verwekt in L isse?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein
Ik vind Maddox echt heel erg leukzou schaap denk ik niets vinden
Wij hebben een L I S S E in de vriendenkring. Ik vind Lis persoonlijk leuker, maar dit is wel origineler natuurlijk. De tweede naam is E L F, en toen ik dat op het kaartje zag staan, kreeg ik toch de neiging te vragen wat er met de andere tien gebeurd was
haha, wie weetquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
verwekt in L isse?
Ik vind Lis veeeeeel origineler![]()
Als je weer zo'n groot beertje krijgt: Boris!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, mensen, we zijn op zoek naar een naam die past bij Ivan! We houden van korte namen, simpel (liever Luuk dan Lucas bijvoorbeeld) die toch niet erg veelvoorkomend zijn (geen top 20). Liever niet te maf (geen sprookjesnamen!) en met een normale Nederlandse uitspraak. Komt u maar!
Nou, dit is echt wel mijn smaak! Noor mocht ik hier niet op het lijstje zetten, maar Roos staat er bijvoorbeeld wel op (zij het niet met veel enthousiasme). Jens is wel een aardige om het thema 'bekende wielrenners' te continueren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Ivan en Jens
Ivan en Noah
Ivan en Jasmijn
Ivan en Noor
Hmm, weinig inspiratie vanavond, ik denk nog even verder.
Je lief is lastigquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, dit is echt wel mijn smaak! Noor mocht ik hier niet op het lijstje zetten, maar Roos staat er bijvoorbeeld wel op (zij het niet met veel enthousiasme). Jens is wel een aardige om het thema 'bekende wielrenners' te continueren.Maar mijn lief wil geen Scandinavische naam.
Ik vind R. een héél leuke naam, maar die is al van je zoon. En S. vind ik ook leuk maar dan moet ik altijd aan Seinfeld denken:quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Groofsken het volgende:
Ivan en S t e l l a![]()
Ivan en R a f![]()
Tot hier mijn inspiratie
Precies, dat weet hij dan weer niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, is het niet makkelijker op te noemen wat hij wel wil? Of weet hij dat dan weer niet?
Argument van niks. Ons zie je nooit in het dagelijks leven. En elke naam is al van iemand.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind R. een héél leuke naam, maar die is al van je zoon. En S. vind ik ook leuk maar dan moet ik altijd aan Seinfeld denken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |