The Enquirer is het ergste van het ergste.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef fiooon het volgende:
Die Amerikaanse media is niks beter dan de media van Peru. Dat mag duidelijk zijn.
Het lijkt me ook wat kort dag ja. Verder wel het meest plausibele verhaal dat ik gelezen heb. Wellicht was ze toch al dood voor de koffie. Haar bleken is echt zo gefixt en ook een tondeuse is zo over een kop gehaald.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dus in een half uurtje heeft hij haar vermoord, zijn haar geschoren en daarna geverft.
Lijkt mij nauwelijks mogelijk.
Ja en daar was het ook nog duidelijk donkerder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef MargrietV het volgende:
Hij heeft zijn haar niet in dat hotel geschoren en geverfd. Zie de filmpjes waarop hij weggaat uit hotel. Hij had toen nog langer haar.
hoeveel tijd heb jij dan nodig om iemand te vermoorden en te douchen ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dus in een half uurtje heeft hij haar vermoord, zijn haar geschoren en daarna geverft.
Lijkt mij nauwelijks mogelijk.
Ho-ho, de National Enquirer was dit jaar genomineerd voor de Pulitzer Prize voor onderzoeksjournalistiekquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Boca_Raton het volgende:
De National Equirer is geen blad waar je je op moet verlaten.
Uit Wikipedia: [...] and is currently well-known for exaggerating, as well as fabricating information in its articles focusing on celebrity news, gossip, and crime in order to sell its newspapers.
denk het niet want vandaag gingen ze een reconstructie houdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef senesta het volgende:
Is die foto echt? Wat vreselijk voor de familie van dat meisje ook dat die foto's gewoon rond gaan
Die is nog niet gehouden hoor, is uitgesteld voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
denk het niet want vandaag gingen ze een reconstructie houden
oke excuus daarvan was ik nog niet op de hoogtequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die is nog niet gehouden hoor, is uitgesteld voor onbepaalde tijd.
Haha, geeft toch niksquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef maickeltje het volgende:
[..]
oke excuus daarvan was ik nog niet op de hoogte
hoezo , krijg je dan een ander beeld bij onze vredelievende gokker joran ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:39 schreef maickeltje het volgende:
Dan mag ik niet hopen dat die foto echt is
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef plonsplons het volgende:
[..]
hoezo , krijg je dan een ander beeld bij onze vredelievende gokker joran ??
Die foto is wel echt denk ik. Daar zal the National Enquirer heel wat flappen voor hebben neergeteld ben ik bang.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:39 schreef maickeltje het volgende:
dan lul je dus maar wat raak want dan weet jij niet hoe ik er over denkquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef plonsplons het volgende:
[..]
hoezo , krijg je dan een ander beeld bij onze vredelievende gokker joran ??
de waarheid kan hard zijn, geloof niet in dat zoetsappige gedoe. een moordernaar zit daar ook niet zo mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht je ervan dat 't gewoon een vreselijke foto is?
En als iemand een moord pleegt kan hij best een goede collega zijn geweest. Of een leuke vader. Of een goede vriend. Dat heeft allemaal geen fuck met de moord te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:53 schreef plonsplons het volgende:
[..]
de waarheid kan hard zijn, geloof niet in dat zoetsappige gedoe. een moordernaar zit daar ook niet zo mee.
er zijn mensen die zonder zulke foto's nog gaan denken. ach het is zo'n lieve jongen of het was altijd zo'n goede collega agent ( misschien begrijp je wie ik bedoel) , gewoon keihard laten zien hoe gruwelijk en gewetenloos sommige onderons kunnen zijn. en zo de juiste straf breed gedragen kan worden
joran stijgt zo van 6 zetel jaar naar 25 zetel jaren
Toch is het nog iets walgelijker als de foto niet echt is. Om zoiets in scène te gaan zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:39 schreef maickeltje het volgende:
zo ver ik weet zit hij in de gevangenis in Doetinchem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef MargrietV het volgende:atrick van der Eem zit volgens mij in de bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |