SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Omniej op 10-06-2010 03:55:08 ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef ThePianoMan het volgende:
PREMIER RUTTE!![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
Beter juist. Weg met die kutgristenen en andere collectivisten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een gedeeltelijk afgestorven CDA.
De PVV ook gefeliciteerd namens mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
Gefeliciteerd alle VVD'ers namens de PVV
PREMIER RUTTE!![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
Thx. En jullie natuurlijk ook met die enorme winst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
Gefeliciteerd alle VVD'ers namens de PVV
Alle liberalen winnen!quote:
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef TNA het volgende:
VVD'ers: van harte gefeliciteerd.
Prima. Zo lang zijn accent in het Engels niet zo belabberd is als Balkie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef ThePianoMan het volgende:
PREMIER RUTTE!![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
PREMIER RUTTE!
![]()
Ben geen VVD-er maar jij ook.quote:
Ik hoop op Paars+, misschien kan Cohen op Binnenlandse Zaken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dank jewe gaan er vast samen wel uitkomen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef zquing het volgende:
ik gun 't m van harte, nu maar hopen dat hij voor paars gaat
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:27 schreef ThePianoMan het volgende:
Mooi dat ik dit nog mee mag maken zeg! (traantje)![]()
De eerste maagd-MPquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:27 schreef capricia het volgende:
Gaat Mark de jongste MP allertijden worden in Nederland?
quote:
Minister van Theeza(a)kjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop op Paars+, misschien kan Cohen op Binnenlandse Zaken.
Historisch moment.quote:
Op een rustiger moment praten we daar verder over...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:29 schreef Hard_Feesten het volgende:
Heb D66 gestemd, maar ben blijk met Rutte!
Kost de samenleving geldquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik rook me de tering vannacht trouwens...![]()
Ik ook.. Hoort erbij he!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik rook me de tering vannacht trouwens...![]()
Denk hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op een rustiger moment praten we daar verder over...
Westerwelle verdient goed aan mij.quote:
Hier pvv, maar verder mee eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:29 schreef Hard_Feesten het volgende:
Heb D66 gestemd, maar ben blij met Rutte!
Het blijft toch je land he?quote:
Beetje irritant iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef GummyGadGet het volgende:
Alsof dit nog aankomt bij het zaaltje dronken 'MARK'-schreeuwers
Beiden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 03:31 schreef capricia het volgende:
De grote vraag is nu: Over rechts of progressief?
Ik had liever Hirsi Ali gehad, maar Rutte is geen slechte slappe zak inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef Miller_M het volgende:
Rutte heeft het wel knap gedaan hoor. Ik kan me de grote discussie en oneningheid binnen de VVD nog herinneren na de keuze voor hem boven Verdonk.
Inderdaad, zo kan het ookquote:
daar gaat 't niet om, dit is zn overwinningsspeach voor morgen op 't nieuwsquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef GummyGadGet het volgende:
Alsof dit nog aankomt bij het zaaltje dronken 'MARK'-schreeuwers
Gewoon kijken waarmee ze het beste hun programma uit kunnen voeren, op voorwaarde van een stabiel kabinet natuurlijk. Blond 1 is wel heel krap en ook onzeker, maar niks is uitgeslotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef capricia het volgende:
de ene kant is een nachtmerrie en de andere een droom voor mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef capricia het volgende:
Ben blij dat ik er nog even voor opgebleven ben in ieder geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een historisch moment zo om half 4, hier hebben we het voor gedaan
Progressief is te hopen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef capricia het volgende:
Mogelijke meerderheidscoalities:quote:
Neuken?quote:
Nee, die man die verscholen in zijn kelder zit wel zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet dat mensen voor Rutte als premier gaan. Hij heeft helemaal niet de statuur van een premier.
Gaat meer om inhoud. En dan nog eerder uitstraling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet dat mensen voor Rutte als premier gaan. Hij heeft helemaal niet de statuur van een premier.
Hier idem hoor! Het kan nog veel kanten op. Ben benieuwd naar de voorkeur van Rutte...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef zquing het volgende:
[..]
de ene kant is een nachtmerrie en de andere een droom voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |