MORTIERGRANATEN! SPERVUUR! ROND VLIEGENDE 50 CAL's!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef L0t.. het volgende:
Die spotjes van de VVD trouwens'Mijn moeder van 74 durft de straat niet meer op' alsof we hier in de fucking Gaza-strook zitten
Sowieso alsof het iets zegt als een bejaarde dat niet meer durft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef L0t.. het volgende:
Die spotjes van de VVD trouwens'Mijn moeder van 74 durft de straat niet meer op' alsof we hier in de fucking Gaza-strook zitten
Rita Verdonk is erger, vooral die klokhuisspotjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef L0t.. het volgende:
watquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso alsof het iets zegt als een bejaarde dat niet meer durft.Die zijn ook bang om verkracht te worden, hoe irreëel. Maar dat komt gewoon omdat ze niet zo weerbaar meer zijn.
Het komt wel degelijk voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso alsof het iets zegt als een bejaarde dat niet meer durft.Die zijn ook bang om verkracht te worden, hoe irreëel. Maar dat komt gewoon omdat ze niet zo weerbaar meer zijn.
Niet gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rita Verdonk is erger, vooral die klokhuisspotjes
Ja en hoeveel zou het zijn 1-2% van alle verkrachtingen in totaal. De kans is iig heul erg klein.quote:
Granny raping.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt waar, die zijn het bangst daarvoor van iedereen.
Zo gaat dat in Vinna vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
Voor mij zie ik nu, een oud omatje, die over straat loopt, overal schoten, kogels liggen op de grond. In de buurt ontploft een bom. En er komt een turk aangerend die haar probeert te verkrachten.![]()
![]()
Siberianquote:
DAT DIT KAN IN VOLENDAM!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
Voor mij zie ik nu, een oud omatje, die over straat loopt, overal schoten, kogels liggen op de grond. In de buurt ontploft een bom. En er komt een turk aangerend die haar probeert te verkrachten.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
![]()
Sinds vorige week. Ja. Het is haar huis dus ze blijft er in principe ook wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Waarom, omdat zij toen vreemd was gegaan? En hoe doen jullie het nu met jullie huis/appartement?
Klote man
Wat heb jij gestemd dan?quote:
Het het is ook nog eens bullshit.quote:
Ja sowiesoquote:
Sweet, VVD aan kop.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Bragi het volgende:
Voor de niet-kijkers:
Voorlopige prognose
CDA 21
PvdA 31
SP 15
VVD 31
PVV 23
GL 11
CU 5
D66 10
PvdD 1
SGP 2
Trots 0
Prognoses zeggen echt geen kanker, is alle afgelopen jaren gebleken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Bragi het volgende:
Voor de niet-kijkers:
Voorlopige prognose
CDA 21
PvdA 31
SP 15
VVD 31
PVV 23
GL 11
CU 5
D66 10
PvdD 1
SGP 2
Trots 0
Ohh shit man, en waar zit jij nu dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds vorige week. Ja. Het is haar huis dus ze blijft er in principe ook wonen.
quote:
quote:
quote:
DAYUMMquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan bezuinigen op matjes!
Welk matje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan bezuinigen op matjes!
VVDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |