Mooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef AmyGrace het volgende:
Charla!!! I'm in luvvv![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nee de vorige keer duurde dat dus juist vet lang en stond er bij mijn bestelling ''wacht op betaling'' terwijl er voldoende saldo op mijn rekening stond. er stond toen ook een datum bij dat de betaling op de 21ste zou plaats vinden ofzo, toen het die datum was werd het wel betaald maja toen moest ik weer wachten op me invoicequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar je betaling komt wel meteen bij de ander aan? Of krijg je die bevestiging ook niet meteen? Bij mij duurt het meestal 2 dagen voor het van mijn rekening gaat, maar krijg wel meteen een betalingsbevestiging.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef AmyGrace het volgende:
Charla!!! I'm in luvvv![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb ze als gevolg van de nieuwe regel een snel faillissement toegewenst. Maar nu ze op tijd tot inkeer zijn gekomen, ga ik ze natuurlijk niet boycottenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Ooi86 het volgende:
Ik dacht dat we hier allemaal anti TD waren??
Leuk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijne vandaag
[ afbeelding ]
H&M - You must have this
Tof! Heb je mooi gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijne vandaag
[ afbeelding ]
H&M - You must have this
supercute!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijne vandaag
[ afbeelding ]
H&M - You must have this
Vreemd zeg!! Misschien toch contact opnemen met paypal om te vragen of dat koppelen wel helemaal goed is gegaan dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef miss--moana het volgende:
[..]
nee de vorige keer duurde dat dus juist vet lang en stond er bij mijn bestelling ''wacht op betaling'' terwijl er voldoende saldo op mijn rekening stond. er stond toen ook een datum bij dat de betaling op de 21ste zou plaats vinden ofzo, toen het die datum was werd het wel betaald maja toen moest ik weer wachten op me invoice![]()
Ik heb ook een keer wat besteld via mijn vriends broertje (toen had ik nog geen paypal) en daar werd het gelijk bij afgeschreven en die had dezelfde avond nog een invoice gekregen en een dag later een bericht dat het was verzonden!
Ik wil met bestellingen online (helemaal buiten Nederland) graag de touwtjes in eigen handen houden en zeker weten dat ik het geld zelf juist overmaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Misschien een idee om ´m aan je rekening te koppelen?? Dan heb je dat gedoe niet en wordt het gewoon van je rekening geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx! Die van jou is ook prachtigquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijne vandaag
[ afbeelding ]
H&M - You must have this
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy emmertje water erover? Zodat het geen poep meer lijkt
Mooi Loqi !!
Wil je het echt weten??quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, tis ook een stom idee![]()
Wat heppie gedaan om het weg te krijgen? Of ben je keihard weggehold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, jammerquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef miss--moana het volgende:
ik kom er net achter dat ik onbewust nagels heb gebeten!
en dat is echt al een hele tijd geleden dat ik dat heb gedaan
me duimnagel is ineens kort tot aan me vlees, als ik er aan terug denk wanneer dat is gebeurd weet ik het wel weer maar toen ik het deed had ik het niet door, heel vreemd....
ga er maar snel een lakje op doen anders ben ik bang dat me andere nagels er ook vandoor gaan
Tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijne vandaag
[ afbeelding ]
H&M - You must have this
weer geen afterglow?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Loqi het volgende:
Raad spelletjes![]()
[..]
![]()
OPI - samoan sand en CC - Wild and willing
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |