iddquote:
Deze is toepasselijker qua subfora... wedden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd
ik had er al bijna een klaar staan met veel leukere tt ook
Welke?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd
Van jezelf zeggen dat je leuker bent dan iets of iemand anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd
Goedmaakseks?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel een positieve invloed op jullie liefdesleven.
Toevallig nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze is toepasselijker qua subfora... wedden?
bijna alles is leuker dan deze ttquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Van jezelf zeggen dat je leuker bent dan iets of iemand anders.
Iets met TEAB en naaktfoto'squote:
Vakantiegangers, werkschuw tuig !quote:
Sarcasmequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Van jezelf zeggen dat je leuker bent dan iets of iemand anders.
Nou, er zullen ook wel mensen zijn die het niet belangrijk vinden omdat de vorige kabinetten allemaal zo snel gevallen zijn...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst landelijk viel anders zwaar tegen geloof ik? Raar eigenlijk, voor mijn gevoel zijn deze verkiezingen misschien wel de belangrijkste in 20 jaar ofzo
Daar is het CDA dan gepast voor gestraft met 20 zetels verlies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, er zullen ook wel mensen zijn die het niet belangrijk vinden omdat de vorige kabinetten allemaal zo snel gevallen zijn...
Dat denk ik ook. Maar goed, als mensen niet van hun stemrecht gebruik willen maken, moeten ze later ook niet KLB vol gaan spammen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, er zullen ook wel mensen zijn die het niet belangrijk vinden omdat de vorige kabinetten allemaal zo snel gevallen zijn...
paars plus is enige kans denk ik tbhquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is het CDA dan gepast voor gestraft met 20 zetels verlies.
In een VKZ topic word er ook nog gehoopt op VVD-CDA-PVDA, dat zie ik echt niet zitten
Gelukkig welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me idd niksquote:In een VKZ topic word er ook nog gehoopt op VVD-CDA-PVDA, dat zie ik echt niet zitten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In een VKZ topic word er ook nog gehoopt op VVD-CDA-PVDA, dat zie ik echt niet zitten
Ja of de een of andere combi van 2 van die partijen en dan PVVquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
![]()
[..]
Nou, dat lijkt me idd niks
Nee. Maar ik stem dan ook gewoonquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, als mensen niet van hun stemrecht gebruik willen maken, moeten ze later ook niet KLB vol gaan spammen.
Dat is wel zo, als je niet bent gaan stemmen moet je ook niet zeuren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, als mensen niet van hun stemrecht gebruik willen maken, moeten ze later ook niet KLB vol gaan spammen.
Lijkt me wel onwaarschijnlijk gelukkigquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of de een of andere combi van 2 van die partijen en dan PVV
cdagaat nooit regeren met 20 zetels verlies en pvda vvd en pvv voeren voor de vorm hooguit 1 gesprek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat het vertrouwen in de politiek op dit moment niet echt optimaal isquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst landelijk viel anders zwaar tegen geloof ik? Raar eigenlijk, voor mijn gevoel zijn deze verkiezingen misschien wel de belangrijkste in 20 jaar ofzo
Verkijk je er niet op, CDA heeft verder geen keuze. Dat of niets. En de VVD gaat liever een rechts kabinet in, dan met 3 linkse partijen te moeten (D66, GL, PVDA).quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij wil niemand meer met de PVV toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
CDA en PvdA? Goh, is dat nou net de reden waarom de boel geklapt isquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why not... het is onwaarschijnlijk, maar als ze de kans krijgen zeggen ze echt zelf niet 'Nou nee doen we maar eventjes niet'quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
cdagaat nooit regeren met 20 zetels verlies en pvda vvd en pvv voeren voor de vorm hooguit 1 gesprek.
had je ook al last van de TT?quote:
Eerst maar eens kijken wie er straks officieel de grootste is en dus mag gaan beginnen met formeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op, CDA heeft verder geen keuze. Dat of niets. En de VVD gaat liever een rechts kabinet in, dan met 3 linkse partijen te moeten (D66, GL, PVDA).
Alleen de PVDA en CDA hebben nog wat issues, maar zoals daar geroepen word; Bos is weg, Balkie zal wel opstappen, nieuwe lui aan het stuur, misschien is dat dan ook zo bijgelegd.
Denk (hoop) alleen dat de PvdA meer voelt voor een Paarse variant
VVD heeft wel uitgebreid zitten flirten en begon pas de laatste dagen een beetje te roepen dat ze toch liever niet met de PVV wilden, iets wat het CDA volgens mij sowieso nooit heeft durven roepen. Dus het zou best nog weleens kunnen hoor. Het blijft politiek hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij wil niemand meer met de PVV toch?
Het gaat om een uiteindelijk kiesmeerderheid, dus het kan nog makkelijk dat cda gaat regeren, maar dan niet met een premierquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
cdagaat nooit regeren met 20 zetels verlies en pvda vvd en pvv voeren voor de vorm hooguit 1 gesprek.
Zou wel karakter zijn van zequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why not... het is onwaarschijnlijk, maar als ze de kans krijgen zeggen ze echt zelf niet 'Nou nee doen we maar eventjes niet'
ws wel omdat je in de oppositie weer makkelijker kunt groeien dan regerend. en je zo rustig aan je nieuwe topmensen kunt laten groeien voor t grote publiek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why not... het is onwaarschijnlijk, maar als ze de kans krijgen zeggen ze echt zelf niet 'Nou nee doen we maar eventjes niet'
They should!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg heb jij foto's in KPD gezet?quote:
Precies, als ze die kans krijgen gaan ze het niet laten liggen nu denk ik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om een uiteindelijk kiesmeerderheid, dus het kan nog makkelijk dat cda gaat regeren, maar dan niet met een premier
maar na een verlies van 20 zetels stapt een partij niet meer in een regering.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om een uiteindelijk kiesmeerderheid, dus het kan nog makkelijk dat cda gaat regeren, maar dan niet met een premier
Ik denk dat de VVD daar heel slim/uitgekookt is geweest door dat steeds maar te roepen dat ze niemand uitsluiten, maar dat ze onderling stiekem al lang hebben afgesproken dat ze dat wel doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VVD heeft wel uitgebreid zitten flirten en begon pas de laatste dagen een beetje te roepen dat ze toch liever niet met de PVV wilden, iets wat het CDA volgens mij sowieso nooit heeft durven roepen. Dus het zou best nog weleens kunnen hoor. Het blijft politiek he
Dat zag ik er wel in hoorquote:
Ik deel je mening hoor, maar er zijn ook mensen die zeggen, die 20 zetels zijn nog steeds honderdduizenden mensen, en is beter dan een combi van VVD/PVDA en dan wat 'klein grut'. 3 vd 4 grote partijen in een coalitiequote:
Nietsquote:
Hagelslagcoalitie zei Marianne Thieme toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik deel je mening hoor, maar er zijn ook mensen die zeggen, die 20 zetels zijn nog steeds honderdduizenden mensen, en is beter dan een combi van VVD/PVDA en dan wat 'klein grut'. 3 vd 4 grote partijen in een coalitie
In dit geval moet je niet kijken hoeveel je nog bij elkaar hebt weten te schrapen, maar eens zijn dat je bijna de helft kwijt geraakt bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik deel je mening hoor, maar er zijn ook mensen die zeggen, die 20 zetels zijn nog steeds honderdduizenden mensen, en is beter dan een combi van VVD/PVDA en dan wat 'klein grut'. 3 vd 4 grote partijen in een coalitie
Ik vind hem soms best grappigquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Als we inderdaad maar af zijn van dat CU gedoe zeg
Winkels op zondag open
Wat een leuk woord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hagelslagcoalitie zei Marianne Thieme toch?
ik vind hem zelfs een goed politicus, ben t alleen niet met zijn standpunten eens over t algmeen. maar kundig in hetgeen hij doet imoquote:
Ja ho, als iemand me netjes noemt krijg ik juist de neiging om het tegendeel te bewijzenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij hoopt nu dat je toegang vraagt. Niet doen, je bent er te netjes voor.
Mwah zo zwart/wit vind ik het ook niet hoor. Ze hebben flink verloren, dat is zeker. Maar 20 zetels is nog steeds niet een aantal om zo maar even opzij te schuiven. Het ZIJN wel echt gewoon honderdduizenden mensen. En ook al heeft bv. D66 een flinke sprong gemaakt, ze zijn nog steeds kleiner dan het CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
In dit geval moet je niet kijken hoeveel je nog bij elkaar hebt weten te schrapen, maar eens zijn dat je bijna de helft kwijt geraakt bent.
Alleen de echte echte vaste aanhang heeft nog CDA gestemd, verder niemand meer.
Ik denk dat CDA nog aardig wat stemmen krijgt hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
In dit geval moet je niet kijken hoeveel je nog bij elkaar hebt weten te schrapen, maar eens zijn dat je bijna de helft kwijt geraakt bent.
Alleen de echte echte vaste aanhang heeft nog CDA gestemd, verder niemand meer.
Denk aan Benny! of dat positief is moet je zelf maar beoordelen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, als iemand me netjes noemt krijg ik juist de neiging om het tegendeel te bewijzen
must
resist
temptation!
![]()
![]()
vind t wel netjes van je dat zo tegen de neiging vechtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, als iemand me netjes noemt krijg ik juist de neiging om het tegendeel te bewijzen
must
resist
temptation!
![]()
![]()
Zeg dat!quote:
Hiermee bewijs je het helemaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
must
resist
temptation!
![]()
![]()
4 erbij dacht ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Is GL zoveel gestegen? Ik heb het even gemist
Wat een gejubel.
Vier zetels. Het valt dus wel mee, maar zoals ik zeg, te fanatiek. Eng.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Is GL zoveel gestegen? Ik heb het even gemist
Wat een gejubel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk aan Benny! of dat positief is moet je zelf maar beoordelen!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat!
FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!! FEMKE!!!
4 is best veel als je er maar 7 had.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vier zetels. Het valt dus wel mee, maar zoals ik zeg, te fanatiek. Eng.
Ah oke, da's best reden om te juichen dan voor ze inderdaadquote:
Mwoa, zo'n reactie.... Maar goed, ze gaat weer een Pinkeltje voorlezen.quote:
Wat heeft Greysie gestemd vandaag dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, da's best reden om te juichen dan voor ze inderdaad
Het is mijn partij niet, maar toch reden voor ze tot jubelen.
Hoezo aan mij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk aan Benny! of dat positief is moet je zelf maar beoordelen!
precies meer dan 50% er ineens bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, da's best reden om te juichen dan voor ze inderdaad
Het is mijn partij niet, maar toch reden voor ze tot jubelen.
Pinkeltje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, zo'n reactie.... Maar goed, ze gaat weer een Pinkeltje voorlezen.
Ja, lollerzquote:
Dat gaat niemand wat aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft Greysie gestemd vandaag dan?![]()
PvdD?
Is prima hoor, vragen staat vrij tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat niemand wat aan
(Sorry, is mijn eigen gewoonte dat gewoon niet te zeggen).
Ik ook niet, maar ik vind die lui veel te fanatiek. Alsof ze de wereld gaan veroveren. Eng.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind GroenLinks echt helemaal niks. Nou hebben mijn moeder en twee zussen daar op gestemd
quote:
quote:
Alleen als boswachter de journalist is.quote:
KSssst doe lief, dat was mijn taak. 's ochtends bakkie thee maken en deze opzetten. En er was nog zo'n foute uit die top 500 van de 90s die ze 's ochtends luisterdenquote:
Je kent je klassiekers.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als boswachter de journalist is.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KSssst doe lief, dat was mijn taak. 's ochtends bakkie thee maken en deze opzetten. En er was nog zo'n foute uit die top 500 van de 90s die ze 's ochtends luisterden
Daar stonden alleen maar fouten in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KSssst doe lief, dat was mijn taak. 's ochtends bakkie thee maken en deze opzetten. En er was nog zo'n foute uit die top 500 van de 90s die ze 's ochtends luisterden
*Niets over koffie zegt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe altijd lief
![]()
wie heeft 's zondags ontbijt gemaakt?
Dat verplichte 's'ochtends vroeg gezellig aan tafel doen' ontbijt bedoel je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe altijd lief
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat verplichte 's'ochtends vroeg gezellig aan tafel doen' ontbijt bedoel je?
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is prima hoor, vragen staat vrij toch
Ohohohohohhhhhhhhhhhhh ohohohohhhhhhhhhhhh trala laaaaaaaaaaaaquote:
ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe altijd lief
![]()
quote:
Nietesquote:
Ben je niet in de war met de foute 111?quote:
Nee joh, dat waren die ESF lijsten. Die had ik verder ook niet gechecked, gewoon gedownload en meegenomen. Daar bleek wel eea te ontbreken en was een nummertje kaduuk ofzoquote:
Boer Koekkoek gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Goei'n oavend![]()
Ik moest dit keer voor het eerst in de rij om te stemmen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat niemand wat aan
(Sorry, is mijn eigen gewoonte dat gewoon niet te zeggen).
Jeltjequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef JJH het volgende:
Dat kapsel van Jeltje word ook alleen maar korter en vlotter.
Uiteraard, klompen FTWquote:
Hij bedoelde volgens mij meer fout als in "foute muziek"quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, dat waren die ESF lijsten. Die had ik verder ook niet gechecked, gewoon gedownload en meegenomen. Daar bleek wel eea te ontbreken en was een nummertje kaduuk ofzo
Daar kan ik een dansje op!quote:
We zijn niet samen gaan stemmen, want hij moest vanuit het werk meteen naar Schiphol.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je schreef eerder dat je niet van Heer G wist wat hij ging stemmen, was dat toen of vertellen jullie elkaar dat ook helemaal niet?
Put me up, put me doooown, put my feet back on the groundquote:
Put me up, take my heart and make me happy!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Put me up, put me doooown, put my feet back on the ground
Ah okequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn niet samen gaan stemmen, want hij moest vanuit het werk meteen naar Schiphol.
Dus ik weet niet wat hij uiteindelijk gekozen heeft, nog steeds nietMaar als ik het vraag zegt ie het gewoon hoor en ik ook, het is geen geheim verder
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Put me up, take my heart and make me happy!
Ach ja ook dat blijft ik gewoon een duidelijk signaal vinden... 23 zetels is zeker niet niks, en scheelt maar 7 zetels of hij had ook een van de grootste geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fanatiek die Wilders aanhang gaat doen...
Zo.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Put me up, take my heart and make me happy!
Singing everybody!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja ook dat blijft ik gewoon een duidelijk signaal vinden... 23 zetels is zeker niet niks, en scheelt maar 7 zetels of hij had ook een van de grootste geweest.
Sowieso hebben ze net als GL absoluut reden tot feesten en juichen, en fanatiek ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fanatiek die Wilders aanhang gaat doen...
Here we go, get smooth to tha grooooovequote:
Vast weer paar van die stevige oneliners ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet vreemd als ze juichen hoorVan geen enkele partij, ging me er meer om dat hier gezegd werd dat de GL aanhang freaky was, dus ik wil even vergelijken met Wilders, ben benieuwd of het in de buurt komt
Show you lovely ladies how I sooth as I movequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Here we go, get smooth to tha grooooove
idd ze winnen goed, dus mogen ze feestvieren imoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze net als GL absoluut reden tot feesten en juichen, en fanatiek ook
Van 9 naar 23 zetels is natuurlijk een enorme overwinning.
Dus net als dat GL mijn partij niet is, heeft ook PVV mega reden tot feesten
Dat denk ik welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet vreemd als ze juichen hoorVan geen enkele partij, ging me er meer om dat hier gezegd werd dat de GL aanhang freaky was, dus ik wil even vergelijken met Wilders, ben benieuwd of het in de buurt komt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
maar het is ook niet verkeerd dat er gewoon even een schrik-effect van uit gaat.
Jupquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ben eerder benieuwd hoe we deze toestand gaan oplossen. Belgie2
Stiekem ben je haar spindoctor hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ik vind ze niet freaky, die GLers, in elk geval. Ik vind Femke als persoon raar, maar dat doet verder niets af aan GL. Had alleen ff gemist van GL hoe ze gegaan waren qua zetels, nu snap ik het gejubel volledig!
Das idd niet heel haalbaar he...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup![]()
Daarom zou ik echt niet te lichtjes denken over PVDA/VVD/CDA, of VVD/CDA/PVV... Anders zit je met een coalitie met 4 partijen. En aangezien ze in 3 weken een regeerakkoord willen hebben![]()
Van mij hoeft ie ook niet in het kabinet, maar ik zou het wel schandalig vinden als er bij de formatie niet goed rekening met ze wordt gehouden, ongeacht wat ik zelf stem. Van 9 naar 23 is iets waar gewoon écht rekening mee gehouden moet worden, dus ik ben benieuwd naar de doorgaans nogal grote arrogantie van alle (!) partijen in deze. Dus ook naar hoe de PVV zich gaat opstellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vast weer paar van die stevige oneliners ofzo![]()
Hij hoeft zeker niet in een kabinet van mij, maar het is ook niet verkeerd dat er gewoon even een schrik-effect van uit gaat.
Het tweede zie ik eerder gebeuren dan het eerste. Maar dan nog, een hoop gezeik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup![]()
Daarom zou ik echt niet te lichtjes denken over PVDA/VVD/CDA, of VVD/CDA/PVV... Anders zit je met een coalitie met 4 partijen. En aangezien ze in 3 weken een regeerakkoord willen hebben![]()
We hebben gezien wat ze vorige keer met de SP hebben gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook niet in het kabinet, maar ik zou het wel schandalig vinden als er bij de formatie niet goed rekening met ze wordt gehouden, ongeacht wat ik zelf stem. Van 9 naar 23 is iets waar gewoon écht rekening mee gehouden moet worden, dus ik ben benieuwd naar de doorgaans nogal grote arrogantie van alle (!) partijen in deze. Dus ook naar hoe de PVV zich gaat opstellen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En morgen lekker Joran kijken, wat een feest deze week
quote:
Ik gooi er maar weer een Bad Romance in, want mijn stemming daalt bij dezequote:
Heui * verzonden items gaat nakijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi er maar weer een Bad Romance in, want mijn stemming daalt bij deze
Don't you know your lines woman?quote:
Precies, wat ik vanmiddag al zei. Ik van dat volk wat hem bij voorbaat al uitsluit of roept dat t allemaal zo'n schande is en de PVV-stemmers tokkies zijn en willen emigreren als hij veel wint MINSTENS zo erg als wat Wilders zelf soms uitkraamtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook niet in het kabinet, maar ik zou het wel schandalig vinden als er bij de formatie niet goed rekening met ze wordt gehouden, ongeacht wat ik zelf stem. Van 9 naar 23 is iets waar gewoon écht rekening mee gehouden moet worden, dus ik ben benieuwd naar de doorgaans nogal grote arrogantie van alle (!) partijen in deze. Dus ook naar hoe de PVV zich gaat opstellen.
En hier in Rdam met LR. Scheelde een paar honderd stemmen met de PvdA, en even een babbeltje van 30 minuten voor de sier en daarna keihard gepasseerd. Terwijl ze 1 zetel scheelde met de PvdA en die 2 met zeeeerrrr ruime voorsprong de 2 grootste warenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben gezien wat ze vorige keer met de SP hebben gedaan.
Zjuust. Enorme overwinning, zo aan de kant geschoven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben gezien wat ze vorige keer met de SP hebben gedaan.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wat ik vanmiddag al zei. Ik van dat volk wat hem bij voorbaat al uitsluit of roept dat t allemaal zo'n schande is en de PVV-stemmers tokkies zijn en willen emigreren als hij veel wint MINSTENS zo erg als wat Wilders zelf soms uitkraamt
Oh, je was nog aan het zingenquote:
Mja hoe naar sommige dingen ook zijn het hoort wel bij de democratie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wat ik vanmiddag al zei. Ik van dat volk wat hem bij voorbaat al uitsluit of roept dat t allemaal zo'n schande is en de PVV-stemmers tokkies zijn en willen emigreren als hij veel wint MINSTENS zo erg als wat Wilders zelf soms uitkraamt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, je was nog aan het zingen![]()
![]()
Ik was schor![]()
ff kattenbak verschonen, ik zit ernaast en toen het klepje net open ging werd ik lichtelijk ieuwwww
Ook niet als we gaan Singstarren?quote:
Als jij schor bent is dat heul niet leukquote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, ik loop weer een PM achter
Ik beloof beterschap.
Ik neem dat je evt. regeren met de PVV bedoelt? Want een partij uitsluiten die 23 zetels heeft vind ik nou niet echt democratiequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja hoe naar sommige dingen ook zijn het hoort wel bij de democratie.
Anders is dat stemmen ook weinig meer waard.
Het is eigenlijk best erg dat zowel jij als ik dat laatste steeds maar blijven roepen he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem dat je evt. regeren met de PVV bedoelt? Want een partij uitsluiten die 23 zetels heeft vind ik nou niet echt democratie![]()
Terwijl ik zelf ook GEEN PVV heb gestemd trouwens...
Zou met zowel Rutte als Cohen vrede hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best erg dat zowel jij als ik dat laatste steeds maar blijven roepen he?
Zou niet moeten hoeven.
Maar ik ben nog wel reuze benieuwd wie nou de premier gaat worden...
Geheel met je eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zjuust. Enorme overwinning, zo aan de kant geschoven.
En die arrogantie breekt ze élke keer weer op. Dus ik hoop dat er nu een formateur komt die dat stevig in de hand houdt.
Nogmaals, ik ben geen PVV-aanhanger, maar ik vond het ook werkelijk schandalig wat er gebeurde in Den Haag en Almere de vorige keer toen de PVV daar een monsteroverwinning behaalde. Als kleine kinderen werd er meteen geblèrd - nog geen minuut na de uitslag - door andere partijen dat ze toch niet samen wilden besturen, dus einde gesprek. Dat kan niet en dat mag niet, welke partij er ook een grote overwinning behaalt, zo groot als deze, daar moet dan serieus naar gekeken worden of er mogelijkheden zijn. Wie het ook is.
Ehh Ll ik was het met je eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem dat je evt. regeren met de PVV bedoelt? Want een partij uitsluiten die 23 zetels heeft vind ik nou niet echt democratie![]()
Terwijl ik zelf ook GEEN PVV heb gestemd trouwens...
Heb vandaag ook mensen horen zeggen ik heb PVV gestemd maar ben het daar en daar niet mee eens maa dat heb ik bij de anderen ook...tsja weet je ieder zijn meningquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best erg dat zowel jij als ik dat laatste steeds maar blijven roepen he?
Zou niet moeten hoeven.
Maar ik ben nog wel reuze benieuwd wie nou de premier gaat worden...
Mja logisch. Toch een aardige tijd gezeten.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja logisch. Toch een aardige tijd gezeten.
Die staat niet meer op de lijstquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
Volgende keer stem ik op Balkie!!!1!!!!!11EINZ!111!!!!
Jack de Vries was toch de kroonprins.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
CDA had al lang Verhagen naar voren moeten gooien als 1e man.
Dat vind ik nou echt een voorbeeld voor velen, ongeacht de partij. Gewoon als persoon, zeer serieus maar toch sympathiek. Balkenende kon en kan ik nooit serieus nemen met dat pruilmondje.
eigenlijk eurlings, dat was de man die hem zou moeten opvolgen tztquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jack de Vries was toch de kroonprins.
Die nam het alleen niet zo nauw met de christelijke normen en waarden. Die nam meer z'n secretaresse nauw
Nee, z'n nauwe secretaresse.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jack de Vries was toch de kroonprins.
Die nam het alleen niet zo nauw met de christelijke normen en waarden. Die nam meer z'n secretaresse nauw
Hij was vriendelijk maar that's it en wow wat is die man klein in het echtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd
Maxima Verhagen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij was vriendelijk maar that's it en wow wat is die man klein in het echt
Rood Wit Nauwquote:
Ja ze hebben ook leegloop gehad natuurlijk. Eurlings weg, de Vries moest weg. Maar toch, Balkie had de eer aan zichzelf moeten houden, had hij ook een leuker afscheid gehad dan nu, en ik denk dat Verhagen veel meer had kunnen doen voor het CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk eurlings, dat was de man die hem zou moeten opvolgen tzt
Ik denk dat CDA zich de afgelopen periodes behoorlijk uit de markt heeft geprezen, ongeacht de oppersmurfquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook leegloop gehad natuurlijk. Eurlings weg, de Vries moest weg. Maar toch, Balkie had de eer aan zichzelf moeten houden, had hij ook een leuker afscheid gehad dan nu, en ik denk dat Verhagen veel meer had kunnen doen voor het CDA
Verlies hadden ze denk ik sowieso wel gehad. Maar denk dat Verhagen wel wat zeteltjes uit had kunnen maken. Hoop mensen waren idd CDA moe, maar NOG meer mensen waren Balkie-moequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat CDA zich de afgelopen periodes behoorlijk uit de markt heeft geprezen, ongeacht de oppersmurf
ik vind t echt dom van hem dat hij t weer heeft gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook leegloop gehad natuurlijk. Eurlings weg, de Vries moest weg. Maar toch, Balkie had de eer aan zichzelf moeten houden, had hij ook een leuker afscheid gehad dan nu, en ik denk dat Verhagen veel meer had kunnen doen voor het CDA
Nogal jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat CDA zich de afgelopen periodes behoorlijk uit de markt heeft geprezen, ongeacht de oppersmurf
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga ook m'n nest in. Zie de precieze uitslag morgen wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik zal de hypotheekrente aftrek alvast even vaarwel wuiven
quote:
Want?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zie alleen een ster?quote:
Ik huur gelukkig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Tsja dat was bij ons nogal scheef de laatste 2 jaar dus dit is wel beterquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou jaaaa, whatevaaah, ik heb vakantie nu
Ik nog drie daagjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou jaaaa, whatevaaah, ik heb vakantie nu
NU JJH ook.quote:
Mja puur toeval dat ik gister dacht laat ik eens kijken hoe ik wat verander.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
Echte users gebruiken de alpha lay-out met silvertemplate
Jaaaa, en vrijdag verjaar ik...het kan weer niet op he?quote:
Oh jeequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, en vrijdag verjaar ik...het kan weer niet op he?
Ik ben net geswapt naar Silver.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
NU JJH ook.
Volgens mij klopt het niet meer
*noteert.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, en vrijdag verjaar ik...het kan weer niet op he?
Dat helpt vast nietquote:
Jup fossielquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, dat is een veel oudere lay out. Dus misschien komt het daar wel door.
Je mag me ook geloven hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
Kan iemand daar een screenie van maken?
Want in silver zie je die icoontjes niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
Kan iemand daar een screenie van maken?
Want in silver zie je die icoontjes niet.
Als mensen een andere layout hebben dan dat jij nu hebt (je kan kiezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jongens, ik geef toe...blonT.
Maar ik snap er echt geen konT van
Slaap zequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
slapen ben echt zoooo gaar na al dat gebabbel vandaag
JJH dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als mensen een andere layout hebben dan dat jij nu hebt (je kan kiezen), dan krijgen ze een plaatje van een dino bij hun naam
Jij bent snel tevredenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zo word ik graag aangesproken door vrouwen ja
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
I want your laf oh laf en I want your rievens...
Lady Gaga meets Lena
-censuur-quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zo word ik graag aangesproken door vrouwen ja
HAAL EENS SNEL DIE PLAATJES VAN MN VADER WEGquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HAAL EENS SNEL DIE PLAATJES VAN MN VADER WEG
En het plaatje zelf wel quotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HAAL EENS SNEL DIE PLAATJES VAN MN VADER WEG
Nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef iBenny het volgende:
Censuur!
[..]
En het plaatje zelf wel quoten
Ik was te vroegquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef iBenny het volgende:
Censuur!
[..]
En het plaatje zelf wel quoten
Ja, jij bent een doe-het-zelfer?quote:
Hello Dinoquote:
Dan roepen we gewoon ook: Praxis, Karwei, Big Boss, Fixetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |