quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:R&R voor dit hoorwr. mooimeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwe jurkje, er zit een plukje haar verkeerd.![]()
kenjeniet
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Dankjewel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Oh trouwens, leuk jurkje WD, die kleuren zijn wel tof.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:Hoi. Heb je wat te doen vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwe jurkje, er zit een plukje haar verkeerd.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wel hypotheekrenteaftrek of een vermindering van de hypotheekrenteaftrek; wij als burger zullen echt amper verschil gaan merken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is juist een van dé redenen voor mij om niet voor de VVD te stemmen.
Ja, toen ik jonger was (quote:
Alleen je lampenkapje op die ene foto.quote:
Mensen jatten mijn style.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
R&R voor dit hoorwr. mooimeisje [ afbeelding ]
kenjeniet [ afbeelding ]
Ik juist PvdA (ouders die PvdA's waren)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, toen ik jonger was () was ik altijd VVD-minded, maar dat is de laatste jaren echt veranderd. Kwam ook alleen omdat m'n ouders VVD'ers zijn
Lekker zelfstandig, lekker brutaal. Prettig gestoord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, toen ik jonger was () was ik altijd VVD-minded, maar dat is de laatste jaren echt veranderd. Kwam ook alleen omdat m'n ouders VVD'ers zijn
Ik moet nog naaktpics maken voor Rv van Feyenoord - Ajax toen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
Bedoelde je dit plukje haar?
[ afbeelding ]
Je stemt toch altijd op de partij die voor jou het meest voordelig is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat het voor jou niet voordelig is?
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:Haha, je hebt datzelfde op je vingers geschreven als op dat plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwe jurkje, er zit een plukje haar verkeerd.![]()
Drink
Up
Nog iets.
Toch?0 topics op naam. 14.gif
quote:
En daarna? Je bent dan toch al uitgekleed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog naaktpics maken voor Rv van Feyenoord - Ajax toen.
Nee. Cellar door.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, je hebt datzelfde op je vingers geschreven als op dat plaatje?![]()
Drink
Up
Nog iets.
Toch?
Nee als wd lacht post ze HAHAHHHAHAHAquote:
Daarna ga ik slapen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En daarna? Je bent dan toch al uitgekleed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |