Ah, ok, ja, dat kan soms wel prettig zijn inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wil met bestellingen online (helemaal buiten Nederland) graag de touwtjes in eigen handen houden en zeker weten dat ik het geld zelf juist overmaak.
Ik had je gewaarschuwdquote:
zuchtquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh 51 over Sinful Colors Fiji
Heb al een tijdje een vervanger 'Oooh la la pink pearl'.. een of andere french manicure lak van China glaze (uit de groothandel) die precies hetzelfde isquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:06 schreef milka82 het volgende:
Eenmaal andermaal, ik wil vanaaf bestellen en nog vier plekjes over.... wie oh wie?! Oja, 1 keer SV is wel te fixen Vamperotica!
Heb je ge-PM´dquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:06 schreef milka82 het volgende:
Eenmaal andermaal, ik wil vanaaf bestellen en nog vier plekjes over.... wie oh wie?! Oja, 1 keer SV is wel te fixen Vamperotica!
Ohhhh....quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh 51 over Sinful Colors Fiji
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef vamperotica het volgende:
Ladies....
Mn lak droogt vandaag voor geen meter... Zou dat komen door het vochtpercentage in de lucht ofzo?
Tof !!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijne vandaag
[ afbeelding ]
H&M - You must have this
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb al een tijdje een vervanger 'Oooh la la pink pearl'.. een of andere french manicure lak van China glaze (uit de groothandel) die precies hetzelfde is
Wat een keurig kleurtje!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:54 schreef Mss het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
Catrice - Be my Millionaire.
En:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ben aan het overwegen om hier een plaknagel op te plakken, zodat ze iig allemaal op één lengte zijn. Dit is wel heel erg kort.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Holyme het volgende:
AmyGrace, eew![]()
Linnie20v, die blijft ook mooiGem leek me tof, maar ik ben ook erg wit, was er ook niet zeker van. Foto's zijn welkom dus
Mss, aww wat een zielig nageltjeEn je begint dan ook al een aardige collectie op te bouwen
Zit nu met m'n blog te rommelen, ben d'r nieuw mee dus alles naar m'n zin maken duurt nog wel ff. Maar kan in ieder geval posten, da's vast iets
http://ooohshinies.blogspot.com/
Je speelt WoW!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Holyme het volgende:
AmyGrace, eew![]()
Linnie20v, die blijft ook mooiGem leek me tof, maar ik ben ook erg wit, was er ook niet zeker van. Foto's zijn welkom dus
Mss, aww wat een zielig nageltjeEn je begint dan ook al een aardige collectie op te bouwen
Zit nu met m'n blog te rommelen, ben d'r nieuw mee dus alles naar m'n zin maken duurt nog wel ff. Maar kan in ieder geval posten, da's vast iets
Ik kan je heul niet followen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Holyme het volgende:
AmyGrace, eew![]()
Nee, dat zag ik idd ook!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan je heul niet followen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |