abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82843753
Ik ben ook niet gebeld voor morgen, maar komt eigenlijk wel goed uit. Echt staaaaaaapels schoolwerk!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_82844947
Hoe is EW eigenlijk met salaris uitbetalen? Meestal ruim op tijd of zijn ze wat gemiddeld later dan de 15e?
pi_82847441
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben ook niet gebeld voor morgen, maar komt eigenlijk wel goed uit. Echt staaaaaaapels schoolwerk!
Ik heb vandaag mijn laatste plan ingeleverd en heb nu juist vakantie, ghehe.

@ McNick.. Ik zou zeggen tussen de 14-16e v/d maand. Ik heb een keer meegemaakt dat het de 17e was geloof ik. Het ligt er natuurlijk ook aan of je al je ritbonnen op tijd hebt opgestuurd.
pi_82852123
Ik heb ze zeker wel op tijd opgestuurd, en nog niemand heeft zijn loon. Ze zijn zeker weer een dagje later.

Moet ook nog even A5 enveloppen halen. Anders past het niet in zo'n klein envelopje

[ Bericht 24% gewijzigd door Mathijz op 16-06-2010 00:33:13 ]
pi_82864298
Hopelijk heb ik genoeg geplakt. Had nog maar één normale 44ct zegel, en een kerstzegel van 34 ct. Zal wel niet genoeg zijn dus.
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:45:06 #106
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82865106
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Hojdhopper het volgende:
Hopelijk heb ik genoeg geplakt. Had nog maar één normale 44ct zegel, en een kerstzegel van 34 ct. Zal wel niet genoeg zijn dus.
Huh!? ik plak er altijd maar 1 op .
pi_82868912
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:45 schreef Obama het volgende:

[..]

Huh!? ik plak er altijd maar 1 op .
Door jou krijgen we telkens die boze mailtjes.
pi_82870554
Ja vanaf 20 gram fzo? moeten er twee op, en die heb je zo (4 ritjes)
Januari moesten er drie op bij mij, dat was lekkere maand
Maar even voor de duidelijkheid, het is niet Easyway (zovan de meiden) die dat loon uitbetaald, het moet eerst naar de accountant. Ik vind het allang prima dat ze het een dagje later uitbetalen, als je echt niet een dagje zonder dat loon kan dan had je vorige maand maar harder moeten werken
pi_82872148
Loon is binnen. Valt me een beetje tegen gezien de 140 euro benzine die ik voorgeschoten heb:(
pi_82872440
Hier ook binnen... maar het klopt wederom niet
pi_82872724
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef LastClick het volgende:
Hier ook binnen... maar het klopt wederom niet
Ook te laag? Hoeveel volgens jou dan?
Ik werk er pas sinds half mei, dus dit is mijn eerste salaris hier. Hoe gaat het bij hen als je salaris niet klopt dan?
pi_82873662
Hier klopt het wel, zelfs iets hoger dan ik berekend had.
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:00:07 #113
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_82875137
Hier ook te weinig maar ik wacht wel even op mijn loonstrookje.

Oja: aan die EW'er gisteren op Amersfoort station: ik snap dat ik er een beetje intimiderend uit zie ( nee ) maar de volgende keer mag je me best aankijken en even gedag terug zeggen voor je apatisch met je koptelefoon op snel wegwandeld.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_82875824
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef DoimeN het volgende:
Hier ook te weinig maar ik wacht wel even op mijn loonstrookje.

Oja: aan die EW'er gisteren op Amersfoort station: ik snap dat ik er een beetje intimiderend uit zie ( nee ) maar de volgende keer mag je me best aankijken en even gedag terug zeggen voor je apatisch met je koptelefoon op snel wegwandeld.
Klinkt wel als een typsiche FOK!ker
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_82876593
Mijn salaris klopt ook als ik het even snel bereken.
pi_82877485
Volgens mij klopt mijn salaris ook wel. Moet het straks thuis even checken. Ik had al zon voorgevoel en ja hoor om half 9 vanochtend gebeld voor 2 ritten. Alfa 159 en 3-serie.

Als je salaris tegenvalt mcnick, dan moet je gewoon zelf je uren bijhouden. Daarnaast zijn er vaak beginnende hikers die klagen over weinig verdienen, maar die hebben dan geen loonheffingskorting laten toepassen.
pi_82878768
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij klopt mijn salaris ook wel. Moet het straks thuis even checken. Ik had al zon voorgevoel en ja hoor om half 9 vanochtend gebeld voor 2 ritten. Alfa 159 en 3-serie.

Als je salaris tegenvalt mcnick, dan moet je gewoon zelf je uren bijhouden. Daarnaast zijn er vaak beginnende hikers die klagen over weinig verdienen, maar die hebben dan geen loonheffingskorting laten toepassen.
Ik heb mijn uren ook min of meer bijgehouden, ik heb alle dagen die ik gewerkt heb mijn begin en eind uren opgeschreven, en vanaf dat mét loonheffingskorting (wanti die ik heb ik wel laten toepassen) kom ik toch nog zo'n 200 euro hoger uit dan nu.
Ik ben vanaf 18 mei in dienst, en heb tot 1 juni 7 ritten gehad, allemaal van 8 tot 4/5 + 140 euro tanken voorgeschoten (had nog geen tankpas en moest een lege Espace vol afleveren) en toch kom ik net boven de 300 euro uit, dan lijkt mij er iets mis toch?:P
pi_82879349
ik hou mijn uren precies bij, denk dat niemand zo'n goede uren administratie heeft als ik :p Dit omdat het elke maand eigenlijk niet helemaal klopte en ik duidelijkheid wou.
pi_82879357
Hier klopt mijn loon wel gewoon. Zelfs iets meer dan verwacht.

Ik heb loonheffingskorting uit staan, kan je die tussentijds weer aanvragen? Ik kreeg overigens deze week wel mijn belastingteruggaaf terug, dus dat EW loon is nu vereffend.
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:46:51 #120
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_82880033
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef LastClick het volgende:
ik hou mijn uren precies bij, denk dat niemand zo'n goede uren administratie heeft als ik :p Dit omdat het elke maand eigenlijk niet helemaal klopte en ik duidelijkheid wou.
Ech nie!

Wat net buiten beeld valt is de gemiddeld snelheid, de totale gereden afstand en de totale tijd in uren.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_82880218
Wow dat is wel heel tof. Ik hou het allemaal op papier bij, uren, afstand en auto. De rest vind ik wel terug in mijn ritbonnen en ritinfo die ik als kopie uiteraard bewaar.
pi_82880652
Hebben jullie als hiker wel eens dingen over het hoofd gezien?
Je hoort toch de auto te controleren op schade ed?

Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de functie prive chaffeur, of gewoon op wat hogere leeftijd hiker zijn + wel eigen auto maar geen OV kaart hebben(die laatste groep zal helemaal, redelijk zeldzaam zijn denk ik)

@Zuunigerd, een eigen administratie is altijd hendig
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:03:10 #123
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_82880842
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef ScarFace- het volgende:
Hebben jullie als hiker wel eens dingen over het hoofd gezien?
Je hoort toch de auto te controleren op schade ed?

@Zuunigerd, een eigen administratie is altijd hendig
Ik heb nog nooit commentaar gehad op schade die ik niet gezien zou hebben, dus ik denk ik tot zover alles nog gezien heb.

Sowieso houd ik van statistieken!
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_82882421
Heb even een vraagje over de loonstrook van EasyWay. Van de 234,50 euro wordt 78,25 (of te wel ruim 33%) ingehouden... Dit lijkt me een beetje veel. Is dit later weer terug te krijgen van de belasting?
pi_82884146
Ja neem aan van wel, want bij mij wordt er niks ingehouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')