Waarom blijft ze niet gewoon Yolanthe heten? Ik vind dit erg verwarrend.quote:Wesley Sneijder zal na het huwelijksfeest door het leven gaan als Wesley Sneijder Cabau. Ook Yolanthe zal zo gaan heten
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Waarom blijft ze niet gewoon Yolanthe heten? Ik vind dit erg verwarrend.
En absoluut. Supertoffe actie van hem en ook gewoon blijkbaar iemand die zijn vrouw als een gelijkwaardig persoon ziet. Alleen jammer dat zijn achternaam nu Sneijer Cabau(ter) wordt.quote:
quote:
Tja, kweet niet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:26 schreef Seven. het volgende:
Ik wilde nog even graag een TT change voorstellen.
[..]
En absoluut. Supertoffe actie van hem en ook gewoon blijkbaar iemand die zijn vrouw als een gelijkwaardig persoon ziet. Alleen jammer dat zijn achternaam nu Sneijer Cabau(ter) wordt.![]()
Of hij vond een dubbele achternaam gewoon heel sjiek en verblind door dat vooruitzicht zag hij de woordspeling over het hoofd.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Waarom blijft ze niet gewoon Yolanthe heten? Ik vind dit erg verwarrend.
Volgens het artikel ook Sneijder Cabau maar dat is het niet alleen. Ik vind de opmerking "Hij wil niet de enige zijn die Sneijder heet" een beetje vreemd. Hoe heet zijn zoontje met Ramona dan? Ik neem aan gewoon Jessey Sneijder.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Volgens het artikel ook Sneijder Cabau maar dat is het niet alleen. Ik vind de opmerking "Hij wil niet de enige zijn die Sneijder heet" een beetje vreemd. Hoe heet zijn zoontje met Ramona dan? Ik neem aan gewoon Jessey Sneijder.
Ik denk dat Wesley helemaal niks ziet of vindt eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat blijft ook heel apart...![]()
Misschien ziet hij het zo omdat een kind van hun altijd bij ze woont, en Jessey (toch) ook deels bij de moeder woont?
wat een malloot die CABAUterquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:48 schreef Maanvis het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)m-yolanthe-niet.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |