quote:
Nee, omdat ik het sowieso een hele vreemde regeling vind. En voor dat het voor mij positief zal zijn zijn we nog wel heeelll wat jaren verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat het voor jou niet voordelig is?
Ach, als je ouder wordt ga je er toch ouder uitzien en verandert je style vanzelf weer.quote:
Da's een vlechtje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
Bedoelde je dit plukje haar?
[ afbeelding ]
Jij bent klein?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je lijkt wel 1.90 op die pic. LANGE VROUWEN
KLEINE MANNEN.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je lijkt wel 1.90 op die pic. LANGE VROUWEN
Ojaquote:
quote:
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, als je ouder wordt ga je er toch ouder uitzien en verandert je style vanzelf weer.
In de meeste gevallen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Hij is een indo-midget.quote:
Nee hoor.quote:
Wat wil je doen dan.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Matige kont, hoor, wd.HAHAHHHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
Klein. Jij bent het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Wat wil je doen dan.
quote:
Niet zo grappig als die tweet van gisteren of eergisteren. Die je had getekstquote.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |