abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:25:41 #276
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_82826590
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

O dan valt het wel mee ja! Maar een uur reistijd is lang hoor. Ik doe er elke dag zo lang over om in Tilburg te komen met de trein...
Ik heb ook een tijd in Deventer gewerkt en dat was 2,5 enkele reis 's-ochtends (kon niet eerder dan 9u beginnen daar) dus dat was 5 dagen per week van 6:00 tot 19:00 / 19:30 weg...
Heerlen daarna was niet veel beter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_82826782
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijd in Deventer gewerkt en dat was 2,5 enkele reis 's-ochtends (kon niet eerder dan 9u beginnen daar) dus dat was 5 dagen per week van 6:00 tot 19:00 / 19:30 weg...
Haha. Ja als je nu zo vroeg kan beginnen dan is het nog lekker rustig. Zelfde als een krantenwijk nemen voor 's ochtends, je bent ff helemaal alleen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82827071
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

jij kiest je plaatsen ook wel uit zeg...
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:49:18 #279
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_82827468
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:38 schreef FedExpress het volgende:

[..]

jij kiest je plaatsen ook wel uit zeg...
Heerlen en Deventer was vanuit mijn detacheerder, daar had ik weinig inbreng in.
Heerlen was ook nog wel een leuke klus.
Daarna vast in dienst bij Essent in Den Bosch totdat dat werd uitgefaseerd, daarna nog 3 jaar in Eindhoven gewerkt voor Essent waarna ik een aanbod kreeg in A'dam wat te goed was om te laten liggen

Eindhoven kostte me 45 minuten om te komen, A'dam nu een uur... het scheelt niet zo heel veel
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_82839211
Poeh dat is iedere dag wel héél vroeg opstaan
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82839614
Dan ga ik net naar bed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82839915
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Dan ga ik net naar bed
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:36:13 #283
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82839964
quote:
Dan ga ik net naar bed
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82840635
quote:
Dan ga ik net naar bed
En als Ceased klaar is met werken dan kan jij lekker nog naar je school vertrekken
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:19:13 #285
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_82842023
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh dat is iedere dag wel héél vroeg opstaan
Tussen 4:15 en 4:45 (afhankelijk van of m'n carpoolert meerijdt). Het went. Ben van nature eigenlijk meer een nachtmens... als ik nergens heen hoef ga ik ook pas rond 3u slapen
pi_82842532
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En als Ceased klaar is met werken dan kan jij lekker nog naar je school vertrekken
Nee dat niet, maar ik zal nog wel op school zitten als hij klaar is
pi_82847778
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik zal nog wel op school zitten als hij klaar is
Net zo erg
pi_82848854
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Net zo erg
Ach, ik ben tevreden met m'n leven
pi_82849107
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, ik ben tevreden met m'n leven

Echt?
pi_82849744
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Echt?
wattefuk is dit voor reactie Geniaal
pi_82850905
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

wattefuk is dit voor reactie Geniaal
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:32:39 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82850946
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82851131
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Je komt... verbaasd over meisje Verbaasd dat ik tevreden ben met m'n leven
pi_82855926
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je komt... verbaasd over meisje Verbaasd dat ik tevreden ben met m'n leven
Hahaha, dus jij zit liever hele dagen op school dan dat je gezellig met je vrienden van alles en nog wat kan doen? Je woont graag in Rosmalen? En je wil niet net wat rijker, langer, leuker of weet ik het zijn?
Maak dat het kuiken wijs
pi_82861804
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hahaha, dus jij zit liever hele dagen op school dan dat je gezellig met je vrienden van alles en nog wat kan doen? Je woont graag in Rosmalen? En je wil niet net wat rijker, langer, leuker of weet ik het zijn?
Maak dat het kuiken wijs
Ik kan moeilijk stoppen met school omdat ik het gezellig wil hebben. En rijker komt vanzelf. Leuker en langer kan niet zomaar. Als ik klaar ben met m'n studie woon ik ergens anders.
Het is niet perfect, maar ik ben tevreden.
pi_82867289
Mogge!
pi_82867805
Goeiemorgen
Succes allemaal vandaag!
pi_82869563
Mogge
pi_82873081
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Maak dat het kuiken wijs

Goedemorgen
~Si vis amari, ama~
pi_82873165
WINDOWS CLUSTERS!

en daar laat ik het effe bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')