Mooi! Sinds ik nieuwe remover heb gaat Charla een stuk makkelijker. Vind al die glitter heel mooi maar wat een pain in the ass om het te verwijderen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef Ainnir het volgende:
OPI Baby Blue pre-cleanup (ik smeer de topcoat altijd bewust helemaal over de nagelriemen, voorkomt shrinkage![]()
[ afbeelding ]
En Catch Me in Your Net op de teentjes![]()
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die liever CMIYN heeft dan Zoya Charla? Ik vind Charla maar een bitch om te verwijderen
Welke dure verzendkosten moet je aanklikken? Er staan er 3. Of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Tammymara het volgende:
Dus......Bestelling doen,apply Flat rate in de comment box, Doorklikken, dure verzendkosten aanklikken,paypalpagina wegklikken en wachten op een betaalverzoek? net als eerst?
OMG OMG OMG!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mailde dus of het alleen 18 dollar is voor verzending naar Nederland.. reactie:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
klopt, maar daar heeft ze een reden voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 04:36 schreef Guess. het volgende:
HaHa,geweldig al die faals bij TD nu het weer kan![]()
Sommige mensen begrijpen het ook niet he,moet je nou toch zien wat ik op een blog tegen kom Je moet wat als je niet kan slapen
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke nagels zeg
en die is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, maar daar heeft ze een reden voor
ze krabt zichzelf kapot als ze dunne nagels heeft en ze gebruikt haar nagels als schildersdoek. Het is een toffe bloggerquote:
Linkje? Je maakt mebenieuwd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze krabt zichzelf kapot als ze dunne nagels heeft en ze gebruikt haar nagels als schildersdoek. Het is een toffe blogger
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat niet, zit mobiel. Ze heet ainos2 en haar blog heet glammed up
Ik denk eerder anti prijzen van TD, TD zelf isquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Ooi86 het volgende:
Ik dacht dat we hier allemaal anti TD waren??
Ja god wat zijn we weer snel omgeslagenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb er nog nooit besteld!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Ooi86 het volgende:
nooit, alleen anti td verzendkostenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Ooi86 het volgende:
Geen idee, verleden keer gewoon de bovenste gedaan, als ze een betaalverzoek sturen halen ze het toch weg dus zal niet veel uitmaken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Welke dure verzendkosten moet je aanklikken? Er staan er 3. Of maakt dat niet uit?
Ik vind sommige foto's wel meevallen, op de meeste foto's zie je geen dikke laag acryl zitten maar een gewoon mooi laagje. Denk dat ze niet erg consequent is met d'r dosisquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |