Ik heb een kleine 100EC gehaald dit jaar, en ik moet nog een scriptie inleveren voor ~20. Slechte smoes :xquote:Op maandag 21 juni 2010 19:58 schreef Keuzer het volgende:
0 hele uren op mijn teller voor deze maand, daarentegen wel 5/6 tentamens van de 9 die ik gemaakt heb... wacht nog voor 3 tentamens op de uitslag en zit nog te blokken voor die ene die ik niet gehaald heb.
Zodra ik klaar ben ga ik weer lekker aan de bak.
Ik kwam laatst bij het adres aan en ze boden me aan om me naar het station te brengen omdat het vanaf daar een half uur lopen was, volgens mijn 9292ov papieren zou ik met de bus 2uur onderweg zijn maar omdat ik nu via het station ging ben ik ook een uur langer onderweg geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Toen ik erachter kwam zal ik al in de trein. IN totaal ben ik dus een uur langer onderweg geweest door mijn eigen fout. Ik heb dit geloof ik wel aangegeven maar ik weet niet wat EW hier nou mee doet. Wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weten jullie mij aardig jaloers te maken, ik zet mezelf hele dagen beschikbaar en wordt maar steeds niet gebeld.. Er staat wel in het contract dat ze mensen die er langer werken voortrekken, maar dit gaat wel heel ver, haha.![]()
Het zou natuurlijk ook kunnen dat in mijn buurt weinig werk is..
Verder is het best leuk werk hoor!![]()
Soms heb ik spijt dat ik die spoedjes aanneem aangezien die vaak weinig uren opleveren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Aaargh, ik krijg net een spoedje. En ik heb maar 4uurtjes geslapen... Mijn bed!!
Normaal gesproken inderdaad wel. Vandaag zou ik als alles volgens plan zou gaan na 2,5 uur terug zijn. Alleen werden het 6 uren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef Obama het volgende:
[..]
Soms heb ik spijt dat ik die spoedjes aanneem aangezien die vaak weinig uren opleveren.
Mwah, misschien een beetje. Ik heb zelf gister ook weer een spoedje afgeslagen, 't was me ff te vroeg. In de ochtend zeg ik vaker nee.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Mallet het volgende:
@ Maharbal
Merk je ook dat de hoeveelheid werk weer een beetje aan het afnemen is? Meestal krijg jij wel meer dan één rit toch?
Ik heb het gevoel dat ik al ontzettend mazzel heb gehad, maar zoals ik al zei vind ik het niet erg om een dagje thuis te zitten. Werken (lees: geld verdienen) is alleen nogal verslavend en helemaal als het werk gewoon heel leuk is.
Daar zat ik gister ook, niet verkeerd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef Mathijz het volgende:
Het wachten in Barneveld is nu zeker niet vervelend. Wat een heerlijk weer.
Ik had 'm aan het begin van Juni.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef Mallet het volgende:
Heb jij niet binnenkort die antislipcursus Maharbal? Of heb je die deze maand gehad?
Ik moet echt eerlijk bekennen.. Laatst stak er iemand op het industrieterrein in Houten vlak voor m'n auto over zonder op of om te kijken en ik reed gewoon 50. Als ik tijdens de cursus niet geoefend had met noodstops met ABS.. Had ik zeker weten die vent aangereden.. Als je niet weet hoe ABS voelt dan kan je er nog wel eens door verrast worden en je pedaal loslaten.. Zoals ik deed tijdens de cursus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |