Persoonlijke vrijheid, en met die vrijheid komt eigen verantwoordelijkheid, dus homohuwelijk is prima, 2 lesbiennes moeten een kind kunnen nemen, maar mensen die daar haatzaaierij tegenover gooien, moeten niet meer beschermd worden onder de dooddoener vrijheid van meningsuiting, maar de mond gesnoerd worden wegens haatzaaierij...quote:
Homo's die kinderen adopterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheid, en met die vrijheid komt eigen verantwoordelijkheid, dus homohuwelijk is prima, 2 lesbiennes moeten een kind kunnen nemen, maar mensen die daar haatzaaierij tegenover gooien, moeten niet meer beschermd worden onder de dooddoener vrijheid van meningsuiting, maar de mond gesnoerd worden wegens haatzaaierij...
Hoi. Ik ben het met je eens.quote:
Langste zin ooit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheid, en met die vrijheid komt eigen verantwoordelijkheid, dus homohuwelijk is prima, 2 lesbiennes moeten een kind kunnen nemen, maar mensen die daar haatzaaierij tegenover gooien, moeten niet meer beschermd worden onder de dooddoener vrijheid van meningsuiting, maar de mond gesnoerd worden wegens haatzaaierij...
quote:
Gelukkig is Nederland het niet met je eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Homo's die kinderen adopteren![]()
![]()
![]()
SNOER ME DE MOND DAN
neem mij dan =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik e-hossel maar eens per 6 maand so take it, or leave it.
ze zoomen ook wel heel ver op zijn hoofd inquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef L0t.. het volgende:
Geert Wilders ziet er echt uit alsof 'ie elk moment kan bezwijken aan een hartaanval
Nee, jij wil je identiteit niet vrijgeven.quote:
Nederland bestaat niet. En homo's wel, jammer genoeg. En daar is op zich wel wat aan te doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig is Nederland het niet met je eens.
Heerlijk, mensen die tegen progressie en vrijheid zijn, die niets kunnen doen tegen dergelijke zaken.
Mensen die hosselenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik e-hossel maar eens per 6 maand so take it, or leave it.
Cohen: Vriendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |