeven aan al die mensen waar hij in msn dienst om vroeg
ik ook... (oh sorry)quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga langzaamaan denken dat ik gek ben
Dat doet ze expres. De lol is er nu wel een beetje af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga langzaamaan denken dat ik gek ben
sorry, te flauwquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef woid het volgende:
[..]
Joran kan proberen in de bak een homeo trainer te krijgen....
Er zullen best wel wat kandidaten in de bak te vinden zijn die hem willen "trainen"quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef woid het volgende:
[..]
Joran kan proberen in de bak een home trainer te krijgen....
Die ging toch naadloos over in Joran?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef MidnightB00m het volgende:
Is er trouwens nog ergens een Natalee Holloway topic? Ik kan het niet vinden
goed voor zn conditie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zullen best wel wat kandidaten in de bak te vinden zijn die hem willen "trainen"
ja hoor zal even opzoeken is ook hier op fokquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef MidnightB00m het volgende:
Is er trouwens nog ergens een Natalee Holloway topic? Ik kan het niet vinden
heb je dat ergens uit kunnen ontcijferen? ik heb dat deel dan gemist denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik begrepen heb, is het volgende:
Joran is overgedragen aan het Openbaar Ministerie.
Binnen 24 uur zal men met de officiele aanklacht komen en
Joran heeft een nieuw onderkomen verworven, de Castro Castro gevangenis.
ja en een rechtszaak zal pas over 2 a 3 jaar beginnen las ik ergens .quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik begrepen heb, is het volgende:
Joran is overgedragen aan het Openbaar Ministerie.
Binnen 24 uur zal men met de officiele aanklacht komen en
Joran heeft een nieuw onderkomen verworven, de Castro Castro gevangenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |