wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Hard_Feesten het volgende:
Wat een kankerhomo zeg, die Twittergast.
Come on VVD, nu er een keer overheen!quote:
precies! en minder oubolligquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:51 schreef bohgek het volgende:
Ik hoop dat de VVD de premier mag leveren. Keer eens wat anders dan dat eeuwige CDA PvdA gedoe.
dat zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:51 schreef ThePianoMan het volgende:
DE FOUT DIE FERRY GISTEREN GEMAAKT HEEFT IS RUIMSCHOOTS GOEDGEMAAKT VANDAAG![]()
Ik zit aan de port.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op hopextract overgestapt.
Ik denk het welquote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 01:52 schreef Cerbie het volgende:
Zou het succes van de PVV nu ten koste zijn gegaan van de VVD
Tering wat spannend.quote:
Lijkt me welquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Cerbie het volgende:
Ik niet, dat drukt mijn gedachten wel goed uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wilde ik net zeggenmaar ik liet het woordje kanker maar weg
Duhhhhquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Cerbie het volgende:
oeps, daar zou ik vandaag mee beginnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, he, zeg, ik kom net weer even binnenwandelen, zit nog te studeren
Sowieso kansloos dat Twitter de hele tijd. Mensen die geïnteresseerd zijn in Twitter, moeten maar gewoon op Twitter kijken...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Hard_Feesten het volgende:
Wat een kankerhomo zeg, die Twittergast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |