Fax deze ff door naar Peru, dat scheelt hen een hoop typwerk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef missyB het volgende:
Die is zoals ik begrijp nu naar voren gekomen later volgde dus zijn verklaring zoals ie er nu is.
joran haalt koffie en broodje, meidje gluurt op lappie, joran boos, meisje dood
Ha, dat zei ik al! I think like a serial killerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het niet in stukjes hakt gaat het wel opvallen denk ik zo, dus ja. Niet dat ik er ervaring mee heb ofzo
hij had geen goede raad meer van pappie, zou leuk zijn om nog even te weten of hij mammie om raad heeft gevraagd ?? even de telefoon gegeven opvragen van mobiel joran.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef missyB het volgende:
wat ik dan ook niet snap.
Hij had toch geld op zak?
Hoe kon hij anders die taxi betalen en stel dat hij wat van haar geroofd heeft dan had ie toch zn hotel kunnen betalen haar evt in mootjes doen en hops de zak in?En zo duur zag dat hotel er ook niet uit.
En ik meen ergens gelezen te hebben dat hij 3000 dollar op zka had, maarja heb al zoveel gelezen afgelopen week.
Denk dat hij dat niet aandurfde uit angst dat hij gesnapt werd met haar lichaamsdelen in een tasje en dus zeker zou hangen dan.
Dus bedacht hij een ander plan tijdens de koffie en de bagels.pakte zn spullen en meld nog even netjes bij d ereceptie zijn vriendin niet te storen, wat ze dus ook braaf niet doen waardoor zij pas zo veel later werd gevonden.en hij dus een klein kansje had om via binnenwegen weg te komen.
Daaruit blijkt gewoon hoe koelbloedig en gevoelloos hij is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef missyB het volgende:
geloof niet dat joran zijn moeder zo n helder licht is(no offense, heb meelij zat met d evrouw)
Als ik ga nadenken wat zijn evt plan zou zijn kom ik eigenlijk niet verder dan zorgen dat ie weg was zo snel en zo ver mogelijk.
Zou hij zelf iets van een plan hebben gehad waarheen?
Als je de beelden ziet in het hotel als hij vertrekt, je ziet gewoon niks aan hem.
Hij sjort nog effe aan het deurtje en loopt gewoon kalm weg.
mennnn wat zou ik hollen!
oeps en daar heeft hij koffie naast zitten drinken en met vrienden zitten chatten ?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
oeps en daar heeft hij koffie naast zitten drinken en met vrienden zitten chatten ?
Als de media die foto's niet naar buiten had gebracht dan had pa ze zelf wel aan elke boom gehangen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef senesta het volgende:
Is die foto echt? Wat vreselijk voor de familie van dat meisje ook dat die foto's gewoon rond gaan
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Fax deze ff door naar Peru, dat scheelt hen een hoop typwerk!
OMGquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef senesta het volgende:
Is die foto echt? Wat vreselijk voor de familie van dat meisje ook dat die foto's gewoon rond gaan
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als de media die foto's niet naar buiten had gebracht dan had pa ze zelf wel aan elke boom gehangen.
Dat is een Amerikaans blad, o.a. te herkennen aan de Engelse tekst.quote:
stuur deze even door naar onze lieve zusjes liz en juliaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
oeps en daar heeft hij koffie naast zitten drinken en met vrienden zitten chatten ?
Dit lijkt me direct bewijs?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef missyB het volgende:
While there, police think Flores refused Van der Sloot’s sexual advances, explaining she was gay, so they slept until about 8 AM when Van der Sloot went out for coffee. He’s seen on surveillance video going to the store at 8:15 AM. He returned with a loaf of bread and two cups of coffee. It’s then that police believe Van der Sloot asked Flores for money, possibly to compete in a major poker tournament scheduled a few days later. When Flores refused, police believe, Van der Sloot exploded, beating her to death with his hands and a tennis racket. Traces of his skin were found under her fingernails, proving she fought him with scratches.
At 8:45 AM on May 30, Van der Sloot is seen on surveillance video leaving his hotel room in a change of clothes and with his hair shorter and lighter than the night before. He left the hotel in Flores’ Jeep. Her body was not found for three days. Since Van der Sloot had left the television on very loud, housekeeping had not tried to enter his room. When a call was put through to the room three days later, and no one answered, the front desk employee went into the room and found the room covered in blood and Stefany’s body wrapped in a blanket and stuffed in the corner between the bed and the wall.
Dus in een half uurtje heeft hij haar vermoord, zijn haar geschoren en daarna geverft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef missyB het volgende:
While there, police think Flores refused Van der Sloot’s sexual advances, explaining she was gay, so they slept until about 8 AM when Van der Sloot went out for coffee. He’s seen on surveillance video going to the store at 8:15 AM. He returned with a loaf of bread and two cups of coffee. It’s then that police believe Van der Sloot asked Flores for money, possibly to compete in a major poker tournament scheduled a few days later. When Flores refused, police believe, Van der Sloot exploded, beating her to death with his hands and a tennis racket. Traces of his skin were found under her fingernails, proving she fought him with scratches.
At 8:45 AM on May 30, Van der Sloot is seen on surveillance video leaving his hotel room in a change of clothes and with his hair shorter and lighter than the night before. He left the hotel in Flores’ Jeep. Her body was not found for three days. Since Van der Sloot had left the television on very loud, housekeeping had not tried to enter his room. When a call was put through to the room three days later, and no one answered, the front desk employee went into the room and found the room covered in blood and Stefany’s body wrapped in a blanket and stuffed in the corner between the bed and the wall.
Ja eh onder de mega indruk van die trieste foto let je echt nergens meer op denk ik maar zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een Amerikaans blad, o.a. te herkennen aan de Engelse tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |