Dat werkt ook niet. Dan krijg je zoals het in Californie is gegaan. Iedereen stemt voor belastingverlagingen en voor uitgaven (subsidies, bruggen bouwen, wegen bouwen, hogere bijstand etc). Dan raak je snel falliet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat het volk weer stemrecht krijgt op belangrijke voorstellenZo trek je de onevenwichtigheid van de "democratie" weer een beetje recht.
je maar het klopt nu niet want het is 0,2% verschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:46 schreef StevenPaul het volgende:
Waar haalt de tt updater zijn info vandaan? Is nog eerder dan teletekst/website.
Teletekstquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:46 schreef StevenPaul het volgende:
Waar haalt de tt updater zijn info vandaan? Is nog eerder dan teletekst/website.
Dan moet je maar blind vertrouwen op het huidige systeemquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet. Dan krijg je zoals het in Californie is gegaan. Iedereen stemt voor belastingverlagingen en voor uitgaven (subsidies, bruggen bouwen, wegen bouwen, hogere bijstand etc). Dan raak je snel falliet.
Ik heb alle tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het tempo is er wel uit. Om 3u moeten we wel op 90% staan.
Ik wil weten of Purmerend al geteld isquote:
Harry Mens woont volgens mij in Lisse. Zal ook wel VVD gestemd hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef marcodej het volgende:
VVD wint 10% in Lisse, PvdA verliest 1%
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:49 schreef Merkie het volgende:
CDA nu weer 21.
http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/overzicht.htmlquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wil weten of Purmerend al geteld is
Net als mijn buursteden Kerkrade en Vaals.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |