quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Voordat ze dat doorgevoerd hebben ben ik al afgestuurd.
Dat is een combinatie van "van school gestuurd" en "afgestudeerd". Het is namelijk nog niet zeker.quote:
Doe ik wel vaker, met mn potloodje zwaaien. En dan ontgaat me er wel meerquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja idem dom!!!!
Ik haat jullie!!!!
Jullie ontnamen velen hun toekomst!!!!!!!!!
Beseffen jullie dat wel terwijl jullie wild met dat rooie potlood zwaaiden?![]()
![]()
Waarom er zijn ook nog zielen na jou!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef bioloogje het volgende:
Ik ben best blij met mijn stufi, maar eigenlijk is het volledig terecht dat het wordt afgeschaft... (zolang dat geld maar wel in het onderwijs wordt gestoken)
Dan wel graag in de kosten van het onderwijs en niet in de "kwaliteit" van het onderwijs. Straks staat onze school weer vol met de nieuwste macs terwijl wij ons de tering betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef bioloogje het volgende:
Ik ben best blij met mijn stufi, maar eigenlijk is het volledig terecht dat het wordt afgeschaft... (zolang dat geld maar wel in het onderwijs wordt gestoken)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Waarom er zijn ook nog zielen na jou!
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:39 schreef Christiaan het volgende:
Fijn dat ze het afschaffen, zeg ik als student.
Nee het moet naar het salaris van de docenten op de middelbare scholen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan wel graag in de kosten van het onderwijs en niet in de "kwaliteit" van het onderwijs. Straks staat onze school weer vol met de nieuwste macs terwijl wij ons de tering betalen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee het moet naar het salaris van de docenten op de middelbare scholen...![]()
* bioloogje Doet leraaropleiding
Maar eigenlijk mag het van mij absoluut naar de kwaliteit van het onderwijs, leuk dat het betaalbaar blijft en dat de kosten niet te hoog mogen zijn, maar de kwaliteit daalt al jaren...
Wel met gratis geld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kwaliteit schroef je niet op met geld. 'Gratis' boeken
De kwaliteit daalt door de docenten en hetgeen dat zij nog mogen verwachten van hun studenten. Het daalt niet door de materialen die aanwezig zijn. En zodra er geld is worden er meteen nutteloze materialen gekocht. Onzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee het moet naar het salaris van de docenten op de middelbare scholen...![]()
* bioloogje Doet leraaropleiding
Maar eigenlijk mag het van mij absoluut naar de kwaliteit van het onderwijs, leuk dat het betaalbaar blijft en dat de kosten niet te hoog mogen zijn, maar de kwaliteit daalt al jaren...
Gratis boeken was ook te achterlijk voor woorden... Daar is geen docent/school voor. Alleen de rijke ouders wonnen daarop, de arme kregen al een subsidie daarvoor. Dus daarom moet het geld ook gestoken worden in de kwaliteit en niet in de kosten. (wat gratis boeken is)quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kwaliteit schroef je niet op met geld. 'Gratis' boeken
Precies docenten worden niet goed opgeleid, en dat zijn niet de enige het niveau op de HBO's/ Uni's is zwaar gedaald en het kennis niveau ligt veel lager dan vroeger en dat moet veranderen. Dus niet door "gratis boeken" of verlaging studiegeld wat jij voorstelt. (door het geld te willen steken in daling kosten)quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kwaliteit daalt door de docenten en hetgeen dat zij nog mogen verwachten van hun studenten. Het daalt niet door de materialen die aanwezig zijn. En zodra er geld is worden er meteen nutteloze materialen gekocht. Onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |