abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83114322
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:58 schreef Keuzer het volgende:
0 hele uren op mijn teller voor deze maand, daarentegen wel 5/6 tentamens van de 9 die ik gemaakt heb... wacht nog voor 3 tentamens op de uitslag en zit nog te blokken voor die ene die ik niet gehaald heb.
Zodra ik klaar ben ga ik weer lekker aan de bak.
Ik heb een kleine 100EC gehaald dit jaar, en ik moet nog een scriptie inleveren voor ~20. Slechte smoes :x

Maar wel gefelicidingesd!
pi_83117419
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Toen ik erachter kwam zal ik al in de trein. IN totaal ben ik dus een uur langer onderweg geweest door mijn eigen fout. Ik heb dit geloof ik wel aangegeven maar ik weet niet wat EW hier nou mee doet. Wat denken jullie?
Ik kwam laatst bij het adres aan en ze boden me aan om me naar het station te brengen omdat het vanaf daar een half uur lopen was, volgens mijn 9292ov papieren zou ik met de bus 2uur onderweg zijn maar omdat ik nu via het station ging ben ik ook een uur langer onderweg geweest Gorinchem, wat een kutdorp
Ik noteer gewoon wat ik ook daadwerkelijk reis, ookal had het sneller gekunt.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_83128191
Laatst bood iemand mij ook aan om me naar de bushalte te brengen. Volgens 9292ov was het 20 minuutjes lopen, maar daar zagen ze het zandpad van 20 minuten extra niet.. Gelukkig kon ik dus weggebracht worden, moest erna ook nog 1,5 uur in 3 verschillende bussen zitten naar m'n 2e adres. Deze 'steden' lagen hemelsbreed echter maar een kilometer of 15 uit elkaar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder weten jullie mij aardig jaloers te maken, ik zet mezelf hele dagen beschikbaar en wordt maar steeds niet gebeld.. Er staat wel in het contract dat ze mensen die er langer werken voortrekken, maar dit gaat wel heel ver, haha.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat in mijn buurt weinig werk is..

Verder is het best leuk werk hoor!
pi_83131801
Aaargh, ik krijg net een spoedje. En ik heb maar 4uurtjes geslapen... Mijn bed!!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83141349
Het is wel weer even wennen dat fulltime werken. Ben behoorlijk gaar atm. Vanochtend eerst een uur en een kwartier naar mn startadres.. Auto niet aanwezig gvd. Met ov maar naar almere gegaan a 2uur voor mn 2e rit. 30min in de auto en nu weer 2uur naar huis met ov.
Btw het is waaaaarm en ik ben echt te warm gekleed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:50:33 #206
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83143840
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Aaargh, ik krijg net een spoedje. En ik heb maar 4uurtjes geslapen... Mijn bed!!
Soms heb ik spijt dat ik die spoedjes aanneem aangezien die vaak weinig uren opleveren.
pi_83145113
Ik zit eraan te denken als ik geen baan kan krijgen binnen 1 maand dit tijdelijk te gaan doen.
pi_83149567
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef Obama het volgende:

[..]

Soms heb ik spijt dat ik die spoedjes aanneem aangezien die vaak weinig uren opleveren.
Normaal gesproken inderdaad wel. Vandaag zou ik als alles volgens plan zou gaan na 2,5 uur terug zijn. Alleen werden het 6 uren.

Auto was niet gereed bij Koopman, dus heb daar 45 minuten gewacht. En of ik even langs de Volvo dealer wilde rijden om het motormanagement te laten resetten. De auto kon natuurlijk niet worden afgeleverd met knipperend waarschuwingslampje. Daar nog dik een uur moeten wachten. Uiteindelijk dus 2 uur vertraging.
En dan noemen ze het een spoedopdracht.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83151819
Elk uur is mooi meegenomen is mijn filosofie. Meestal krijg ik ook wel 2 ritten als spoedopdracht.

Het ziet er naar uit dat ik morgen een dagje vrij ben, ook niet verkeerd. Altijd nog kans dat morgen om 08.30 de telefoon gaat, ghehe.

Ik heb vandaag overigens in een Peugeot 107 AUTOMAAT gereden. Wie van jullie heeft dat ook wel eens meegemaakt (107/C1/Aygo automaat)? Wat een ding zeg. Ik kreeg er gewoon de slappe lach van. Als je de kickdown gebruikt schiet hij soms gewoon terug naar de 1e versnelling en trekt hem echt absurd ver door. Ik dacht echt dat ik ging opstijgen, hahahahaha! Echt oorverdovend.

Edit: Ik lees nu net even de review op Autoweek.nl:
"Een minpuntje scoort deze auto met zijn semi-automaat. Het ding schakelt veel te traag, op onverwachte en onlogische momenten en trekt door tot toerentallen waar de ‘Dukes uut Hasselt’ slapeloze nachten van zouden krijgen."

[ Bericht 20% gewijzigd door Mallet op 22-06-2010 17:32:28 ]
pi_83153116
Ik heb wel een keer een Corsa met automaat gereden, die ging als je 120 reed en even wilde inhalen ook rustig terug naar z'n 3
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:17:21 #211
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_83157322
jostie heeft morgen weer geen werk net als vandaag en gisteren en vrijdag trouwens
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:29:30 #212
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83157930
ja, ben ook niet gebeld........to bad.
pi_83166132
2 ritjes morgen, vandaag ook niks helaas.
pi_83167827
Vandaag had ik een ritje, morgen weer een ritje.
pi_83168477
@ Maharbal
Merk je ook dat de hoeveelheid werk weer een beetje aan het afnemen is? Meestal krijg jij wel meer dan één rit toch?

Ik heb het gevoel dat ik al ontzettend mazzel heb gehad, maar zoals ik al zei vind ik het niet erg om een dagje thuis te zitten. Werken (lees: geld verdienen) is alleen nogal verslavend en helemaal als het werk gewoon heel leuk is.
pi_83169479
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Mallet het volgende:
@ Maharbal
Merk je ook dat de hoeveelheid werk weer een beetje aan het afnemen is? Meestal krijg jij wel meer dan één rit toch?

Ik heb het gevoel dat ik al ontzettend mazzel heb gehad, maar zoals ik al zei vind ik het niet erg om een dagje thuis te zitten. Werken (lees: geld verdienen) is alleen nogal verslavend en helemaal als het werk gewoon heel leuk is.
Mwah, misschien een beetje. Ik heb zelf gister ook weer een spoedje afgeslagen, 't was me ff te vroeg. In de ochtend zeg ik vaker nee.....
pi_83169824
Als ik niet gebeld word besluit ik altijd uit te slapen en ik hoor toch nooit m'n telefoon als ik aan het slapen ben
En dat ze na 12'en nog bellen heb ik 1 keer gehad.
pi_83170959
Morgen weer in een BMW 5 de hele dag rijden, erg fijne auto en trekt ook nog erg lekker op
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_83183573
Het wachten in Barneveld is nu zeker niet vervelend. Wat een heerlijk weer.
pi_83184363
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef Mathijz het volgende:
Het wachten in Barneveld is nu zeker niet vervelend. Wat een heerlijk weer.
Daar zat ik gister ook, niet verkeerd!
pi_83188989
En vanuit een zonnig almere ben ik op weg naar huis

Zag er eerlijk gezegd niet druk uit. Stonden weinig auto's.
pi_83193058
Is er iemand trouwens nog naar die Arval bijeenkomst geweest? Ben wel benieuwd hoe dat was.
pi_83196391
Enw eer 6 uur opzitten. Het zijn er niet veel, maar 't zijn toch weer 6 uur.
pi_83196725
Heb jij niet binnenkort die antislipcursus Maharbal? Of heb je die deze maand gehad?

Ik moet echt eerlijk bekennen.. Laatst stak er iemand op het industrieterrein in Houten vlak voor m'n auto over zonder op of om te kijken en ik reed gewoon 50. Als ik tijdens de cursus niet geoefend had met noodstops met ABS.. Had ik zeker weten die vent aangereden.. Als je niet weet hoe ABS voelt dan kan je er nog wel eens door verrast worden en je pedaal loslaten.. Zoals ik deed tijdens de cursus.
pi_83197621
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef Mallet het volgende:
Heb jij niet binnenkort die antislipcursus Maharbal? Of heb je die deze maand gehad?

Ik moet echt eerlijk bekennen.. Laatst stak er iemand op het industrieterrein in Houten vlak voor m'n auto over zonder op of om te kijken en ik reed gewoon 50. Als ik tijdens de cursus niet geoefend had met noodstops met ABS.. Had ik zeker weten die vent aangereden.. Als je niet weet hoe ABS voelt dan kan je er nog wel eens door verrast worden en je pedaal loslaten.. Zoals ik deed tijdens de cursus.
Ik had 'm aan het begin van Juni.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')