Het kind van Thom Hoffman heet Pumaquote:
Dan past ie in ieder geval 'maximaal gezellig' bij de autostoel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Cosima" is trouwens Italiaans en wel mooi, en niet ordi, vind ik.
Zij, bedoel je dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan past ie in ieder geval 'maximaal gezellig' bij de autostoel.
quote:
Alliteratie is juist mooi. Mijn dochter heet St.... St....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik vind die Italiaanse namen echt niks. Als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen 'Mat' en 'Matteo' dan weet ik het wel.
Had ik al gezegd dat namen die met een M beginnen afvallen vanwege alliteratie met de achternaam?
Ja!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef oeke het volgende:
Wauw Huup, wat een lijst! Ben je al ingepakt?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef Groofsken het volgende:
En mijn derde kind (dochter) gaat Bobbie heten, das echt geen hondennaam, maar een hele lieve stoere meisjesnaam, zeker voor een nakomertje.
En Alex vind ik lelijk!
ik lees dit nu pas, maar die kende ik, daar heb ik heel veel mee gespeeld woonde toen in de buurt van rijpelenberg brouwhuis als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Groofsken het volgende:
Vroeger woonde er bij ons in de buurt een gezin met 4 kinderen:
Wendy, Cindy, Marly en Boy...
Het enige jammere was dat ik Boy niet meer fatsoenlijk uit m'n strot kreeg, het werd altijd iets van Boyíe
Ik dacht al , toch niet Cristiano (als in cristiano ronaldo) ofzoquote:
dat is een van mijn teamquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dacht ook even aan die ene voetballer die Xavi heet.
Xavi = Xavier = Javierquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
je hebt iig een xavi als voetballer. mijn zus heeft een collega en zijn zoon heet zo.en die was naar een voetballer vernoemd...
da zeggik netquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat dochikal![]()
Ik vind trouwens Javier een prachtige naam.Nu we het toch over Spaans hebben.Echt heel. Maar er zijn maar weinigen die het uit kunnen spreken ben ik bang. of, goed uitspreken.
ik was aan het editten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan GaVie of Gaby in de uitspraak?
Nou ja en idd, in het spaans erg mooi.
Vind ik ook prachtig!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat dochikal![]()
Ik vind trouwens Javier een prachtige naam.Nu we het toch over Spaans hebben.Echt heel. Maar er zijn maar weinigen die het uit kunnen spreken ben ik bang. of, goed uitspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |