abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82920699
Hah ik dacht al dat jij dat was Mathijz, in die peugeot toch? Ik kwam net die poort uit, wou die bus van :37 nog halen en dat is net gelukt.
pi_82921956
Ja dat was ik idd, sta nog steeds te wachten op de bus, had hier 5 minuten geleden al moeten zijn. Moet trouwens zoals ik al dacht naar nootdorp ipv hoofddorp.

Edit:

De bus was vertraagd door de scheepvaart.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mathijz op 17-06-2010 11:21:49 ]
pi_82928284
En ik ben weer onderweg naar huis vanuit barneveld. Wat rijden bmw's toch goed. Jammer dat t geen automaat was.
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:09:44 #154
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82933542
Ja bmw's zijn agressief en direct, maar ik rijd toch liever audi of volvo, dat rijdt toch een stuk prettiger vind ik.

Wat voor bmw was het trouwens ?
pi_82934970
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef Obama het volgende:
Ja bmw's zijn agressief en direct, maar ik rijd toch liever audi of volvo, dat rijdt toch een stuk prettiger vind ik.

Wat voor bmw was het trouwens ?
BMW staat bij mij echt op nummer 1. Het rijdt gewoon veel sportiever vind ik. Het was overigens een BMW 316i Touring. Standaard dus en niet snel, maargoed je past je automatisch aan aan de auto en dan ga je ook gewoon rustiger rijden.

Overigens.. Ik kom best wel vaak tot de conclusie dat ik het reservewiel niet kan vinden. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik kijk dan achterin onder het luik, maar soms ligt er ook een soort bak waar helemaal geen wiel in kan.. Soms zitten ze ook vast zodat je er niet onder kan kijken. Bij de BMW vandaag idem.. Hangen die dingen echt onder de auto? Lijkt me niet toch..
pi_82938466
Zo irritant: ik heb het de laatste tijd erg druk met school. Komt erop neer dat ik eigenlijk alleen op vrijdag kan werken. Echter heb ik op donderdag best veel colleges tot laat. Dus als ze bellen voor ritjes op vrijdag, dan kan ik eigenlijk nooit opnemen omdat ik in college zit en tegen de tijd dat ik terug bel zijn ofwel de ritten al vergeven of het is al zo laat dat ik het bandje krijg.
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 17:10:33 #157
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_82939934
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:40 schreef Mallet het volgende:

[..]

BMW staat bij mij echt op nummer 1. Het rijdt gewoon veel sportiever vind ik. Het was overigens een BMW 316i Touring. Standaard dus en niet snel, maargoed je past je automatisch aan aan de auto en dan ga je ook gewoon rustiger rijden.

Overigens.. Ik kom best wel vaak tot de conclusie dat ik het reservewiel niet kan vinden. Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik kijk dan achterin onder het luik, maar soms ligt er ook een soort bak waar helemaal geen wiel in kan.. Soms zitten ze ook vast zodat je er niet onder kan kijken. Bij de BMW vandaag idem.. Hangen die dingen echt onder de auto? Lijkt me niet toch..
Nieuwe BMW's hebben geen reservewiel meer; die hebben anti-lek banden
pi_82943025
Heb je vandaag wel werk gekregen Josti? Ik heb morgen weer 3 ritjes. Ziet er naar uit dat het weer een lange dag gaat worden.
pi_82943492
Zag vandaag nog een ongeluk gebeuren op de A2 bij Eindhoven op de andere rijbaan, een oude gare Suzuki Swift klapte vol tegen de vangrail aan. Moest nog flink op de rem omdat er wat troep op mijn rijbaan terecht kwam.
pi_82944201
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo irritant: ik heb het de laatste tijd erg druk met school. Komt erop neer dat ik eigenlijk alleen op vrijdag kan werken. Echter heb ik op donderdag best veel colleges tot laat. Dus als ze bellen voor ritjes op vrijdag, dan kan ik eigenlijk nooit opnemen omdat ik in college zit en tegen de tijd dat ik terug bel zijn ofwel de ritten al vergeven of het is al zo laat dat ik het bandje krijg.
Ik zeg dan altijd in opmerkingen "Heb les/whatever, kan niet opnemen...gelieve rit gewoon in te plannen en voicemail achter te laten". Eventueel bel ik dan in een pauze of wat dan ook terug ter bevestiging. Ze weten dat ik 't zo doe en ik krijg de ritten ook gewoon.

Vandaag weer 8 uur gemaakt. De teller voor deze week (zaterdag wel gewerkt, maandag niet), staat op ~35 uur. Morgen mag ik weer.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:38:20 #161
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_82946108
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:
Heb je vandaag wel werk gekregen Josti? Ik heb morgen weer 3 ritjes. Ziet er naar uit dat het weer een lange dag gaat worden.
morgen opnieuw niks :s
en bmw vanaf 2008 kun je gewoon mee doorrijden als je lek rijdt dus geen reservewiel.
Er komt dan een stof vrij in de band waardoor je met max 80 km/u door kunt rijden zodat je een garage kunt bereiken!

bmw
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:57:34 #162
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82946898
Ik ben ook niet gebeld voor morgen......
pi_82948580
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82970798
Zo irritant dat wanneer je je helemaal aan de inleverprocedure houdt.. Het toch weer anders moet en je weer een grauw en een snauw van het personeel ter plekke krijgt. Bah!
pi_82971995
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef Mallet het volgende:
Zo irritant dat wanneer je je helemaal aan de inleverprocedure houdt.. Het toch weer anders moet en je weer een grauw en een snauw van het personeel ter plekke krijgt. Bah!
Vertel
pi_82973577
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit commentaar gehad op schade die ik niet gezien zou hebben, dus ik denk ik tot zover alles nog gezien heb.

Sowieso houd ik van statistieken!
Ik ook damn ik had economie moeten gaan studeren misschien. Mja IT heeft er wel wat van weg.
pi_82974878
Ik heb 1 keer commentaar gehad op schade die ik niet had gezien. Of nou ja, niet had gezien: het was een ritje voor Arval Meerkerk, dus daar hoefde je geen schade te noteren. Toen werd ik gebeld de dag erna of ik ergens tegenaan had gezeten, omdat een kras was ontdekt waarvan de berijder en de dealer waar ik hem ophaalde niks van wist. Ik zei: nee, niks geraakt en verder nooit meer wat van gehoord.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:41:21 #168
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82990388
Toch nog gebeld voor een spoedje vandaag.....
pi_82990686
Maandag heb ik 3 ritten.

Overigens stond ik vandaag te wachten op de bus bij ING Breda, maar er hing al een aankondiging dat er rekening gehouden moest worden met vertraging ivm de luchtmachtdagen en bij drukte eventueel het vervallen van haltes. 20 Minuten naardat de bus had moeten komen komt er opeens een alternatieve gast van de overkant mijn kant op.. Dus ik denk oh nee hè wat wil hij nou.. "POLISH OR ENGLISH?" Bleek dus dat de bus helemaal niet kwam, want er hadden mensen bij zijn halte in Dorst gebeld naar de klantenservice. Heb ik vervolgens een uur met die gast gelopen langs de weg tot we bij een andere halte kwamen .

Edit: Hij was 6 maanden in Nederland om te werken. Hij was heftruckchauffeur voor een bedrag van EUR 6,- per uur voor een 27-jarige..
pi_82992028
Ah, jammer dat zoiets mij niet is overkomen. Ik kan namelijk pools

Vandaag weer 6 uur gemaakt. Weektotaal komt op ~35 uur in 4 dagen. Hopelijk blijft het even zo doorgaan, dan kunnen we de maand weer met ~120 uur afsluiten. Altijd een leuke vakantiebonus.
pi_83003506
Fuck hee.. Maandag 2,40 reizen naar mijn startadres (trein van 06.30 ). Rennen en vliegen wordt het.. Zo strak gepland allemaal.

Moest vandaag zo keihard remmen.. Er strak gewoon iemand over zonder te kijken en ik reed 50 en links stond een trailer geparkeerd. Ik moest gelijk aan de slipcursus denken met de noodstops.. NIET de rem loslaten dacht ik alleen maar (dat deed ik tijdens de cursus dus wel). Scheelde echt maar een cm of 20..
pi_83008465
ik kan vrijdag weer lekker werken, zin in weer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:33:28 #173
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83031017
, net mijn loonstrookje binnen gehad.

130 eurie naar de fiscus, terwijl ik vrijwel direct mijn loonheffingsformulier had opgestuurd.
pi_83031077
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef Obama het volgende:
, net mijn loonstrookje binnen gehad.

130 eurie naar de fiscus, terwijl ik vrijwel direct mijn loonheffingsformulier had opgestuurd.
Dan heb je 'm of verkeerd ingevuld, of er is iets misgegaan.

Nuja, volgend jaar krijg je het wel weer terug.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:39:42 #175
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83033859
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:35 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dan heb je 'm of verkeerd ingevuld, of er is iets misgegaan.

Nuja, volgend jaar krijg je het wel weer terug.
Ja tuurlijk, heb ik mijn naam verkeerd geschreven of heb ik JA onduidelijk aangekruisd ? .

Er is iets duidelijk misgegaan .......
pi_83034772
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:39 schreef Obama het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, heb ik mijn naam verkeerd geschreven of heb ik JA onduidelijk aangekruisd ? .

Er is iets duidelijk misgegaan .......
Kunnen genoeg andere dingen misgaan. Verkeerde datum, verkeerde optie, verkeerde werkgever.

Ik sluit niks meer uit. Vaak genoeg dat mensen roepen "IK DOE ALLES GOED, X IS FOUT", en dan een stomme fout maken . Je zou kunnen beginnen met naar EW te bellen.
pi_83037845
Dat heb ik ook gehad, maar dat heeft iets te maken met de datum.. Toen ik bij Easy Way begon werd er in het begin ook loonheffing ingehouden (1e maand). Ik begon toen ook ergens halverwege en niet op de 1e.. Daarna is het altijd gewoon toegepast.
pi_83038581
mensen mensen, wat is dit toch voor topic?
ik lees pagina's en pagina's en ik snap er helemaal niets van wat het doel is of waar het over gaat.

verlos mij uit mijn lijden!
pi_83038889
Ik zal het je makkelijk maken: KLIK
pi_83039075
dank u!

nu kan ik rustig slapen
pi_83039138
Ik heb vandaag ook mijn loonstrookje gehad nadat ik voor mijn gevoel veel te weinig heb ontvangen (zo'n 150 euro) nu hebben ze maar de helft van de 140 euro die ik ze voorgeschoten heb uitgekeerd, daarnaast nog onterecht mijn eigen risico ingehouden vanwege een ongelukje op mijn allereerste werkdag* én 15 uur te weinig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83039877
Dit is wel een hele aparte gang van zaken dan.

Ik moet zeggen dat ik verder nooit problemen heb gehad met loon o.i.d.
Wat ik wel weet is dat je heel goed moet onthouden tegen WIE je WAT hebt gezegd of hebt afgesproken. Mijn ervaring is dat de planning onderling niet weet wat er speelt.

Misschien is dit dus een geval van langs elkaar heen communiceren. Iemand heeft met jou afgesproken dat je je eigen risico niet hoefde te betalen maar heeft dit vervolgens niet goed verwerkt. Dat zou een optie zijn. Wellicht hebben ze besloten om toch je eigen risico eraf te halen onder het motto van: "elke vorm van schade kost je je eigen risico".

Het voorgeschoten bedrag aan benzine lijkt mij een administratieve fout. Heb je kopieën gemaakt van je ritbonnen / tankbonnen? Erg belangrijk in dit soort gevallen.

Heb je de uren goed nagekeken of je echt 15 uur te kort komt?

M.a.w. maandag aan de telefoon hangen
pi_83041044
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Mallet het volgende:
Dit is wel een hele aparte gang van zaken dan.

Ik moet zeggen dat ik verder nooit problemen heb gehad met loon o.i.d.
Wat ik wel weet is dat je heel goed moet onthouden tegen WIE je WAT hebt gezegd of hebt afgesproken. Mijn ervaring is dat de planning onderling niet weet wat er speelt.

Misschien is dit dus een geval van langs elkaar heen communiceren. Iemand heeft met jou afgesproken dat je je eigen risico niet hoefde te betalen maar heeft dit vervolgens niet goed verwerkt. Dat zou een optie zijn. Wellicht hebben ze besloten om toch je eigen risico eraf te halen onder het motto van: "elke vorm van schade kost je je eigen risico".

Het voorgeschoten bedrag aan benzine lijkt mij een administratieve fout. Heb je kopieën gemaakt van je ritbonnen / tankbonnen? Erg belangrijk in dit soort gevallen.

Heb je de uren goed nagekeken of je echt 15 uur te kort komt?

M.a.w. maandag aan de telefoon hangen
t was mijn eerste maand dus nog niet ervaren met dit soort dingen. Maar ik heb 2x moeten tanken. Waarvan 1 een lege espace ala 100 euro, dus dr klopt sowieso geen zak van. Maar vanaf nu heb ik een betere administratie. Met uren rekenen kwam ik op 66 uur uit en toen heb ik niet ruim gerekend, dus een beetje vreemd. Maar idd bellen ja. Dankjewel voor je reactie.
pi_83068810
Wat doen jullie eigenlijk als jullie 3 ritten op een dag hebben, en dat dus niet op 1 ritbon past? Nieten jullie die er aan of niet?
pi_83068942
Ik niet sowieso alle ritbonnen die betrekking hebben op 1 dag aan elkaar. Maakt het wel zo makkelijk en overzichtelijk, en dan weet je zeker dat ze niks kunnen vergeten omdat ze het niet gezien hebben (althans, dan ben je zekerder )
pi_83070715
Oke, en dat wat in die chauffeurshandleiding staat over een geel en wit formulier voor jezelf en hun is een beetje verouderd? Aangezien die ritbonnen standaard plaats hebben voor 2 ritten.
pi_83071760
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:59 schreef Mcnick1 het volgende:
Oke, en dat wat in die chauffeurshandleiding staat over een geel en wit formulier voor jezelf en hun is een beetje verouderd? Aangezien die ritbonnen standaard plaats hebben voor 2 ritten.
Ja, is verouderd. Vroeger kreeg je nog ritbonnen toegestuurd die uit twee delen bestonden. Nu moet je ze zelf printen.
pi_83074668
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste rit gehad, ging allemaal wel redelijk. Ben alleen vergeten te bellen toen ik weg reed bij mijn afhaaladres (stond aangegeven in de ritinfo). Zodra ik er achter kwam gelijk gebeld en zeiden ze dat ik het de volgende keer wel echt even moest doen. Verder mocht ik qua auto's ook nog niet echt klagen:
SPOILER
Er is nu alleen nog wel een vraag in me op gekomen, moet ik nou als start en eind tijd de bushalte bij mij achter opgeven, of echt het treinstation van mijn woonplaats? En hoe doe ik dat als ik met de bus naar een adres moet zonder langs dat station te komen?
pi_83082545
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef mustang90 het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste rit gehad, ging allemaal wel redelijk. Ben alleen vergeten te bellen toen ik weg reed bij mijn afhaaladres (stond aangegeven in de ritinfo). Zodra ik er achter kwam gelijk gebeld en zeiden ze dat ik het de volgende keer wel echt even moest doen. Verder mocht ik qua auto's ook nog niet echt klagen:
SPOILER
Er is nu alleen nog wel een vraag in me op gekomen, moet ik nou als start en eind tijd de bushalte bij mij achter opgeven, of echt het treinstation van mijn woonplaats? En hoe doe ik dat als ik met de bus naar een adres moet zonder langs dat station te komen?
Gewoon van de dichtstbijzijnde bushalte van je huis. Of tenminste, die bushalte waar je start en die waar je eindigd. Treinstation heeft verder weinig invloed.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83093121
Er is inderdaad n leasemaatschappij waarvoor je altijd moet bellen voor vertrek. Bij mij gaan die gesprekken zo:
Hoi met x van Easy Way!
Hoi met mallet. Ik wil vertrekken met een auto van x. Ik heb de auto heel goed gecontroleerd, ik heb de attentiekaart die ik aan de nieuwe berijder geef en ik stuur het transportformulier na de rit op naar de leasemaatschappij!
Moeten ze altijd lachen, ghehe.
pi_83095916
Ja heb ik ook zo gedaan toen dat een keertje moest, het stond allemaal zo duidelijk in de ritinfo dat het verder weinig nut had om te bellen. Maargoed formaliteiten, formaliteiten... het blijft genieten.
pi_83101303
Vandaag mijn loonstrook gehad. Aantal uren kloppen op een half uur na. Maarja dat kan zijn omdat ik soms wat ruim denk. Dan is mijn vraag ook aan jullie, reken jullie de tijd mee als je een fout hebt gemaakt? Ter verduidelijking:
Ik was eens vergeten om de autopapieren te overhandigen (had ze wel laten zien enzo, maar daarna alle papieren bij elkaar gepakt en in mijn tas gedaan) en ging op weg naar mijn tweede adres. Toen ik erachter kwam zal ik al in de trein. IN totaal ben ik dus een uur langer onderweg geweest door mijn eigen fout. Ik heb dit geloof ik wel aangegeven maar ik weet niet wat EW hier nou mee doet. Wat denken jullie?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83105601
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef Mallet het volgende:
Er is inderdaad n leasemaatschappij waarvoor je altijd moet bellen voor vertrek. Bij mij gaan die gesprekken zo:
Hoi met x van Easy Way!
Hoi met mallet. Ik wil vertrekken met een auto van x. Ik heb de auto heel goed gecontroleerd, ik heb de attentiekaart die ik aan de nieuwe berijder geef en ik stuur het transportformulier na de rit op naar de leasemaatschappij!
Moeten ze altijd lachen, ghehe.
Haha, dat is idd de betreffende leasemaatschappij! =D

Ik heb me nu in totaal al 4 dagen beschikbaar gesteld, en heb nog maar 1 keer gewerkt. Vandaag en morgen ook beschikbaar, nog steeds niet gebeld. Dus zal ook niet wat worden denkik. Blehh, ik wil werken.
pi_83105648
O ja, dat is die leasemaatschappij waarvoor ik altijd vergeet om te bellen voordat ik vertrek.

Ergo, het maakt geen bal uit.
pi_83109853
Morgen 1 ritje van 200+km.
pi_83109994
Morgen 1 van net geen 100km.

Maar zit nu al op ~76 uur, dus 't zal wel goedkomen.
pi_83110811
Vandaag 11,75 uur gemaakt. Ik moest een Focus ophalen, maar de kluis van de betreffende leasemaatschappij kon niet open. Gelukkig hadden ze nog een andere auto die naar hetzelfde adres mocht. Was een Seat Leon 2.0 FSI, dus dat was wel beter. Knalrood.

Morgen weer 2 ritten. Zit nu op 70,5 uur. Niet slecht aangezien ik pas vanaf vorige week echt goed ben gaan werken.
pi_83110986
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef Mallet het volgende:

Morgen weer 2 ritten. Zit nu op 70,5 uur. Niet slecht aangezien ik pas vanaf vorige week echt goed ben gaan werken.
Same hier eigenlijk. Vorige week bijna 30 uur kunnen maken. Nog even wat uren maken voordat de "zomerstop" begint, want je hebt minder ritten...dus in feite is het een soort zomerstop. Minimaal weer 100 uur deze maand!
pi_83112289
Gaat hier ook wel aardig met 68 uur op de teller, idd nog even flink wat uren proberen te maken voor de zomer.
pi_83113676
0 hele uren op mijn teller voor deze maand, daarentegen wel 5/6 tentamens van de 9 die ik gemaakt heb... wacht nog voor 3 tentamens op de uitslag en zit nog te blokken voor die ene die ik niet gehaald heb.
Zodra ik klaar ben ga ik weer lekker aan de bak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')