abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83293958
Net op het laatste moment toch nog 1 ritje gekregen voor maandag, komt wel goed uit ivm NL
pi_83294101
Lucky you.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:24:41 #253
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_83296114
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:25 schreef enpe het volgende:
Net op het laatste moment toch nog 1 ritje gekregen voor maandag, komt wel goed uit ivm NL
na woensdag.donderdag en vandaag : maandag opnieuw geen werk voor jostiee
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:38:47 #254
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83301523
Pf! Ik was vandaag bij Xerox in Breukelen om een auto op te halen, maar hij was eerder op de dag al opgehaald door iemand! Ik mocht dus weer naar huis
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_83301968
Ben 2 keer gebeld denk ik, alleen geen voicemail ingesproken...
pi_83318739
Gister 2 heerlijke ritjes gehad waar ik de hele dag mee bezig was. Als eerste een auto afleveren echt 5 minuten vanf het bedrijf. Daarna 2 uur met het OV richting een dorpje nog een stuk onder rotterdam en daar een peugeot 308 SW aut. ophalen (die automaat valt wel tegen trouwens). Daarmee nog even langs capelle a/d ijsel om iets af te leveren en daarna richting het park. Tot slot 1 auto leveren (ford mondeo) en vanaf daar wat vlak bij mijn woonplaats is direct naar huis. Gelukkig mag ik dan mijn eindtijd doorrekenen tot hoelang het zou duren om terug op het bedrijf te komen.

Volgende week weer 2 dagen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_83321552
Ik had daarentegen gisteren best een rotdag. De eerste rit verliep vlekkeloos. Auto afgeleverd, werd ik naar het station gebracht door een lekker chick!

Maarja, die tweede auto dus pas na 15:00 ophalen. Was in Den Haag en moest bij een bedrijf op de dertiende verdieping zijn. Best chill zo, allemaal zakenlui die je zo aankijken wat jij daar komt doen. Ruim een half uur gewacht met uitzicht op de skyline van Den Haag en in de verte Rotterdam. Nouja, daarna auto opgehaald (reed half 4 weg). En ja hoor.. Den Haag file, Delft file, Ring Rotterdam file, Dordrecht file.... Uiteindelijk pas om half 6 die waggie afgeleverd. Kutje.

Maandag geen werk, had wel opgegeven maar komt eigenlijk wel mooi uit.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:50:37 #258
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_83328904
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik had daarentegen gisteren best een rotdag. De eerste rit verliep vlekkeloos. Auto afgeleverd, werd ik naar het station gebracht door een lekker chick!

Maarja, die tweede auto dus pas na 15:00 ophalen. Was in Den Haag en moest bij een bedrijf op de dertiende verdieping zijn. Best chill zo, allemaal zakenlui die je zo aankijken wat jij daar komt doen. Ruim een half uur gewacht met uitzicht op de skyline van Den Haag en in de verte Rotterdam. Nouja, daarna auto opgehaald (reed half 4 weg). En ja hoor.. Den Haag file, Delft file, Ring Rotterdam file, Dordrecht file.... Uiteindelijk pas om half 6 die waggie afgeleverd. Kutje.

Maandag geen werk, had wel opgegeven maar komt eigenlijk wel mooi uit.
ik snap niet waarom je geen werk krijgt maandag terwijl je wel opgeeft.
Vorige week een mail gehad om ook aub tijdens t wk jezelf op te geven...
Ik ging ervanuit dat t wel druk zou zijn
pi_83329312
De mensen willen gewoon allemaal NL kijken en laten hun auto dus een andere dag ophalen.
pi_83331633
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:50 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

ik snap niet waarom je geen werk krijgt maandag terwijl je wel opgeeft.
Vorige week een mail gehad om ook aub tijdens t wk jezelf op te geven...
Ik ging ervanuit dat t wel druk zou zijn
Dit is veel vaker het geval helaas. Dit zijn van die periodes dat er voor ons (we wonen grofweg in dezelfde regio) gewoon geen klap te doen is. Meestal aan het einde van de maand, tenzij het echt een drukke maand is. Misschien dat het met de aankomende maandwissel nog wat drukker gaat worden, ik ben de hele aankomende week beschikbaar. Toch zal je er rekening mee moeten houden dat je gedurende de zomervakantie vooral thuis zult zitten (lees: dus een ander baantje moet zoeken als je wilt verdienen).
pi_83334440
In juli en augustus is het over het algemeen niet heel erg druk.
pi_83358642
Ik ben al wel op zoek naar een weekend baantje. En nu iets voor 's avonds. Maar hiken wil ik zeker blijven doen, zo lang mogelijk.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:25:19 #263
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83380270
Ik ga gewoon op vakantie .
pi_83384023
Geef je de vakantie dan ook werkelijk telefonisch door of allen in je beschikbaarheid op de site?
  maandag 28 juni 2010 @ 13:34:23 #265
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83397674
quote:
Op maandag 28 juni 2010 01:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Geef je de vakantie dan ook werkelijk telefonisch door of allen in je beschikbaarheid op de site?
Beide, maar je moest het tijdig laten weten.
pi_83397934
Wel fijn dat ik via adecco werk trouwens, nu sta ik morgen op reserve voor athlon enn werd ik net gebeld of ik bij de rai wilde werken (als Nederland verliest). Wint Nederland blijf ik gewoon reserve staan voor Athlon. Altijd wel iets van werk dus.
Top 5 China producten
pi_83399395
Een VW Fox zonder airco moeten vervoeren in dit weer is niet leuk.
pi_83406143
In Den Bosch aangekomen werd vrolijk omgeroepen dat er geen treinen meer reden richting Utrecht (slechts tot Geldermalsen), omdat er een seinstoring was. Kon ik via Nijmegen en Arnhem richting Zwolle, d'oh.

Nou ja, toch 8 uur gemaakt. Teller is dus op 100 uur geeindigd. Mooie vakantiebonus
  maandag 28 juni 2010 @ 17:12:52 #269
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_83406694
Weet iemand trouwens hoe dat zit als je een paar weken niet werkt? Ik heb het namelijk erg druk met tentamens en hertentames (al 3 weken ong) en heb daartussen ook niet gewerkt, en ben ook een keertje vergeten in te vullen of ik kon werken. (kreeg een smsje) Maar vind EW dit erg? Hang ik nu aan de schandpaal? Ik zou toch over een week oid weer aan het werk willen, maar krijg ik dan nog goede auto's/ritten of mag ik trapautos hiken?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_83409824
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef DoimeN het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit als je een paar weken niet werkt? Ik heb het namelijk erg druk met tentamens en hertentames (al 3 weken ong) en heb daartussen ook niet gewerkt, en ben ook een keertje vergeten in te vullen of ik kon werken. (kreeg een smsje) Maar vind EW dit erg? Hang ik nu aan de schandpaal? Ik zou toch over een week oid weer aan het werk willen, maar krijg ik dan nog goede auto's/ritten of mag ik trapautos hiken?
Ik was er vorig jaar een maandje tussenuit en had gewoon alles op niet beschikbaar gezet, nooit iets van gehoord. Was wel midden in de zomer dus het was al erg rustig.

Mijn airco was vandaag ook kapot, geen pretje als je een rit van 200 km hebt. Morgen 2 ritten, hopelijk meer geluk met de airco.
pi_83413243
Airco is zo fijn. Echt het eerste wat ik vol aanzet met deze temperaturen.

Ik zit morgen nog steeds thuis, shitzooi.
pi_83414698
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb zelf nu 4 weken precies niet gewerkt, ook tentamens moeten maken, 9 welgeteld en met resultaat ^^ zeer positief resultaat... magoed het maakt ze niet echt uit, als je gemiddeld maar aan 1 dag per week uitkomt in het jaar dan is het allang best.. zeker in het geval van onderwijs...
  maandag 28 juni 2010 @ 23:12:01 #273
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_83424178
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef Mallet het volgende:
Airco is zo fijn. Echt het eerste wat ik vol aanzet met deze temperaturen.

Ik zit morgen nog steeds thuis, shitzooi.
ik ook
pi_83431326
Ben wel aan het werk, op naar rit 2. Er werd wel strenger op schade gecontroleerd dan ik gewend was bij dat bedrijf, maar alles stond genoteerd.
pi_83434013
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

ik ook
en ik ook
Gister gelukkig wel werk, 3uur thuis dus lekker voetbal kunnen kijken.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:08:01 #276
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83434021
Dilemma !

Werken of NL-BRA ?

1600..........kut tijd.
pi_83434163
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Obama het volgende:
Dilemma !

Werken of NL-BRA ?

1600..........kut tijd.
Ik heb die ochtend een tentamen en voor een halve dag kom je toch niet aan het werk, dus ik weet het wel
pi_83435297
Ik denk dat ik mezelf ook maar niet beschikbaar stel
pi_83436378
Ik sta ook niet beschikbaar
Top 5 China producten
pi_83445731
Edit: Thanks Maharbal.

Godver ik moet morgen een LPG-auto aftanken.. Heel fijn . Ik heb nog nooit LPG getankt, maar ik heb het even opgezocht en volgens mij is het wel te doen..

[ Bericht 79% gewijzigd door Mallet op 29-06-2010 16:28:44 ]
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:03:16 #281
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83464677
Niet gebeld

De kans dat ik werk aanneem voor vrijdag wordt steeds groter, moet centjes verdienen voor vakantie!

[ Bericht 0% gewijzigd door Obama op 29-06-2010 22:37:45 ]
pi_83473484
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Mallet het volgende:
Edit: Thanks Maharbal.

Godver ik moet morgen een LPG-auto aftanken.. Heel fijn . Ik heb nog nooit LPG getankt, maar ik heb het even opgezocht en volgens mij is het wel te doen..
Zolang je een koppelstuk hebt, of ingebouwd zit wel
pi_83474350
Van 16 juli tot 16 augustus geen gratis reizen meer -> Dat zou eigenlijk betekenen dat je je scheelbetaalt aan kaartjes en die hele maand blut bent. Of is dat beter geregeld?
pi_83476240
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 01:05 schreef Mcnick1 het volgende:
Van 16 juli tot 16 augustus geen gratis reizen meer -> Dat zou eigenlijk betekenen dat je je scheelbetaalt aan kaartjes en die hele maand blut bent. Of is dat beter geregeld?
Ja, het is "beter geregeld" in die zin dat er minder werk is. Ik meen me te herinneren dat ik bijvoorbeeld vorig jaar juli niet zo veel had gewerkt, en dat ik dus maar voor tussen de ¤75 en de ¤100 aan OV-kosten heb voorschoten.
pi_83504223
Dat gas tanken is dus niet gelukt. Aansluiten was piece of cake maar vervolgens vulde hij gewoon niet bij.

Ik sluit deze maand af met 90,5 uur. Best lekker nog.

Gisteren belde ik naar EW om vandaag ingepland te worden en toen kreeg ik te horen dat het gigantisch druk was en ik bijna zeker wel gebeld zou worden, wat ook het geval was. Maar morgen zit ik weer thuis . Er valt ook geen peil op te trekken .

@ McNick: Hoe is dat nu uiteindelijk opgelost met je loon problemen?
pi_83505142
Morgen gelukkig weer een ritje na 2 dagen thuis. Heb mooi ook voor vrijdag opgegeven, hopen dat er dan weer iets meer is.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_83505722
Deze week 4x beschikbaar en 4 dagen werk, tik ik nog net de 100 uurtjes aan deze maand. Had vandaag een Jaguar XF, is weer eens wat anders .

Trouwens nog meer mensen die vandaag een paar uur in de file hebben gestaan @ A12?
pi_83507018
Jaguar XF, hoor hem nou!

Vandaag drie ritjes gehad, en serieus een van de kutste werkdagen evah! Warm, auto niet aanwezig, gezeik met ov... En ik heb echt haat aan ING. Blegh.

Morgen wel weer werk, maar voor vrijdag heb ik mezelf toch maar op niet beschikbaar gesteld. Wordt hier 36 graden in Limburg dus weinig trek om te werken. Overigens was het deze week bij Koopman wel heel druk dus in principe had ik ook veel kunnen werken. Maarja, feesten na het schooljaar is ook belangrijk!
pi_83512565
Morgen weer 2 ritjes.
pi_83513383
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Mallet het volgende:
Dat gas tanken is dus niet gelukt. Aansluiten was piece of cake maar vervolgens vulde hij gewoon niet bij.

Ik sluit deze maand af met 90,5 uur. Best lekker nog.

Gisteren belde ik naar EW om vandaag ingepland te worden en toen kreeg ik te horen dat het gigantisch druk was en ik bijna zeker wel gebeld zou worden, wat ook het geval was. Maar morgen zit ik weer thuis . Er valt ook geen peil op te trekken .

@ McNick: Hoe is dat nu uiteindelijk opgelost met je loon problemen?
Problemen zijn netjes afgehandeld.
Het benzinegeld wat ik voorgeschoten had kreeg ik gelijk die dag nog teruggestort en het eigen risico wat dus onterecht ingehouden was, was een communicatiefoutje daar op het bureau en dat krijg ik extra met mijn volgende loon, dus hartstikke mooi:). Wat betreft de uren had ik verkeerd gerekend, ik had tot en met 1 juni opgestuurd, en dus ook bij elkaar gerekend waardoor ik 13 uur hoger uitkwam. 1 juni was toevallig mijn langste dag tot morgen dus dat hakte er wel in.

Vandaag had ik trouwens een retevette A3, gloedjenieuw S-line met sportstand in de automaat én flippers achter het stuur, in 7 tellen op de 100 en van die kuipstoelen, ik heb me vermaakt vandaag, jammer dat het zo druk was en nergens harder dan 90 mocht:(

Morgen een lang dagje, beginnen om 6.30 en eindigen om 20.30:P
pi_83515939
Zeg maar vaarwel aan representatief kleden aankomende vrijdag, kom je daar aan in je overhemd + lange pantalon, als je pech hebt met geen airco in de bus/auto/trein dan zit je waarschijnlijk onder t zweet XD
Aan allen die dat prefereren boven oranje - Brazilie, heel veel respect...
maar ik bounce ^^
pi_83518783
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:54 schreef Keuzer het volgende:
Zeg maar vaarwel aan representatief kleden aankomende vrijdag, kom je daar aan in je overhemd + lange pantalon, als je pech hebt met geen airco in de bus/auto/trein dan zit je waarschijnlijk onder t zweet XD
Aan allen die dat prefereren boven oranje - Brazilie, heel veel respect...
maar ik bounce ^^
Ik had het vandaag al zwaar. Stond ik met m'n pantalon en overhemd in de brandende zon een Dacia Logan uit te zuigen en de matten uit te kloppen. Het moet ook niet veel gekker worden.

Mijn 3e auto moest ik ophalen op het bedrijventerein Rivium in Capelle a/d IJssel. Iemand daar wel eens geweest? Vanuit Kralingsezoom (metro R'dam) moet je dan met zo`n parkshuttle. Dat is echt een dreug ding. Zo`n elektrisch karretje zonder bestuurder.. Wat ze vroeger ook op Schiphol hadden bij lang parkeren.

Auto had vanaf vrijdag stilgestaan in de brandende zon.. Meteen de airco vol aan. Meurde naar dooie hond, maar zolang de lucht maar koud is .

Hoop op een spoedje morgen.
pi_83518889
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik had het vandaag al zwaar. Stond ik met m'n pantalon en overhemd in de brandende zon een Dacia Logan uit te zuigen en de matten uit te kloppen. Het moet ook niet veel gekker worden.

Mijn 3e auto moest ik ophalen op het bedrijventerein Rivium in Capelle a/d IJssel. Iemand daar wel eens geweest? Vanuit Kralingsezoom (metro R'dam) moet je dan met zo`n parkshuttle. Dat is echt een dreug ding. Zo`n elektrisch karretje zonder bestuurder.. Wat ze vroeger ook op Schiphol hadden bij lang parkeren.

Auto had vanaf vrijdag stilgestaan in de brandende zon.. Meteen de airco vol aan. Meurde naar dooie hond, maar zolang de lucht maar koud is .

Hoop op een spoedje morgen.
Probeer dan eens de hele dag in volledig pak te werken, ik trek het redelijk slecht die hitte. In meeste autos werkt de airco ook niet als de motor uitstaat dus na 30min is de auto een sauna geworden. Gelukkig ben ik veel weg deze zomer dus zal ik niet al teveel werken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_83520389
Er staat mij een lange dag te wachten.

Moet van hengelo naar etten-leur en van goes naar almere, met auto's die waarschijnlijk (gelukkig) wel airco hebben. Ik moet wel heel NL door, dus hoop op niet al te veel files
pi_83521790
Sta al een tijd stil na de wijkertunnel
pi_83529133
Mn hoop van gister had niet echt veel effect, bijna een uur in de file gestaan op de A27.
Degene die de airco heeft uitgevonden is trouwens, in ieder geval wat mij betreft, een grote held!
pi_83531965
En onderweg naar mn startadres voor mn spoedje. Even een c-klasse naar almere brengen.

Morgen 2 ritten, maar op tijd klaar ivm voor 14.00 afleveren.
pi_83533219
Drukte en en kledingcontrole bij ING. Altijd dat gezeur om pantalon..
pi_83538506
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Drukte en en kledingcontrole bij ING. Altijd dat gezeur om pantalon..
Doe gewoon een pantalon aan, is minder warm dan een spijkerbroek?
pi_83540325
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Doe gewoon een pantalon aan, is minder warm dan een spijkerbroek?
Dan moet ik die weer gaan kopen. Ik ga mijn pantalon van mijn pak niet gebruiken, dat weet ik wel.

Overigens nog met drie collega's gereisd een stuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')