MORTIERGRANATEN! SPERVUUR! ROND VLIEGENDE 50 CAL's!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef L0t.. het volgende:
Die spotjes van de VVD trouwens'Mijn moeder van 74 durft de straat niet meer op' alsof we hier in de fucking Gaza-strook zitten
Sowieso alsof het iets zegt als een bejaarde dat niet meer durft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef L0t.. het volgende:
Die spotjes van de VVD trouwens'Mijn moeder van 74 durft de straat niet meer op' alsof we hier in de fucking Gaza-strook zitten
Rita Verdonk is erger, vooral die klokhuisspotjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef L0t.. het volgende:
watquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso alsof het iets zegt als een bejaarde dat niet meer durft.Die zijn ook bang om verkracht te worden, hoe irreëel. Maar dat komt gewoon omdat ze niet zo weerbaar meer zijn.
Het komt wel degelijk voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso alsof het iets zegt als een bejaarde dat niet meer durft.Die zijn ook bang om verkracht te worden, hoe irreëel. Maar dat komt gewoon omdat ze niet zo weerbaar meer zijn.
Niet gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rita Verdonk is erger, vooral die klokhuisspotjes
Ja en hoeveel zou het zijn 1-2% van alle verkrachtingen in totaal. De kans is iig heul erg klein.quote:
Granny raping.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt waar, die zijn het bangst daarvoor van iedereen.
Zo gaat dat in Vinna vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
Voor mij zie ik nu, een oud omatje, die over straat loopt, overal schoten, kogels liggen op de grond. In de buurt ontploft een bom. En er komt een turk aangerend die haar probeert te verkrachten.![]()
![]()
Siberianquote:
DAT DIT KAN IN VOLENDAM!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
Voor mij zie ik nu, een oud omatje, die over straat loopt, overal schoten, kogels liggen op de grond. In de buurt ontploft een bom. En er komt een turk aangerend die haar probeert te verkrachten.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
![]()
Sinds vorige week. Ja. Het is haar huis dus ze blijft er in principe ook wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Waarom, omdat zij toen vreemd was gegaan? En hoe doen jullie het nu met jullie huis/appartement?
Klote man
Wat heb jij gestemd dan?quote:
Het het is ook nog eens bullshit.quote:
Ja sowiesoquote:
Sweet, VVD aan kop.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Bragi het volgende:
Voor de niet-kijkers:
Voorlopige prognose
CDA 21
PvdA 31
SP 15
VVD 31
PVV 23
GL 11
CU 5
D66 10
PvdD 1
SGP 2
Trots 0
Prognoses zeggen echt geen kanker, is alle afgelopen jaren gebleken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Bragi het volgende:
Voor de niet-kijkers:
Voorlopige prognose
CDA 21
PvdA 31
SP 15
VVD 31
PVV 23
GL 11
CU 5
D66 10
PvdD 1
SGP 2
Trots 0
Ohh shit man, en waar zit jij nu dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds vorige week. Ja. Het is haar huis dus ze blijft er in principe ook wonen.
quote:
quote:
quote:
DAYUMMquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan bezuinigen op matjes!
Welk matje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan bezuinigen op matjes!
VVDquote:
Sorryquote:
quote:
quote:
Oh, jij mag wel "allebei shit" zeggen?quote:
quote:
quote:
Nu nog in het huis, zij in Amerika en daar blijft ze voorlopig nog even. Maar we hebben eigenlijk afgesproken dat we het nog even zouden aankijken als ze terug komt. Weet het allemaal nog niet maar voor nu zijn we uit elkaar.quote:
Gisteravond was het nog allemaal VVD hier.quote:
Wie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Potloodvis het volgende:
Allemaal die linkse rakkers hier.
Jij, ynuhhh, Pv en wie nog meer dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog allemaal VVD hier.
Lot, Bragi en Crack.quote:
Volgens:quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
En waar zijn al die stemmen heen? Ik zie er minder voor VVD en PvdA, minder voor CDA en minder voor GL en D'66 en nergens partijen met nieuwe zetels?
VVD aan kop.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens:
[ afbeelding ]
CDA -3
PvdA +1
SP +1
VVD -2
PVV +6
CU -1
PvdD +1
SGP -1
= 2
Oh, wacht. Dit is gebaseerd op de laatste peilingen. Niet op TK 2006.
Wat kijk jij?quote:
Wat kijk jij? Volgens mij is er nog geen enkele uitslag binnen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat kijk jij?
Ik 1. Ik weet niet hoe het bij RTL 4 zit.
Ik kijk alleen de pics die jij post.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat kijk jij?
Ik 1. Ik weet niet hoe het bij RTL 4 zit.
Minderheid.quote:
quote:
quote:
ZE HEBBEN ALLE 31!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de pics die jij post.
En dat is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
Ik stem alleen VVD omdat ze in mijn ogen 1 belangrijk punt hebben.
Ja, jij moest zo nodig op GroenLinks stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef L0t.. het volgende:
Maar dat meen ik niet trouwens, ik zal nog spijt krijgen dat ik niet voor de PvdA heb gestemd als VVD de grootste wordt
Neen, die mag nog niet stemmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwe jurkje, er zit een plukje haar verkeerd.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dankzij mijn stem vanmiddag.quote:
Ja, dat zal wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef Lakitu het volgende:
PvdA gaat grootste worden, let maar op.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
Jij weet ook wel dat geen van de mannen oprecht inhoudelijk zal ingaan op je jurkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwe jurkje, er zit een plukje haar verkeerd.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |