Dan neem je de Noorse variant Hlifquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom echt zoveel leuke namen tegen! Liv vind ik bijvoorbeeld ook leuk (wel een tikje riskant vanwege de 'v'), maar lief zegt gewoon op alles 'nee'.
Ik geloof dat behalve dat het scandinavisch is, het ook niet echt voldoet aan de overige dingen, zoals dat het een beetje gewoon en Nederlands moet klinken en uit te spreken zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ivan & Caïsa.. klinkt lekker scandinavisch.. maar dat mocht geloof 'k niet
Ik vind 't normaal hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof dat behalve dat het scandinavisch is, het ook niet echt voldoet aan de overige dingen, zoals dat het een beetje gewoon en Nederlands moet klinken en uit te spreken zijn
Haha, een vriendinnetje noemt dat 'voortuinmensen'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoor mijn lief nu al: "Wat zeg je, KASSA?"![]()
Hij zei net dat een Italiaanse naam wel leuk zou zijn. Ik vind Italiaanse namen alleen héél gauw ordinair klinken, meer iets voor gezinnen die met dit weer voor hun huis shirtloos in een plastic stoeltje gaan zitten.(Al vind ik Senna bijvoorbeeld wél heel geslaagd.)
Maar Senna vind ik niet zo uitgesproken Italiaans..quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoor mijn lief nu al: "Wat zeg je, KASSA?"![]()
Hij zei net dat een Italiaanse naam wel leuk zou zijn. Ik vind Italiaanse namen alleen héél gauw ordinair klinken, meer iets voor gezinnen die met dit weer voor hun huis shirtloos in een plastic stoeltje gaan zitten.(Al vind ik Senna bijvoorbeeld wél heel geslaagd.)
whehe Tokkies!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, een vriendinnetje noemt dat 'voortuinmensen'.
Haha, ik zette hem op M omdat dat wel mooi klonk met I. Maar Matteo vind ik dan wel weer mooi. Uit de film La meglio gioventu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik vind die Italiaanse namen echt niks. Als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen 'Mat' en 'Matteo' dan weet ik het wel.
Had ik al gezegd dat namen die met een M beginnen afvallen vanwege alliteratie met de achternaam?
Ja zeg, nog eisen stellen ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik vind die Italiaanse namen echt niks. Als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen 'Mat' en 'Matteo' dan weet ik het wel.
Had ik al gezegd dat namen die met een M beginnen afvallen vanwege alliteratie met de achternaam?
nee wel dat de J geen optie was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |