Jeps. Ach ja, zal nog een vervelend WK worden voor hun dan. En dan later hebben ze spijt dat we toch niet meer wedstrijden hebben gekeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat dus.
Een van de mooiste dingen van het WK vind ik nou juist dat je soms de meest exotische ploegen kunt zien spelen én kennismaakt met die soms zo totaal verschillende culturen. Ik vind het juist geweldig om te zien hoe ze daar met een WK omgaan, maar blijkbaar kan half autistisch FOK! er niet tegen als het publiek zich niet exact gedraagt zoals zij het gewend zijn.
Godver, dit wordt mijn signature voor het gehele WKquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef tho_Omas het volgende:
Laat die mensen maar toeteren; ik heb tenminste geen aids denk ik dan.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef gohan16 het volgende:
Ook op radio is het commentaar voorzien van vuvuzelaMet de federationcup was er geen andere mogelijkheid dan je tv op mute te zetten.
http://banthevuvuzela.blogspot.com/
Waarom bij rugby, de nationale sport daar, niet?! En bij DE internationale sport bij uitstek wel![]()
Check bij die link de filmpjes. Verbale reactie van het publiek is niet te horen, naast dat het superirritant is.
Stoere Engelse praat telt niet als argument hoor...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef Apekoek het volgende:
Ach dat gezeik op die heerlijk toeters, fuck it, het hoort er gewoon bij face it! Bovendien kijk ik en de meeste mensen waarschijnlijk toch wel met een hele groep mensen waardoor je er toch wel doorheen brult, what is the fucking issue?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat een grafherrie....
NOS doe er gvd wat aan!
Eens even met het geluid van mn tv spelen om te zien of dat ook maar iets helptquote:
Ik ben het al gewendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:21 schreef Karina het volgende:
Ik zit te kijken, maar ik word nu al gek van die herrie
Ik hoor het idd, en die heb ik hier in Schiedam ook in HDTVquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |