Ik heb vandaag mijn laatste plan ingeleverd en heb nu juist vakantie, ghehe.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben ook niet gebeld voor morgen, maar komt eigenlijk wel goed uit. Echt staaaaaaapels schoolwerk!
Huh!? ik plak er altijd maar 1 opquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Hojdhopper het volgende:
Hopelijk heb ik genoeg geplakt. Had nog maar één normale 44ct zegel, en een kerstzegel van 34 ct.Zal wel niet genoeg zijn dus.
Ook te laag? Hoeveel volgens jou dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef LastClick het volgende:
Hier ook binnen... maar het klopt wederom niet
Klinkt wel als een typsiche FOK!kerquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef DoimeN het volgende:
Hier ook te weinig maar ik wacht wel even op mijn loonstrookje.
Oja: aan die EW'er gisteren op Amersfoort station: ik snap dat ik er een beetje intimiderend uit zie (nee ) maar de volgende keer mag je me best aankijken en even gedag terug zeggen voor je apatisch met je koptelefoon op snel wegwandeld.
Ik heb mijn uren ook min of meer bijgehouden, ik heb alle dagen die ik gewerkt heb mijn begin en eind uren opgeschreven, en vanaf dat mét loonheffingskorting (wanti die ik heb ik wel laten toepassen) kom ik toch nog zo'n 200 euro hoger uit dan nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij klopt mijn salaris ook wel. Moet het straks thuis even checken. Ik had al zon voorgevoel en ja hoor om half 9 vanochtend gebeld voor 2 ritten. Alfa 159 en 3-serie.
Als je salaris tegenvalt mcnick, dan moet je gewoon zelf je uren bijhouden. Daarnaast zijn er vaak beginnende hikers die klagen over weinig verdienen, maar die hebben dan geen loonheffingskorting laten toepassen.
Ech nie!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef LastClick het volgende:
ik hou mijn uren precies bij, denk dat niemand zo'n goede uren administratie heeft als ik :p Dit omdat het elke maand eigenlijk niet helemaal klopte en ik duidelijkheid wou.
Ik heb nog nooit commentaar gehad op schade die ik niet gezien zou hebben, dus ik denk ik tot zover alles nog gezien heb.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef ScarFace- het volgende:
Hebben jullie als hiker wel eens dingen over het hoofd gezien?
Je hoort toch de auto te controleren op schade ed?
@Zuunigerd, een eigen administratie is altijd hendig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |