quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef FedExpress het volgende:
jeeeej, eerste overwinning is binnen. en guus was echt super leuk!
Daar kan ik het mee eens zijnquote:
Marco en Rowan hezzequote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar kan ik het mee eens zijn![]()
Kwam Marco Borsato en nog zo'n andere ook?
Guus is altijd goed, maar vooral livequote:
Aha jij bent ook geweestquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Guus is altijd goed, maar vooral liveEn in het philips stadion was de sfeer super
alweer bijna klaar dus?quote:
gij bent er ok weer vruug bij warquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Mwah, inmiddels weer 2,5 uur aan het werk.. tot een uurtje of 14u en dan ga ik ook weer huiswaarts.quote:
aha, naar A'dam is minder ja... Succes nog de laatste paar uurtjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah, inmiddels weer 2,5 uur aan het werk.. tot een uurtje of 14u en dan ga ik ook weer huiswaarts.
Morgen ook weer naar A'dam ipv thuiswerken, belangrijk project
ach, kon vanochtend (en gisterochtend) lekker doorrijden. Heb geen carpooler deze week dus kan mooi ergens tussen 5 en 5:15 vertrekken dan ben ik om 6u binnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aha, naar A'dam is minder ja... Succes nog de laatste paar uurtjes
Er is dan nooit iets te doen op de weg he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ach, kon vanochtend (en gisterochtend) lekker doorrijden. Heb geen carpooler deze week dus kan mooi ergens tussen 5 en 5:15 vertrekken dan ben ik om 6u binnen.
14u weer naar huis en thuis nog ff mail bijwerken en klaar. Ideaal
in drie kwartier? Dat valt reuze mee!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ach, kon vanochtend (en gisterochtend) lekker doorrijden. Heb geen carpooler deze week dus kan mooi ergens tussen 5 en 5:15 vertrekken dan ben ik om 6u binnen.
14u weer naar huis en thuis nog ff mail bijwerken en klaar. Ideaal
3 dagen in de week en da's goed te doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is dan nooit iets te doen op de weg he?Moet je vaak naar Amsterdam? Da's toch keiver weg om elke dag te rijden?
O dan valt het wel mee ja! Maar een uur reistijd is lang hoor. Ik doe er elke dag zo lang over om in Tilburg te komen met de trein...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 dagen in de week en da's goed te doen.
En keiver... het is een uurtje dan ik heb collegae uit Amsterdam zelf die ook zo lang onderweg zijn.
Toen ik om 7u bij essent moest beginnen in Den Bosch (vanuit Boxtel) moest ik ook om 6:15 weg met de auto omdat anders heel dat plein vast stond...
Een uur reistijd zit je nogal snel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |