Dat is niet veel, dat is normaal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef rick1111 het volgende:
Heb even een vraagje over de loonstrook van EasyWay. Van de 234,50 euro wordt 78,25 (of te wel ruim 33%) ingehouden... Dit lijkt me een beetje veel. Is dit later weer terug te krijgen van de belasting?
Volgens mij moet zo een loonheffingsformulier invullen......quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef rick1111 het volgende:
Heb even een vraagje over de loonstrook van EasyWay. Van de 234,50 euro wordt 78,25 (of te wel ruim 33%) ingehouden... Dit lijkt me een beetje veel. Is dit later weer terug te krijgen van de belasting?
Hoezo nadeling? Je begintijd en eindtijd duren liggen toch verder uit elkaar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:36 schreef Obama het volgende:
[..]
Volgens mij moet zo een loonheffingsformulier invullen......
Vandaag ging alles fout wat er fout kan gaan:
1e locatie, die gozert half uur te laat.
Bus net gemist, vertekt om het half uur.
Stap de verkeerde halte uit.....
Al met al een kut dag
Ongeveer ¤60 nadelig verschil in mijn loon....niet zo mooi.
Ik begrijp dit niet, maar ik denk dat jij denkt dat ik een nadelig loon binnen heb ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Hoezo nadeling? Je begintijd en eindtijd duren liggen toch verder uit elkaar?
Ik mis bijna 150 euro:P Ze storten dat deze maand niet meer dan? En op welke manier kijken ze dat na dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Mathijz het volgende:
Mijn foutmoet je even je loonstrookje afwachten en daarna even bellen. Heb ook een gebeld en toen werden die uren er in de volgende maand bijgeteld.
Morgen een BMW 3-serie en een Renault Laguna, sorry Josti.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef jostie1990 het volgende:
morgen geen werk :S
vandaag wel mallet tegen gekomen dus neit alleen in de trein naar huis![]()
(mallet kreeg wel werk toen ik naast hem zat in de trein)
Ja, zoals hierboven ergens uitgelegd volgens mij. Ik had een C1 en die electronische benzinemeters zijn waardeloos. Je kunt er niet echt op zien hoeveel benzine er nou precies in zit, en een actieradius-metertje had dat ding ook niet. Ik kon al eerder tanken op ring Utrecht, maar ik wilde per sé doorrijden naar de Essto. Ongeveer paar honderd meter voor de Esso kapt de motor ermee. Ik heb 'm zo lang mogelijk laten uitrollen, en vervolgens letterlijk de laatste 100m geduwd (voor mensen die bekend zijn: Esse als je vanuit Utrecht naar Almere gaat, net in de bocht bij de afrit moest ik duwen). Gewoon gebeld en gezegd dat ik MOET tanken. "Waarom MOET dat?" "Omdat ik net heb geduwd"quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Mallet het volgende:
Dat heeft iedereen wel meegemaakt inderdaad. Als ik het me goed herinner heeft Maharbal zelfs een auto halverwege de uitvoegstrook naar het pompstation moeten duwen.
Bekeuring que?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Maharbal het volgende:
Sinds m'n tentamens grotendeels afgerond zijn en ik meer tijd heb, werk ik bijna weer fulltime. Afgelopen zaterdag, gister (maandag niet gewerkt ivm voetbal) en vandaag weer gewerkt.
Vandaag 11,5 uur en ~550km gedaan. Morgen weer werken.
[..]
Ja, zoals hierboven ergens uitgelegd volgens mij. Ik had een C1 en die electronische benzinemeters zijn waardeloos. Je kunt er niet echt op zien hoeveel benzine er nou precies in zit, en een actieradius-metertje had dat ding ook niet. Ik kon al eerder tanken op ring Utrecht, maar ik wilde per sé doorrijden naar de Essto. Ongeveer paar honderd meter voor de Esso kapt de motor ermee. Ik heb 'm zo lang mogelijk laten uitrollen, en vervolgens letterlijk de laatste 100m geduwd (voor mensen die bekend zijn: Esse als je vanuit Utrecht naar Almere gaat, net in de bocht bij de afrit moest ik duwen). Gewoon gebeld en gezegd dat ik MOET tanken. "Waarom MOET dat?" "Omdat ik net heb geduwd"
Overigens klopt mijn loon aardig met mijn berekeningen (afgezien van de bekeuring die er af is getrokken).
Je krijgt per rit een onkostenvergoeding van, ik geloof EUR 0,35, voor de bel- print- en portokosten. Terugvragen gaat je dus niet lukken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef Obama het volgende:
Gekozen nummer Gesprekken Gespreksduur Totaal in ¤
0765307404 21 0:29:19 ¤ 6,66
Terug vragen ?
Waarom bel jij een halfuur met Easyway? Of zijn dat de totale kosten van alle gesprekken bij elkaar?quote:
Zo te zien is dat verdeeld over 21 gesprekkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waarom bel jij een halfuur met Easyway? Of zijn dat de totale kosten van alle gesprekken bij elkaar?
Oh wacht, ik zie het inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Obama het volgende:
@ Hojdhopper, dat zijn alle gesprekken (21 gesprekken) die ik gevoerd heb met EW in mei.
Ja klopt.......Maar ik werk er ook pas, dus heb veel vragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef Mathijz het volgende:
Dan bel je best vaak, zal eens voor de grap nakijken hoeveel ik per maand bel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |