Lamon heeft geen kleur =$quote:
Vrij simpel. Ik lig, jij doet het werk. Doe je dat niet, sla ik je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoals ik zeg. Ik wil eerst details. We moeten een deal sluiten en bespreken hoe en wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
wtf dino'squote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Lakitu het volgende:
[Live] Nederland Kiest, de uitslagen #11
Wtf is dit, check die eerste posters. Sommige hebben een dingetje naast hun username.
JIJ OOK ZO'N DINGquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is niet zo tof, laat hem maar links liggen.
Ik snap je post niet.quote:
In welke context moet ik dit lezen?quote:
Wat wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom heb jij een teken naast je naam?
OH het is alleen voor sukkels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
Het wordt tijd dat er een plaatje komt van een fossiel bij iedere post van iemand die nog geen baggerlayout gebruikt.
In de context van een schoolreisje naar Auschwitz om te zien hoe verschrikkelijk het kan zijn om bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten.quote:
Dat wij ze gewoon naar het buitenland moeten exporterenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In de context van een schoolreisje naar Auschwitz om te zien hoe verschrikkelijk het kan zijn om bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vrij simpel. Ik lig, jij doet het werk. Doe je dat niet, sla ik je.Mooi, dan kan je het bij dezen, vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
Volgens mij zei ik dat ik niet boos was, moet ik je dan ook meteen tof vinden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je gisteren wat anders beweerde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |