Zo heette mijn Russische ex-vriendje.quote:
Snel dan, alsjeblieft, want ik denk niet dat ik nog een derde keer ga zwangeren.quote:
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:46 schreef oeke het volgende:
Met bloemennamen heb ik niet zoveel. Behalve Lis.![]()
Madelief, Lotus, Bluebell, Roos ik vind ze leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:46 schreef oeke het volgende:
Met bloemennamen heb ik niet zoveel. Behalve Lis.![]()
Bodpa, dat ken ik ook, dat is Denis op zijn Frans. Maar dat zou in NL misschien meer als een meisjesnaam klinken: Denise.
Ik wilde zeggen, dan mag hij mooi met iets komen maar gezien zijn suggestie voor Ivan... laat maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom echt zoveel leuke namen tegen! Liv vind ik bijvoorbeeld ook leuk (wel een tikje riskant vanwege de 'v'), maar lief zegt gewoon op alles 'nee'.
Wat 'n moeilijkerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom echt zoveel leuke namen tegen! Liv vind ik bijvoorbeeld ook leuk (wel een tikje riskant vanwege de 'v'), maar lief zegt gewoon op alles 'nee'.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Madelief, Lotus, Bluebell, Roos ik vind ze leuk
Ik vind Lola leuk, maar dat vindt hij te ordinair. Een collega van me heeft een dochter gekregen met als namen N o a B o b b y. Ook erg leuk, vind ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef oeke het volgende:
Een vriendinnetje van Ko heet J asmijn P arel. Daar krijg ik zulke hippie associaties mee, maar van die foute hippies.
Een vriend van me heeft vorige week een dochter gehad: L ola L ouisse. Klinkt lief vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |