idd dat bedoel ikquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
Of zijn het nou verliefdige onzekerheidjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ze wil we lafspreken weer heeft ze al gezegd, alleen destijds (zondag) geen datum afgesproken omdat ze druk isquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als je graag wilt afspreken en zij zegt okee, dan is een datum prikken toch gewoon logisch?
ze wil vast, en anders is ze een suffie
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Weten jullie wat ook zo lekker is?goed plan, ik moet mee of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Weten jullie wat ook zo lekker is?weltrsuten jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en thnx voor je steun!ik ga ook maar eens zo
A man's got to do what a man's got to do
door de week koken voor haar als ze heeft gewerktquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
ze wil we lafspreken weer heeft ze al gezegd, alleen destijds (zondag) geen datum afgesproken omdat ze druk isde komende 2 weekenden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
"If I'm young and stupid
At least I'm doing it while I'm young and stupid
And not while it's out of style
If we carry on, if we play along
You can't say we're wrong, you can't say so long
At least we did it our way and learned the hard way
It's all that these scars say, at least we did it our way"
ik doe het met liefdequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
weltrsuten jij!
en thnx voor je steun!ik ga ook maar eens zo
ja goed idee!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
door de week koken voor haar als ze heeft gewerkt
ja, slim meisje!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja goed idee!
maar dat was een weddenschap als NL geen Wereld kampioen wordt ga ik koken
ze wilde alleen geen tegen bod bieden omdat ik toch ging verliezen...
slim!? ik wil een tegenbod!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, slim meisje!![]()
en dat koken kan je ook aanpassen he, maak een simpele pasta en p(r)esto!
olle en een meijse (of jongen beide goed)quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
Wie zijn er flieft?
ik wil je niet beledigen hoor maar een dame van lichte zeden achter het glas is soms minder vrijpostigquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Serieus, zo'n flirt ben ik toch ook weer niet hier?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil je niet beledigen hoor maar een dame van lichte zeden achter het glas is soms minder vrijpostig
ja ik zie idd je bent ook in sc al niet aan het slettebakken hehquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]!
!
!!!!!!!!!!!!
Ik ben godverdomme kei braaf. Je bent in de war met iemand anders.![]()
![]()
NEE! Godverdomme. Ik heb nog niemand van deze SC gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zie idd je bent ook in sc al niet aan het slettebakken heh![]()
ooh ik bedoelde de NBquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
NEE! Godverdomme. Ik heb nog niemand van deze SC gedaan.
Respect voor dames van plezier. EN VOOR MYRAELA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
ik wil je niet beledigen hoor maar een dame van lichte zeden achter het glas is soms minder vrijpostig
pitjequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Respect voor dames van plezier. EN VOOR MYRAELA.
Alleen als jij en Opdekop ook komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
Ga je echt naar de meet?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
Opdekop, heb jij een foto van mattie. Hij zou mij nog een foto sturen.
Nee, ik heb al een vriendinquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh je bent er. Stuur eens.
En waarom zijn jullie er altijd tegelijk, hebben jullie iets ofzo?
Dat vind me mama niet zo tof. Sowieso faal ik @ studeren op dit moment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:41 schreef Socios het volgende:
Leeuwarden is weer goed vertegenwoordigd. Kom ook hier studeren dan, Myraela.
Geeft niet, we hebben ook ''arbeidsplekken'' waar diploma niet vereist isquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind me mama niet zo tof. Sowieso faal ik @ studeren op dit moment.
Fixed Your Post.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:51 schreef Opdekop het volgende:
FYP ?
Het is ook al laatquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Fixed Your Post.
Maar ik had het verkeerd gelezen.
Met alle respect maar WAAROM??quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:59 schreef Ezechielk het volgende:
Werken tot midden in de nacht kan soms best goed zijn
Kon iedereen dat zo maar even zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:34 schreef PeZu het volgende:
blergh veelste vroeg, ik ga nog even een liggen
iedereen kan het toch even zeggen, het doen is een tweedequote:Op donderdag 10 juni 2010 07:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kon iedereen dat zo maar even zeggen
Slaap lekker dan maar hequote:Op donderdag 10 juni 2010 07:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen kan het toch even zeggen, het doen is een tweede
Je bent weer veel te bijdehand vanmorgen. Welteruster Puzuquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen kan het toch even zeggen, het doen is een tweede
Is hij ook wel eens niet bijdehand danquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je bent weer veel te bijdehand vanmorgen. Welteruster Puzu
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:12 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb de hele tijd het lied YMCA in mijn hoofd. Dus vooruit fokkertjes handjes in de lucht en allemaal meezingen.
Young man, there's no need to feel down.
I said, young man, pick yourself off the ground.
I said, young man, 'cause you're in a new town
There's no need to be unhappy.
Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.
It's fun to stay at the Y-M-C-A.
They have everything that you need to enjoy,
You can hang out with all the boys ...
You can get yourself clean, you can have a good meal
You can do whatever you feel ...
Young man, are you listening to me?
I said, young man, what do you want to be?
I said, young man, you can make real your dreams.
But you've got to know this one thing!
No man does it all by himself.
I said, young man, put your pride on the shelf,
And just go there, to the Y.M.C.A.
I'm sure they can help you today.
You can get yourself clean, you can have a good meal,
You can do whatever you feel ...
Young man, I was once in your shoes.
I said, I was down and out with the blues.
I felt no man cared if I were alive.
I felt the whole world was so jive ...
That's when someone came up to me,
And said, young man, take a walk up the street.
It's a place there called the Y.M.C.A.
They can start you back on your way.
YMCA
It's fun to stay at the Y-M-C-A
Young man, young man there's no need to feel down
Young man, young man pick yourself off the ground
Y-M-C-A
then just go to the Y-M-C-A
young man, young man I was once in your shoes
young man, young man I said, I was down and out with the blues.
Y-M-C-A
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk nummer stiekem
bij de bagger layout wel jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Verrek er staat grote " in de quote als soort van watermerk.
Was dat altijd al zo?
Was dat echt altijd al zo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de bagger layout wel ja![]()
goedemorgen![]()
en ja klopt ik ben heel vaak heel bijdehand
mijn dino zegt, rrrrrarquote:
Ja, hoe kom je aan die dino?quote:
hint: ik zie ze zelf nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je aan die dino?Die zie ik nu opeens overal opduiken
Dan weet ik het nog nietquote:
Welke layout heb jij?quote:
Dino is voor mensen die geen bagger layout gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan weet ik het nog nietVertel het nou maar gewoon
zilverquote:
zijn er niet altijd al macho's danquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:41 schreef Panda72 het volgende:
Verdomme ze hebben vandaag kroketten en macho's in de kantine. Waarom waarom het is allemaal 1 groot complot.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dino is voor mensen die geen bagger layout gebruiken
Scherp Pezu heel scherpquote:
wat is dat in huilende hemels naam voor een apparaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Scherp Pezu heel scherp![]()
Dat wel natuurlijk hihihi. Maar niet de snack die hebben ze niet altijd de snack
[ afbeelding ]
je bent een dinosaurus omdat je niet met de tijd meegaat en een nieuwe layoput hebtquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah
En wat is de betekenis erachter? Die link mis ik nog even
Dat is geen apparaat lieve Pezu dat is de macho snack.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is dat in huilende hemels naam voor een apparaat
oehquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is geen apparaat lieve Pezu dat is de macho snack.
spicy chicken, daarom moet knoflook saus opquote:Macho:
half-pikante snack van kippenvlees, heerlijk gekruid
Hommerquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh![]()
[..]
spicy chicken, daarom moet knoflook saus op![]()
nu krijg ik hommer
koffiequote:
ja ja ja ja!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
koffie![]()
staat naast en voor me![]()
[ afbeelding ]
Nou ja zeg heb je dat er niet eens voor over?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat ik geen 250 euro ga betalen voor een speelgoeddino maar ik vind em zo tof
mijn favo is dus die zwarte, die paarse (apreggio) en die metaalic groen indiryaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:03 schreef babybel het volgende:
[..]
ja ja ja ja!!!
EXACT hetzelfde als wat we hier op mijn stageplek hebben!![]()
Met echt 30 verschillende soorten ofzo
hebbe moet ik, eens kijken of ik die ergens goedkoop kan inkopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat ik geen 250 euro ga betalen voor een speelgoeddino maar ik vind em zo tof
Misschien later als de kinderen wat groter zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg heb je dat er niet eens voor over?
Instant ruzie wat mij betreft jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het niet heel asociaal om ongevraagd slingers bij je buren in de tuin te hangen?
goedemorgen zacht knuffeltje!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedemorgen zacht knuffeltje!
ik ben een beetje ziekig, zal ik maar even langskomen zo?
heuj!quote:
wil je wat van mijn zelf gemaakte vruchten sap van vanochtend?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedemorgen zacht knuffeltje!
ik ben een beetje ziekig, zal ik maar even langskomen zo?
Maar onthoud. Ik ben de asociale in de straat volgens mijn burenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Instant ruzie wat mij betreft ja
Waar het hart van vol isquote:
Er staat wat openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je wat van mijn zelf gemaakte vruchten sap van vanochtend?
er zit bloedsinasappel, kiwi, aarbei, parpika en banaan in
Huh?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar onthoud. Ik ben de asociale in de straat volgens mijn buren![]()
Mijn slingers hangen in mijn tuin en verder niet. Mensen in de straat hadden gisteren opeens de overbuurman op een trap in de tuin staan
het is rode en dus zoet en parika bevatten veel vitamitje c en vezelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klinkt lekker behalve de paprika erin dan
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat wat open
Oh, pardon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is rode en dus zoet en parika bevatten veel vitamitje c en vezels
Graag!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je wat van mijn zelf gemaakte vruchten sap van vanochtend?
er zit bloedsinasappel, kiwi, aarbei, parpika en banaan in
ik moet ook maar zelf zo'n blender gaan aanschaffen, ik heb er nu even 1 te leen om te kijken of het bevalt maar die fruit smoothies zijn goddelijkquote:
hihihihi, omdat het kanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat giechel je ? hihihi hoi sis!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet ook maar zelf zo'n blender gaan aanschaffen, ik heb er nu even 1 te leen om te kijken of het bevalt maar die fruit smoothies zijn goddelijk
Wat die voetbalgekte al niet doet met je geest he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar onthoud. Ik ben de asociale in de straat volgens mijn buren![]()
Mijn slingers hangen in mijn tuin en verder niet. Mensen in de straat hadden gisteren opeens de overbuurman op een trap in de tuin staan
teveel informatie cOn, te veel informatie.quote:
wat dan, wat dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:19 schreef babybel het volgende:
koffietijd, voordat ik in slaap val...![]()
wat een ochtend zeg
quote:
omg, nou, ik doe met je mee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihi JAAAAAAAAa omdat het kan he?![]()
![]()
![]()
Echt ik ben zooo moe vanavondbij voorbaat al
quote:
zoete puntquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
goed idee, die paprika trouwens![]()
gewone rode of zoete punt?
Bij ons in de straat helemaal niets, echter wel één "buurtzeikerd", maar goed, dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat die voetbalgekte al niet doet met je geest he?![]()
Hier in de straat hebben ze bij 1 huis vlaggetjes hangen..1 straat hier achter is het heulemaal oranje![]()
Heb ik toch de goede straat uitgezocht om te gaan wonen
moguh C0n!quote:
ja echt, eens kijken waar ik een gode voordelige op de kop kan tikkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook een blender en die fruitsmoothies![]()
Ze hebben slingers bij 7 huizen aan de dakgoot gehangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huh?
Mijn slingers hangen ook bij de buren maar dat heb ik natuurlijk wel netjes gevraagd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef Neelix het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kom even pronken met mijn schitterende nieuwe quotes in mijn sig
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben slingers bij 7 huizen aan de dakgoot gehangen.
Van die 7 wisten 4 van niks1 schrok zn eigen rot omdat er opeens iemand op een ladder in zn tuin stond. En 3 kwamen thuis en zagen opeens slingers hangen
Fijn he, voetbalgekte!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef babybel het volgende:
[..]
Bij ons in de straat helemaal niets, echter wel één "buurtzeikerd", maar goed, dat is een ander verhaal
Nergens vlaggetjes gelukkig
Bij m`n ouders in de straat 2 huizen met vlaggetjes, en in een ander "deel" van de straat ca 30-40% van de huizen compleet oranje
dag snoetepetoet, werkze zometeenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt, eens kijken waar ik een gode voordelige op de kop kan tikken![]()
ooh ja dag lieve sc pluisjesik ga mezelf klaar maken voor een dag noestige arbeid
Hier in de straat woont 1 gek die zelfs haar hond een oranje shirt aan trektquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn he, voetbalgekte!
Ze staan hier ook constant met zo'n toeter te toeteren
oeh * LovelyLady duimen gaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal duimen!!!
Life is smiling again!! Raph moet waarschijnlijk dinsdag naar een eiland
* duim in kont... eh... mond steekt...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal duimen!!!
* suikertaartje does the Mypos dance of joyquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal duimen!!!
ja, d`r is bij m`n ouders een grote speeltuin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn he, voetbalgekte!
Ze staan hier ook constant met zo'n toeter te toeteren
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....dat DOE je toch niet..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in de straat woont 1 gek die zelfs haar hond een oranje shirt aan trekt
Tis niet grappig, is bloedserieus!quote:
Voordeel: het kost hem energie, misschien kan hij dan straks weer gewoon naar huis omdat hij weer door de deur pastquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, d`r is bij m`n ouders een grote speeltuin.
iedere dag staat er zo`n 12-jarig jochie (zo dik dat ie niet eens door een deur kan) te schreeuwen, UREN lang achter elkaar.
Vervolgens heeft die gast op 1 of andere manier zo`n toeter gescoord...
Resultaat;
schreeuwen EN toeteren, de complete dag door
Dat mens spoort echt niet hequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....dat DOE je toch niet..
Wat een debiel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tis niet grappig, is bloedserieus!Ja, dat zal best, maar ik moest er om lachen, dus vind ik het grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
kijk, jij hebt visie!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordeel: het kost hem energie, misschien kan hij dan straks weer gewoon naar huis omdat hij weer door de deur past
En dan vinden ze JOU erg?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....dat DOE je toch niet..
Wat een debiel
Ja lomp mens hequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan vinden ze JOU erg?
Laat me raden, ze heeft er zeker ook foto's van gemaakt en die op internet gezet?
de vraag is alleen hoe lang het duurt, blijkbaar gaat het niet zo heel hard vooralsnogquote:
Mesjogge. Helemaal kierewiet.quote:
Valt het daar mee ja? Jij blij met je 'vrije' uitzichtquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef Neelix het volgende:
Gelukkig valt het in mijn wijk allemaal nog best mee met die slingers en oranjeboel. Maar er zijn wijken in Utrecht...
Gelukkig wel ja. Zelfs de tokkies aan de achterkant hebben niets hangen... *duimt dat er ook niets komt*quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Valt het daar mee ja? Jij blij met je 'vrije' uitzicht
OMG die miniskirt op zo'n lelijke hond..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
maar er zijn wel meer gekken mensen die hun beesten in het oranje steken hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
maar er zijn wel meer gekken mensen die hun beesten in het oranje steken hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, ik dacht een week geleden: oooh, het valt hier wel mee..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Zelfs de tokkies aan de achterkant hebben niets hangen... *duimt dat er ook niets komt*
Al moet ik zeggen dat ik zelf wel stiekem heb meegedaan aan de oranjegekte...mijn fietspomp was stuk en die hadden ze nu ook speciaal in het oranje... dat vond ik wel zo idioot dat ik het niet kon laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja soms heeft dat arme beest ook een muizenpakje aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mesjogge. Helemaal kierewiet.
Die hond is zeker ook nog zo eentje die het allemaal geweldig vindt?
Ah neeeeeeequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja soms heeft dat arme beest ook een muizenpakje aan
Hij is gelukkig gewoon heel vrolijk hoor, hij sloeg alleen gister wel de dokter omdat die in zijn oog wilde kijkenquote:
Over een paar weken geeft ze een grootse BBQ voor een stel FOK!kers dus dan krijg je haar adres vast welquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah neeeeeee![]()
Kan je me even het precieze adres geven, dan bel ik de dierenbescherming
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
RAPH GAAT DINSDAG NAAR EEN EILAND![]()
HET EILAND WAAR HIJ ALTIJD MET VEEL PLEZIER HEEFT GEWERKT VOOR EEN BEDRIJF WAAR HIJ HEEL GRAAG WIL WERKEN MAAR ZE KONDEN HEM NIET AANNEMEN OMDAT CRISIS.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
HET EILAND WAAR HIJ ALTIJD MET VEEL PLEZIER HEEFT GEWERKT VOOR EEN BEDRIJF WAAR HIJ HEEL GRAAG WIL WERKEN MAAR ZE KONDEN HEM NIET AANNEMEN OMDAT CRISIS.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
wil iemand de oorlogswond van Thijs zien?
inmiddels is zijn oog ongeveer helemaal dicht en nog wat roder/paarser![]()
maar deze is van gisterThijs de geweldige veteraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mooi, dan neem ik die hond wel meteen mee, ga ik gewoon naar die BBQ, mooie dekmantelquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over een paar weken geeft ze een grootse BBQ voor een stel FOK!kers dus dan krijg je haar adres vast wel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is gelukkig gewoon heel vrolijk hoor, hij sloeg alleen gister wel de dokter omdat die in zijn oog wilde kijken
Stonden we net in de tuin allebei te dansen dat hij weg gaatquote:
Volgens mij wil erwin die hond ook wel hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi, dan neem ik die hond wel meteen mee, ga ik gewoon naar die BBQ, mooie dekmantel
Nou, die rijdt met mij mee, dus dat komt goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij wil erwin die hond ook wel hebben
Hahaha, stelletje gekken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stonden we net in de tuin allebei te dansen dat hij weg gaat![]()
Ben zo blij dat ie weg gaat
Ik heb zelfs speciaal voor zijn vertrek slingers opgehangenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, stelletje gekken.
Maar zoooooooooooooooo begrijpelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelfs speciaal voor zijn vertrek slingers opgehangen
Heb je meteen ook even de rest van de straat versierd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Uiteraard, ongevraagd natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je meteen ook even de rest van de straat versierd?
Ik heb nog wel een zooitje slingers over. De vader van Sander kwam ook nog even met een tas volquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je meteen ook even de rest van de straat versierd?
* Huppelmuts brengt een pot koffie, gebak en slingers naar purmquote:
daar, vlak achter je neus!quote:
Is er een andere manier dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard, ongevraagd natuurlijk
Heerlijk hoor, mannen met goede ideeenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zooitje slingers over. De vader van Sander kwam ook nog even met een tas vol
DEnk je eindelijk van die ellende af te zijn
ja, en hij was net zo leuk!quote:
Wat een goed nieuws!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Je werkte daar toch al langer dan 6 maanden? Wel je salaris laten doorbetalen he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Net telefonisch mn ontslag gekregen, Nee geen ontslag ze plannen me gewoon niet meer in tot mn contract afloopt
dat dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je werkte daar toch al langer dan 6 maanden? Wel je salaris laten doorbetalen he?
Wauwquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Net telefonisch mn ontslag gekregen, Nee geen ontslag ze plannen me gewoon niet meer in tot mn contract afloopt
En wat IJkje zegt inderdaad, ik was daar nog niet wakker genoeg voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je werkte daar toch al langer dan 6 maanden? Wel je salaris laten doorbetalen he?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wauw
[..]
En wat IJkje zegt inderdaad, ik was daar nog niet wakker genoeg voor.
Het bedrijf is verplicht d'r te betalen, dus in principe heeft ze gewoon betaald "verlof".. en een contract voor bepaalde tijd kunnen ze toch af laten lopen. Dus eigenlijk is er niets aan de handquote:
Nijner!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het bedrijf is verplicht d'r te betalen, dus in principe heeft ze gewoon betaald "verlof".. en een contract voor bepaalde tijd kunnen ze toch af laten lopen. Dus eigenlijk is er niets aan de hand
Al blijft het natuurlijk de vraag of het bedrijf snapt dat ze moeten betalen... dus mogelijk nog wat getouwtrekquote:
naast dat het niet echt leuk is om te horenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het bedrijf is verplicht d'r te betalen, dus in principe heeft ze gewoon betaald "verlof".. en een contract voor bepaalde tijd kunnen ze toch af laten lopen. Dus eigenlijk is er niets aan de hand
Ja gaat wel, en met u?quote:
Maar dit zat er al aan te komen, alles wees al deze kant op... Al haar vaste klanten waren weg en ze was verder nog niet ingepland ondanks dat ze hersteld is... En ik heb het idee dat Huppel ook helemaal klaar was met d'r werkgever na al dat gezeur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naast dat het niet echt leuk is om te horen
Lekkerquote:
Dan nog zou ik het kut vinden het dan ook echt te horen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dit zat er al aan te komen, alles wees al deze kant op... Al haar vaste klanten waren weg en ze was verder nog niet ingepland ondanks dat ze hersteld is... En ik heb het idee dat Huppel ook helemaal klaar was met d'r werkgever na al dat gezeur.
24 juni conditietest, daarna vakantiequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerHier gaat het ook wel
Nog wat leuks gepland de komende tijd?
Lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
24 juni conditietest, daarna vakantie
En jij?
Nee, jij niet, Nijnja welquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef Olle. het volgende:
ik heb overigens de standaard fok layout, krijg ik nu een dino?![]()
Nopequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef Olle. het volgende:
quote:
en die zegt raaawr en rrrrarrrquote:
Oja Muse! Daar ga ik oook heenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerJa, muse volgende week he?
![]()
Van het weekend nog wat afspraakjes en volgende week lekker rustig aan. Verder niets spannends
Wat is een dinoquote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oja Muse! Daar ga ik oook heen![]()
. Heerlijk wel
Wat gezellig!quote:
Blijkbaar heb je dan een verouderde fok layout, daar kwam ik vanochtend achterquote:
Dan moeten ze wel eerst mijn contract aanpassen van 0 uur naar 14 uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben verrassend blij, wilde al weg daar maar kon geen ontslag nemen want dan heb ik niks. Nu heb ik wel wat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dit zat er al aan te komen, alles wees al deze kant op... Al haar vaste klanten waren weg en ze was verder nog niet ingepland ondanks dat ze hersteld is... En ik heb het idee dat Huppel ook helemaal klaar was met d'r werkgever na al dat gezeur.
Minimeet is tofquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat weet ik toch
Zullen we proberen elkaar daar ergens te zien?
[..]
Wat gezellig!Een minimeet dan maar?
![]()
[..]
Blijkbaar heb je dan een verouderde fok layout, daar kwam ik vanochtend achterJe bent een dino want je hebt een prehistorische layout ofzo
![]()
IJkje!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bart!Hoe is het met jou dan? Is Dronten al rond?
Nee, bagger is de standaard layout, de layout die iedereen binnenkort moet gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef Olle. het volgende:
Volgens mij is dat niet perse nodig, in principe wordt er nu gewoon vanuit gegaan dat je contract toch voor een X aantal uren geldig was. Dat is bij ziekte ook zo. Bel anders even het juridisch loket, is gratisquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel eerst mijn contract aanpassen van 0 uur naar 14 uur![]()
Dat gaan ze vast niet doen. Net UWV al gebeld, even ww aanvragen en morgen heb ik sollicitatie gaat allemaal goed komen![]()
[..]
Ik ben verrassend blij, wilde al weg daar maar kon geen ontslag nemen want dan heb ik niks. Nu heb ik wel wat.
Grappig is dat ze beweren dat 1 van mijn vaste mensen afgelopen dinsdag heeft gebeld met de mededeling dat ze mij niet meer terug willen. Die zitten nu op vakantie in Duitsland. Gaan heus niet vanaf het vakantieadres bellen dat ze mij niet meer willen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Minimeet is tof!
Maar ik heb gwoon de fijnste layout (mijn mening), dus
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
IJkje!Mja, best redelijk, nog moe van vannacht.
En het gaan naar Dronten is rond ja, alleen nu nog alles er omheen (lees: huis zoeken, contract, alles wat je nodig hebt om daar te komen en te blijven.)
[..]
Nee, bagger is de standaard layout, de layout die iedereen binnenkort moet gebruiken
Heb al contact met het juridisch loket gehad na al het gezeik, ik moet een aangetekende brief sturen, dat ga ik dus doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet perse nodig, in principe wordt er nu gewoon vanuit gegaan dat je contract toch voor een X aantal uren geldig was. Dat is bij ziekte ook zo. Bel anders even het juridisch loket, is gratisDan weet je het zeker.
Dat geloof ik wel ja, al dat gezeik... Hopen dat je snel iets anders vindt! Waar heb je morgen een gesprek?
Da's bijzonder inderdaadEn al je vaste mensen waren toch juist enthousiast over je? Dat bedrijf is echt raar bezig...
Ik word niet ontslagen, word gewoon niet meer ingeplandquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
Maar Huppel, waarom word je ontslagen dan?
Goed zo!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb al contact met het juridisch loket gehad na al het gezeik, ik moet een aangetekende brief sturen, dat ga ik dus doen![]()
Morgen bij Transcom, ik heb wel nog een motivatie nodig en dat vind ik altijd kut om te schrijven![]()
Die mensen waar ze het over hebben zijn schatjes, kreeg van hen een HUGE kerstpakket, sturen kaartje toen raph en yordi jarig waren, gaven mij kadootje met mn verjaardag en met sinterklaas. Je gaat mij niet wijsmaken dat zij hebben gebeld dat ze me niet meer willen![]()
[..]
Ik word niet ontslagen, word gewoon niet meer ingepland
Ik ga met een vriendin mee, en haar vriend gaat ook mee, dus kan nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]We zouden zelfs evt wel kunnen rijden met z'n 4en (jij ging toch ook met 1 andere vriend?) Vanaf Zwolle kunnen we volgens mij makkelijk langs Deventer en dan delen we de kosten, da's waarschijnlijk ook lekker voordelig
Maar kijk maar, ik weet natuurlijk niet wat jij verder afgesproken hebt
Ja, ik vond de zilver eerder ook fijner, maar ik ben geswitcht omdat je bepaalde instellingen onder zilver niet kon aanpassenEn nu bevalt die ik nu heb (zou niet weten welke
) me wel goed
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
Minimeet is wat mij betreft prima hoor
Hyper-V servers verhuist van het datacenter in Schiphol naar Alphen a/d Rijn. Duude alleen iets langer dan gepland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heb je vannacht gedaan dan?
Spannende tijden dusSucces!
Geeft nietsquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga met een vriendin mee, en haar vriend gaat ook mee, dus kan niet! Sorry
Druk druk druk dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hyper-V servers verhuist van het datacenter in Schiphol naar Alphen a/d Rijn. Duude alleen iets langer dan gepland.4 uur voelde ik mijn kussen pas
InderdaadDank!
primaquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft nietsDan cruzen we lekker over de snelweg
Zullen we PM-en over de mini meet LL en nijner?
Nu alquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Straks m;n verband eraf scheuren
Woohooo! Ik ben het wel zat
Minimaal, wat ik nu ook doe. Ik typ wel nog steeds met 2 handenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu al![]()
Kan je je hand al wel gebruiken dan meteen? Althans niet optimaal maar toch.
Bofkont, dat kon ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Minimaal, wat ik nu ook doe. Ik typ wel nog steeds met 2 handen
En het moest 2 dagen blijven zitten dusja
Het verband zit tot op mn knokkelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bofkont, dat kon ik niet![]()
VERDOMME de printer heeft kuren, kan ik die brief niet uitprinten
Inderdaad. Nee, ben net wakker, en kom net onder de douche vandaan. Zo in de auto stappen, en de rest van de werkdag afmakenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk dusEn dan vanochtend weer zo vroeg op?
Dronten is hier wel redelijk dichtbij, dus als er iets moet gebeuren dan roep je maar
Weer de boel verhuizen of..?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Nee, ben net wakker, en kom net onder de douche vandaan. Zo in de auto stappen, en de rest van de werkdag afmaken
Ik weet hetEn ik zal het onthouden. Wij gaan nog een keer (mini) meeten!
Een gedeelte van de boel ja. Een heel rack (en denk nu aan het plaatje wat ik laatst stuurdequote:
Ik heb wel onthouden dat dat een rack is, maar wat het voor de rest is...quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een gedeelte van de boel ja. Een heel rack (en denk nu aan het plaatje wat ik laatst stuurde)
ik mijn tweede net ook, zo maar nog eentje makenquote:
Nee met laptop naar mn schoonmoeder en dan daar uitprintenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het verband zit tot op mn knokkelsEn dan kom ik er ook zo tegen wat voor hechtingen ze hebben gebruikt
Uitschrijven dan maar?
Gelijk de muurschildering bewonderen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee met laptop naar mn schoonmoeder en dan daar uitprinten
dat is echt een hele goeie!!!quote:
zoepert!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mijn tweede net ook, zo maar nog eentje maken
Juistquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelijk de muurschildering bewonderen?
is die eigenlijk al klaar?quote:
Nee geel was op dus hij moet hem van het weekend afmakenquote:
quote:
Een windowsonderdeel voor virtualisatie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb wel onthouden dat dat een rack is, maar wat het voor de rest is...
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef babybel het volgende:
(jep, mijn stijl is classic rock, sorry mensen)
Ik ben in de verkeerde tijd geborenquote:
Paranoidquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef babybel het volgende:
(jep, mijn stijl is classic rock, sorry mensen)
heerlijk voor in de auto!quote:
nou, ZO oud ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef babybel het volgende:
[..]
Ik ben in de verkeerde tijd geboren
(ps; kan nog wel 300 videotjes spammen, doe ik maar niet)
maar toch wel net dat verschilquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ZO oud ben ik nou ook weer niet
volgens mij ga ik daar heel agressief van rijdenquote:
racen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgens mij ga ik daar heel agressief van rijden
Of op de step.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |