Zulks een idee flitste ook door mijn hoofdquote:
Alle stemmen met de hand tellen, daarna het stadhuis opbellen, die moet alles bij elkaar optellen en dan moet het worden doorgegeven aan de kiescommissie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat Eurlings terug komt op zijn besluit...
En waar blijven de uitslagen.....
Ik vond hem juist kort maar krachtig, heel sterk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Seam het volgende:
Die speech van Balkenende was echt slecht hoor, wel voor de verandering in ieder geval direct, dat scheelde.
Zijn vaste opkomstmuziek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Eye of the friggin' tiger. Mien God.
had ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer, vlaggetjes, ik dacht 0,1 seconde aan een bom.
Ze heeft treurige wenkbrauwen, maar ik vind haar wel lekker. Nou ja, zodra ze spreekt is de droom voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Fleur heeft echt op het verkeerde moment op een trambaan gestaan, met die kop.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef henkde_j het volgende:
De jongens van ADO hebben ook een ijsje gekregen zo te horen
gaat niet gebeuren denk ik met zijn beveiligingquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wie schiet hem neer is nu de volgende vraag natuurlijk..
Fortuin tijden herleven
Dat zou hij zelf jammer vinden. Als het gisteren gebeurt was dan was de PVV verreweg de grootste partij geworden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef junkiexp het volgende:
Stel je voor dat hij nu wordt neergeschoten
Aarsschimmels ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef aarsschimmel het volgende:
Sukkels
voetbalsuporters zijn vaak niet te slimste
Sportief, bedanktquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef zquing het volgende:
PVV, hoe ik ze ook niet mag, maar gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |