Die kans acht ik niet zo heel erg grootquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef woid het volgende:
[..]
"als ie vrij gesproken wordt" "moet ie de gevangenis overleven"
vroeg dienst hij om welke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef plonsplons het volgende:
[..]
geld dubbel en dwars teruggeven aan al die mensen waar hij in msn dienst om vroeg
ik ook... (oh sorry)quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga langzaamaan denken dat ik gek ben
Dat doet ze expres. De lol is er nu wel een beetje af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga langzaamaan denken dat ik gek ben
sorry, te flauwquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef woid het volgende:
[..]
Joran kan proberen in de bak een homeo trainer te krijgen....
Er zullen best wel wat kandidaten in de bak te vinden zijn die hem willen "trainen"quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef woid het volgende:
[..]
Joran kan proberen in de bak een home trainer te krijgen....
Die ging toch naadloos over in Joran?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef MidnightB00m het volgende:
Is er trouwens nog ergens een Natalee Holloway topic? Ik kan het niet vinden
goed voor zn conditie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zullen best wel wat kandidaten in de bak te vinden zijn die hem willen "trainen"
ja hoor zal even opzoeken is ook hier op fokquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef MidnightB00m het volgende:
Is er trouwens nog ergens een Natalee Holloway topic? Ik kan het niet vinden
heb je dat ergens uit kunnen ontcijferen? ik heb dat deel dan gemist denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik begrepen heb, is het volgende:
Joran is overgedragen aan het Openbaar Ministerie.
Binnen 24 uur zal men met de officiele aanklacht komen en
Joran heeft een nieuw onderkomen verworven, de Castro Castro gevangenis.
ja en een rechtszaak zal pas over 2 a 3 jaar beginnen las ik ergens .quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik begrepen heb, is het volgende:
Joran is overgedragen aan het Openbaar Ministerie.
Binnen 24 uur zal men met de officiele aanklacht komen en
Joran heeft een nieuw onderkomen verworven, de Castro Castro gevangenis.
Dat dat ik eerst ook, maar zonder geld wordt het misschien toch lastig. Hij is zelf blut en zijn moeder schijnbaar ook. Dan wordt het lastig...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef Roscovitch het volgende:
Alsof Joran zich niet kan verdedigen in de gevangenis, hij heeft geld en is een beer. Bijt echt wel van zich af.
2 a 3 jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
ja en een rechtszaak zal pas over 2 a 3 jaar beginnen las ik ergens .
Dat is gewoon zijn werk hoor. Vraag --> Aanbodquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef missyB het volgende:
Hoe kun je zo als mens met je zelf leven als je je als advocaat van joran opwerpt .
Misschien een idee om stichting Help Joran te openen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat dat ik eerst ook, maar zonder geld wordt het misschien toch lastig. Hij is zelf blut en zijn moeder schijnbaar ook. Dan wordt het lastig...
Oe! Even kijken...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Peteun het volgende:
Zo te zien is ie al weg naar de Castro Castro
http://elcomercio.pe/envivo
Denk dat er nog wel een tijdje steeds wat info naar buiten blijft komen. Peruanen houden zo te zien ook wel van de sensatie. Maar uiteindelijk worden ze ook Joran-moe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef Stali het volgende:
[..]
2 a 3 jaar..
Dus dan was dit het wel.
Van 262 kijkers naar 315 in 2 minutenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Peteun het volgende:
Zo te zien is ie al weg naar de Castro Castro
http://elcomercio.pe/envivo
Daar buiten staat ook genoeg volk te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |