Gewoon kijken waarmee ze het beste hun programma uit kunnen voeren, op voorwaarde van een stabiel kabinet natuurlijk. Blond 1 is wel heel krap en ook onzeker, maar niks is uitgeslotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef capricia het volgende:
De grote vraag is nu: Over rechts of progressief?
de ene kant is een nachtmerrie en de andere een droom voor mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef capricia het volgende:
Ben blij dat ik er nog even voor opgebleven ben in ieder geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een historisch moment zo om half 4, hier hebben we het voor gedaan
Progressief is te hopen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef capricia het volgende:
Mogelijke meerderheidscoalities:quote:
Neuken?quote:
Nee, die man die verscholen in zijn kelder zit wel zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet dat mensen voor Rutte als premier gaan. Hij heeft helemaal niet de statuur van een premier.
Gaat meer om inhoud. En dan nog eerder uitstraling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet dat mensen voor Rutte als premier gaan. Hij heeft helemaal niet de statuur van een premier.
Hier idem hoor! Het kan nog veel kanten op. Ben benieuwd naar de voorkeur van Rutte...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef zquing het volgende:
[..]
de ene kant is een nachtmerrie en de andere een droom voor mij
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mogelijke meerderheidscoalities:
VVD-PVDA-D66-GL
VVD-CDA-PVV
VVD-CDA-PVDA
Rutte is dan ook geen Obamaquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:34 schreef Type-R het volgende:
de overwinnings speech van obama was mooier
Absoluut wel. Iig beter dan iemand die wegduikt in een kelder op het moment supreme.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef VeX- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |