NIks denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, wat is er zo anders aan jou dan?
Tyf op.quote:
Mis jij Ad van den Berg dan niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Want hij was zo ruimdenkend wat seksuele voorkeuren betrof, je zult hem missen he?
Whatever, ik geef werkelijk geen flikker om wat jij van me denkt, lief maar te opstandig pubertje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kerel, maak geen grapjes hier.Je bent gewoon dom. Je poses zijn altijd hetzelfde. En je posts bevatten altijd alleen maar klaagzang. En je bent geen Johnny Depp.
Heb jij suggesties?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Japsnars het volgende:
Rutte: Vrienden
Balkenende: Vrienden
Wilders: Vrinden
Doe eens orgineel
Ik krijg rillingen van deze post.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, ik geef werkelijk geen flikker om wat jij van me denkt, lief maar te opstandig pubertje.
Niet zo hatelijk doen.
Sukkel, het gaat juist om progressief zijn en dat soort dingen wel accepteren, je snapt echt niets he...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laag, iemand op haar geaardheid pakken
Eens met Fas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef Fascination het volgende:
Mensen die altijd zeiken op Balkenende.
Hey girl, you choking?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg rillingen van deze post.
Leg het eens uit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sukkel, het gaat juist om progressief zijn en dat soort dingen wel accepteren, je snapt echt niet he...
Ja echt he, allemaal kinderachtige korpsballetjesquote:
Leg eens uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sukkel, het gaat juist om progressief zijn en dat soort dingen wel accepteren, je snapt echt niets he...
quote:
Doe dit even niet manquote:
Jij dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen e-hosselen.
Gast, wat?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |