na woensdag.donderdag en vandaag : maandag opnieuw geen werk voor jostieequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:25 schreef enpe het volgende:
Net op het laatste moment toch nog 1 ritje gekregen voor maandag, komt wel goed uit ivm NL
ik snap niet waarom je geen werk krijgt maandag terwijl je wel opgeeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik had daarentegen gisteren best een rotdag. De eerste rit verliep vlekkeloos. Auto afgeleverd, werd ik naar het station gebracht door een lekker chick!![]()
Maarja, die tweede auto dus pas na 15:00 ophalen. Was in Den Haag en moest bij een bedrijf op de dertiende verdieping zijn. Best chill zo, allemaal zakenlui die je zo aankijken wat jij daar komt doen. Ruim een half uur gewacht met uitzicht op de skyline van Den Haag en in de verte Rotterdam. Nouja, daarna auto opgehaald (reed half 4 weg). En ja hoor.. Den Haag file, Delft file, Ring Rotterdam file, Dordrecht file.... Uiteindelijk pas om half 6 die waggie afgeleverd. Kutje.
Maandag geen werk, had wel opgegeven maar komt eigenlijk wel mooi uit.
Dit is veel vaker het geval helaas. Dit zijn van die periodes dat er voor ons (we wonen grofweg in dezelfde regio) gewoon geen klap te doen is. Meestal aan het einde van de maand, tenzij het echt een drukke maand is. Misschien dat het met de aankomende maandwissel nog wat drukker gaat worden, ik ben de hele aankomende week beschikbaar. Toch zal je er rekening mee moeten houden dat je gedurende de zomervakantie vooral thuis zult zitten (lees: dus een ander baantje moet zoeken als je wilt verdienen).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:50 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je geen werk krijgt maandag terwijl je wel opgeeft.
Vorige week een mail gehad om ook aub tijdens t wk jezelf op te geven...
Ik ging ervanuit dat t wel druk zou zijn
Beide, maar je moest het tijdig laten weten.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Geef je de vakantie dan ook werkelijk telefonisch door of allen in je beschikbaarheid op de site?
Ik was er vorig jaar een maandje tussenuit en had gewoon alles op niet beschikbaar gezet, nooit iets van gehoord. Was wel midden in de zomer dus het was al erg rustig.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef DoimeN het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit als je een paar weken niet werkt? Ik heb het namelijk erg druk met tentamens en hertentames (al 3 weken ong) en heb daartussen ook niet gewerkt, en ben ook een keertje vergeten in te vullen of ik kon werken. (kreeg een smsje) Maar vind EW dit erg? Hang ik nu aan de schandpaal? Ik zou toch over een week oid weer aan het werk willen, maar krijg ik dan nog goede auto's/ritten of mag ik trapautos hiken?
Ik heb zelf nu 4 weken precies niet gewerkt, ook tentamens moeten maken, 9 welgeteld en met resultaat ^^ zeer positief resultaat... magoed het maakt ze niet echt uit, als je gemiddeld maar aan 1 dag per week uitkomt in het jaar dan is het allang best.. zeker in het geval van onderwijs...quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef DoimeN het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit als je een paar weken niet werkt? Ik heb het namelijk erg druk met tentamens en hertentames (al 3 weken ong) en heb daartussen ook niet gewerkt, en ben ook een keertje vergeten in te vullen of ik kon werken. (kreeg een smsje) Maar vind EW dit erg? Hang ik nu aan de schandpaal? Ik zou toch over een week oid weer aan het werk willen, maar krijg ik dan nog goede auto's/ritten of mag ik trapautos hiken?
ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef Mallet het volgende:
Airco is zo fijn. Echt het eerste wat ik vol aanzet met deze temperaturen.
Ik zit morgen nog steeds thuis, shitzooi.
en ik ookquote:
Ik heb die ochtend een tentamen en voor een halve dag kom je toch niet aan het werk, dus ik weet het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Obama het volgende:
Dilemma !
Werken of NL-BRA ?
1600..........kut tijd.
Zolang je een koppelstuk hebt, of ingebouwd zit welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Mallet het volgende:
Edit: Thanks Maharbal.
Godver ik moet morgen een LPG-auto aftanken.. Heel fijn. Ik heb nog nooit LPG getankt, maar ik heb het even opgezocht en volgens mij is het wel te doen..
Ja, het is "beter geregeld" in die zin dat er minder werk is. Ik meen me te herinneren dat ik bijvoorbeeld vorig jaar juli niet zo veel had gewerkt, en dat ik dus maar voor tussen de ¤75 en de ¤100 aan OV-kosten heb voorschoten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:05 schreef Mcnick1 het volgende:
Van 16 juli tot 16 augustus geen gratis reizen meer -> Dat zou eigenlijk betekenen dat je je scheelbetaalt aan kaartjes en die hele maand blut bent. Of is dat beter geregeld?
Problemen zijn netjes afgehandeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Mallet het volgende:
Dat gas tanken is dus niet gelukt. Aansluiten was piece of cake maar vervolgens vulde hij gewoon niet bij.
Ik sluit deze maand af met 90,5 uur. Best lekker nog.
Gisteren belde ik naar EW om vandaag ingepland te worden en toen kreeg ik te horen dat het gigantisch druk was en ik bijna zeker wel gebeld zou worden, wat ook het geval was. Maar morgen zit ik weer thuis. Er valt ook geen peil op te trekken
.
@ McNick: Hoe is dat nu uiteindelijk opgelost met je loon problemen?
Ik had het vandaag al zwaar. Stond ik met m'n pantalon en overhemd in de brandende zon een Dacia Logan uit te zuigen en de matten uit te kloppen. Het moet ook niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:54 schreef Keuzer het volgende:
Zeg maar vaarwel aan representatief kleden aankomende vrijdag, kom je daar aan in je overhemd + lange pantalon, als je pech hebt met geen airco in de bus/auto/trein dan zit je waarschijnlijk onder t zweet XD
Aan allen die dat prefereren boven oranje - Brazilie, heel veel respect...
maar ik bounce ^^
Probeer dan eens de hele dag in volledig pak te werken, ik trek het redelijk slecht die hitte. In meeste autos werkt de airco ook niet als de motor uitstaat dus na 30min is de auto een sauna geworden. Gelukkig ben ik veel weg deze zomer dus zal ik niet al teveel werkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:28 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik had het vandaag al zwaar. Stond ik met m'n pantalon en overhemd in de brandende zon een Dacia Logan uit te zuigen en de matten uit te kloppen. Het moet ook niet veel gekker worden.
Mijn 3e auto moest ik ophalen op het bedrijventerein Rivium in Capelle a/d IJssel. Iemand daar wel eens geweest? Vanuit Kralingsezoom (metro R'dam) moet je dan met zo`n parkshuttle. Dat is echt een dreug ding. Zo`n elektrisch karretje zonder bestuurder.. Wat ze vroeger ook op Schiphol hadden bij lang parkeren.
Auto had vanaf vrijdag stilgestaan in de brandende zon.. Meteen de airco vol aan. Meurde naar dooie hond, maar zolang de lucht maar koud is.
Hoop op een spoedje morgen.
Doe gewoon een pantalon aan, is minder warm dan een spijkerbroek?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Drukte en en kledingcontrole bij ING. Altijd dat gezeur om pantalon..
Dan moet ik die weer gaan kopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Doe gewoon een pantalon aan, is minder warm dan een spijkerbroek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |