Ik heb ook een tijd in Deventer gewerkt en dat was 2,5 enkele reis 's-ochtends (kon niet eerder dan 9u beginnen daar) dus dat was 5 dagen per week van 6:00 tot 19:00 / 19:30 weg...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O dan valt het wel mee ja! Maar een uur reistijd is lang hoor. Ik doe er elke dag zo lang over om in Tilburg te komen met de trein...
Haha. Ja als je nu zo vroeg kan beginnen dan is het nog lekker rustig. Zelfde als een krantenwijk nemen voor 's ochtends, je bent ff helemaal alleen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd in Deventer gewerkt en dat was 2,5 enkele reis 's-ochtends (kon niet eerder dan 9u beginnen daar) dus dat was 5 dagen per week van 6:00 tot 19:00 / 19:30 weg...
Heerlen daarna was niet veel beter.
jij kiest je plaatsen ook wel uit zeg...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd in Deventer gewerkt en dat was 2,5 enkele reis 's-ochtends (kon niet eerder dan 9u beginnen daar) dus dat was 5 dagen per week van 6:00 tot 19:00 / 19:30 weg...
Heerlen daarna was niet veel beter.
Heerlen en Deventer was vanuit mijn detacheerder, daar had ik weinig inbreng in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jij kiest je plaatsen ook wel uit zeg...
quote:
En als Ceased klaar is met werken dan kan jij lekker nog naar je school vertrekkenquote:
Tussen 4:15 en 4:45 (afhankelijk van of m'n carpoolert meerijdt). Het went. Ben van nature eigenlijk meer een nachtmens... als ik nergens heen hoef ga ik ook pas rond 3u slapenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh dat is iedere dag wel héél vroeg opstaan
Nee dat niet, maar ik zal nog wel op school zitten als hij klaar isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En als Ceased klaar is met werken dan kan jij lekker nog naar je school vertrekken
Net zo ergquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zal nog wel op school zitten als hij klaar is
Ach, ik ben tevreden met m'n levenquote:
wattefuk is dit voor reactiequote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wattefuk is dit voor reactieGeniaal
Je komt... verbaasd over meisjequote:
Hahaha, dus jij zit liever hele dagen op school dan dat je gezellig met je vrienden van alles en nog wat kan doen? Je woont graag in Rosmalen? En je wil niet net wat rijker, langer, leuker of weet ik het zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je komt... verbaasd over meisjeVerbaasd dat ik tevreden ben met m'n leven
Ik kan moeilijk stoppen met school omdat ik het gezellig wil hebben. En rijker komt vanzelf. Leuker en langer kan niet zomaar. Als ik klaar ben met m'n studie woon ik ergens anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha, dus jij zit liever hele dagen op school dan dat je gezellig met je vrienden van alles en nog wat kan doen? Je woont graag in Rosmalen? En je wil niet net wat rijker, langer, leuker of weet ik het zijn?![]()
Maak dat het kuiken wijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |