Ik wil eerst details.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik e-hossel maar eens per 6 maand so take it, or leave it.
Wat moet ie dan zeggen? HET ZIJN TOCH VRIENDENquote:
Matties, Lullo's (dat had Wilders wel kunnen zeggen met dat ballerige publiek), Partijleden, weet ik het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen? HET ZIJN TOCH VRIENDEN
Het zijn mongolen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen? HET ZIJN TOCH VRIENDEN
Vandaag heel kort gepraat maar het schiet geen kanker opquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga even lef tonen bij die chick dan mag je mee praten.
Wat wil jij tegen homo's, lesbiennes en mensen met een andere kleur doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nederland bestaat niet. En homo's wel, jammer genoeg. En daar is op zich wel wat aan te doen.
Uitroeien. Jezus, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat wil jij tegen homo's, lesbiennes en mensen met een andere kleur doen?
Zeg het maar, jochie.
Terug naar Auschwitz sturen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeg het maar, jochie.
Hij kan moeilijk die zaal binnenkomen met MONGOLS he.quote:
quote:
Andere kleur dan wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeg het maar, jochie.
Hij is niet zo tof, laat hem maar links liggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij wil je identiteit niet vrijgeven.
makkers ouwequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Matties, Lullo's (dat had Wilders wel kunnen zeggen met dat ballerige publiek), Partijleden, weet ik het.
Zoals ik zeg. Ik wil eerst details. We moeten een deal sluiten en bespreken hoe en wat.quote:
Rechts, all the wayquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is niet zo tof, laat hem maar links liggen.
Niet achter me? Echt links?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is niet zo tof, laat hem maar links liggen.
quote:
Mensen die dergelijke gedachtes erop nahouden roeien zichzelf uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uitroeien. Jezus, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |