bullshit. Er hebben nog steeds meer mensen CDA gestempt dan dat er sp, D66, gl, cu, SGP , ton of pvvd hebben gestemd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:59 schreef Nachtraaf het volgende:
Dit is overigens waar paars het spectrum ligt.
[ afbeelding ]
Is dat nou allemaal zo verschrikkelijk eng en links?
En vergeet niet, CDA "mag niet" regeren dit kabinet.
20 zetels verlies is duidelijk genoeg dat vrijwel NIEMAND meer zit te wachten op het CDA.
en het beste argument tegen democratie een gesprek van 5 minuten met de gemiddelde kiezer is?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef Aalbers het volgende:
Winston Churchill zei wel eens:
Als je voor je dertigste niet links bent, heb je geen hart. Als je na je dertigste niet rechts ben, heb je geen verstand.
Achterlijke argumentenquote:Op donderdag 10 juni 2010 04:48 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Mensen die sterven aan honger in Afrika en jij wilt graag je vespa'tje houden
Wat een afgunstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar staat dat hij dat is?
Hij is een cursist die bij z'n pappie en mammie woont, logisch dat hij nog niet weet hoe het is financieel onafhankelijk en op eigen benen z'n broek op te houden. Dan waant een mens zich al heel gauw stinkend rijk.
Afgunst en jaloezie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Wat een afgunstwat een jaloezie. Heerlijk.
Winston Churchill was een dikke, vette alcoholist die niet tegen zijn verlies kon. En hij kon geen Nederlands.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef Aalbers het volgende:
Als je voor je dertigste niet links bent, heb je geen hart. Als je na je dertigste niet rechts ben, heb je geen verstand.
En hij had maar één borst.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:02 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Winston Churchill was een dikke, vette alcoholist die niet tegen zijn verlies kon. En hij kon geen Nederlands.
"Diegene die de Sovjet-Unie niet terug wil heeft geen hart, degene die de Sovjet-Unie wel terug wil heeft geen verstand."quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef Aalbers het volgende:
Paars kan wel vrij links genoemd worden en er zijn al heeeel vaak paarse kabinetten geweest....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef reinbertio het volgende:
Ik neig meer naar links. Rijken hoeven van mij echt niet alles in te leveren, maar het moet niet zo worden dat de verschillen steeds groter worden, want dan gaat het ook niet goed.
Verder vraag ik me af of de VVD het wel goed gaat doen. Ik ben niet zo voor die partij. Volgens mij heeft Nederland/de economie/weetikhetveel al VVD gebruikt en zien we daar vandaag de dag de gevolgen van.
Een echt links kabinet heb ik nog nooit gezien... We hebben ze nog nooit de kans gegeven, eigenlijk zouden we het eens moeten proberen en dan achteraf maar eens kijken of ze er net zo'n potje van maken als de rechtse rakkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |