quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oké: ik kijk liever naar Yo dan naar Syl
Nee joh, dat kan ik heul niet, vind ik altijd zo ingewikkeld hierquote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meid, ga los hier, kom maar met de foto's!![]()
Zou Yo al een buikje hebben?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan ik heul niet, vind ik altijd zo ingewikkeld hier
Ik geloof best dat het haar bouw is. Ben zelf net zo slank als ik weinig snoep (wel minimaal 1x per week een grote ijscoupe + uitgebreid uit eten) en veel sport (minimaal 3x per week). En een paar jaar geleden was ik net zo stevig als Sylvie vroeger was. Zolang ik regelmatig sport en niet te gek doe met het kost het inderdaad geen moeite om slank te blijven.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef mane het volgende:
[..]
Je kan inderdaad onder gezond eten verstaan dat je niet snoept, of zo min mogelijk. Dat heeft niet met 'durven' te maken maar met een keuze, toch? En met gedisciplineerd zijn. Dat kan zij denk ik heel goed. Voor de één voelt dat als een onmogelijke opgave, de ander doet dit zonder veel moeite. Maar ik denk dat dit voor sommige mensen confronterend is. Als ze zegt dat het haar bouw is, dan geloven mensen haar niet (ook wel een beetje terecht, want ze moet er wel wat voor doen), maar als ze zegt dat het een kwestie van discipline is (gezond eten, veel sporten) dan vinden mensen weer dat ze te fanatiek is, of zijn mensen jaloers omdat ze dat misschien ook wel willen maar zelf de discipline niet hebben. Zo ben je dus als snel in de ogen van andere mensen 'verkeerd bezig'.
Zij ziet eruit zoals ze zichzelf het mooist vindt. Mij maakt het niet veel uit. Het is sowieso een mooie vrouw, of ze nu heel slank is, of wat vetrolletjes heeft.
Huh?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ow wacht, je doelt op dat ik weleens stukken zit over te tikken he?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meid, ga los hier, kom maar met de foto's!![]()
Zou Yo al een buikje hebben?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
yolanthe heeft altijd al een buikje en flink onderstel gehad van nature
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat zegt ze toch zelf ook?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef sherezade het volgende:
ik denk dat ze na het wk en de bruiloft aan de slag gaan voor een baby
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Eef999 het volgende:
Wesley Sneijder Cabaudat past nooit op z'n voetbalshirt
![]()
[ afbeelding ]
Dat zeggen veel BN'ers als ze al lang en breed zwanger zijnquote:
quote:
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=188350quote:Wesley Sneijder zal na het huwelijksfeest door het leven gaan als Wesley Sneijder Cabau. Ook Yolanthe zal zo gaan heten en doet, geheel volgens Spaanse traditie, afstand van Van Kasbergen. Dit vertelt Yolanthe in de nieuwe Story.
"Ik ga Yolanthe Sneijder Cabau heten. Van Kasbergen komt te vervallen omdat het mijn moeders achternaam is. En Wesley gaat ook Sneijder Cabau heten. Hij wil per se mijn achternaam dragen, omdat hij in de toekomst niet de enige wil zijn die Sneijder heet in ons gezin", aldus de voetbalvrouw in het weekblad.
Yolanthe reageert in de Story ook op de geruchten dat ze zwanger zou zijn. Ze zegt: "Er wordt beweerd dat ik al twee maanden in verwachting ben, maar dat is absoluut niet waar. Ik ben niet zwanger, al zou ik dat wel heel graag willen. Wesley en ik praten veel over gezinsuitbreiding. Wesley zit nu voor het WK in Zuid-Afrika, maar na het WK gaan we voor een kindje..."
Welke naam krijgen hun kinderen dan?quote:Hij wil per se mijn achternaam dragen, omdat hij in de toekomst niet de enige wil zijn die Sneijder heet in ons gezin"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |