Die staat niet meer op de lijstquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
Volgende keer stem ik op Balkie!!!1!!!!!11EINZ!111!!!!
Jack de Vries was toch de kroonprins.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
CDA had al lang Verhagen naar voren moeten gooien als 1e man.
Dat vind ik nou echt een voorbeeld voor velen, ongeacht de partij. Gewoon als persoon, zeer serieus maar toch sympathiek. Balkenende kon en kan ik nooit serieus nemen met dat pruilmondje.
eigenlijk eurlings, dat was de man die hem zou moeten opvolgen tztquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jack de Vries was toch de kroonprins.
Die nam het alleen niet zo nauw met de christelijke normen en waarden. Die nam meer z'n secretaresse nauw
Nee, z'n nauwe secretaresse.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jack de Vries was toch de kroonprins.
Die nam het alleen niet zo nauw met de christelijke normen en waarden. Die nam meer z'n secretaresse nauw
Hij was vriendelijk maar that's it en wow wat is die man klein in het echtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd
Maxima Verhagen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij was vriendelijk maar that's it en wow wat is die man klein in het echt
Rood Wit Nauwquote:
Ja ze hebben ook leegloop gehad natuurlijk. Eurlings weg, de Vries moest weg. Maar toch, Balkie had de eer aan zichzelf moeten houden, had hij ook een leuker afscheid gehad dan nu, en ik denk dat Verhagen veel meer had kunnen doen voor het CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk eurlings, dat was de man die hem zou moeten opvolgen tzt
Ik denk dat CDA zich de afgelopen periodes behoorlijk uit de markt heeft geprezen, ongeacht de oppersmurfquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook leegloop gehad natuurlijk. Eurlings weg, de Vries moest weg. Maar toch, Balkie had de eer aan zichzelf moeten houden, had hij ook een leuker afscheid gehad dan nu, en ik denk dat Verhagen veel meer had kunnen doen voor het CDA
Verlies hadden ze denk ik sowieso wel gehad. Maar denk dat Verhagen wel wat zeteltjes uit had kunnen maken. Hoop mensen waren idd CDA moe, maar NOG meer mensen waren Balkie-moequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat CDA zich de afgelopen periodes behoorlijk uit de markt heeft geprezen, ongeacht de oppersmurf
ik vind t echt dom van hem dat hij t weer heeft gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook leegloop gehad natuurlijk. Eurlings weg, de Vries moest weg. Maar toch, Balkie had de eer aan zichzelf moeten houden, had hij ook een leuker afscheid gehad dan nu, en ik denk dat Verhagen veel meer had kunnen doen voor het CDA
Nogal jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat CDA zich de afgelopen periodes behoorlijk uit de markt heeft geprezen, ongeacht de oppersmurf
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga ook m'n nest in. Zie de precieze uitslag morgen wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik zal de hypotheekrente aftrek alvast even vaarwel wuiven
quote:
Want?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zie alleen een ster?quote:
Ik huur gelukkig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Tsja dat was bij ons nogal scheef de laatste 2 jaar dus dit is wel beterquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou jaaaa, whatevaaah, ik heb vakantie nu
Ik nog drie daagjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou jaaaa, whatevaaah, ik heb vakantie nu
NU JJH ook.quote:
Mja puur toeval dat ik gister dacht laat ik eens kijken hoe ik wat verander.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
Echte users gebruiken de alpha lay-out met silvertemplate
Jaaaa, en vrijdag verjaar ik...het kan weer niet op he?quote:
Oh jeequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, en vrijdag verjaar ik...het kan weer niet op he?
Ik ben net geswapt naar Silver.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
NU JJH ook.
Volgens mij klopt het niet meer
*noteert.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, en vrijdag verjaar ik...het kan weer niet op he?
Dat helpt vast nietquote:
Jup fossielquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, dat is een veel oudere lay out. Dus misschien komt het daar wel door.
Je mag me ook geloven hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
Kan iemand daar een screenie van maken?
Want in silver zie je die icoontjes niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
Kan iemand daar een screenie van maken?
Want in silver zie je die icoontjes niet.
Als mensen een andere layout hebben dan dat jij nu hebt (je kan kiezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jongens, ik geef toe...blonT.
Maar ik snap er echt geen konT van
Slaap zequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
slapen ben echt zoooo gaar na al dat gebabbel vandaag
JJH dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als mensen een andere layout hebben dan dat jij nu hebt (je kan kiezen), dan krijgen ze een plaatje van een dino bij hun naam
Jij bent snel tevredenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zo word ik graag aangesproken door vrouwen ja
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
I want your laf oh laf en I want your rievens...
Lady Gaga meets Lena
-censuur-quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zo word ik graag aangesproken door vrouwen ja
HAAL EENS SNEL DIE PLAATJES VAN MN VADER WEGquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HAAL EENS SNEL DIE PLAATJES VAN MN VADER WEG
En het plaatje zelf wel quotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HAAL EENS SNEL DIE PLAATJES VAN MN VADER WEG
Nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef iBenny het volgende:
Censuur!
[..]
En het plaatje zelf wel quoten
Ik was te vroegquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef iBenny het volgende:
Censuur!
[..]
En het plaatje zelf wel quoten
Ja, jij bent een doe-het-zelfer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |