quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Kon niet uitblijven natuurlijk![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)tatoeage-zetten.html
Naja, doe eens normaal. Toch harstikke leuk voor die 2 en dat de media zich erop stort, tja dat hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Son-Goku het volgende:
Ik snap het niet.
Ze is niet lelijk of zo
Ze is gewoon een presentatrice/actrice zoals er veel rondlopen
ze trouwt gewoon met een voetballer
waarom dan al die nederlands mediahype om hun en hun huwelijk heen alsof het de draaiing van de planeet gaat veranderenWat er is er zo BIJZONDER aan die 2 ?
PROESTquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Wesley heeft wel wat van Joran.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Wesley heeft wel wat van Joran.
Dat is gewoon een keukentrapje, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu vraag ik me meteen af wat hij in die grote hutkoffer meezeult
Dat roepen ze al een maand op de radio hoor, dus laat die credits maar achterwegequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:51 schreef Helly het volgende:
Wesley Sneijder-Cabauter.
Credits to Tim86
Ik zag gisteren in een programma (oooh wat was het nou, wat was het nou; Shownieuws denk ik) een fragment van Jan in een voetbalprogramma en daar ging Johand Derksen toch een beetje vragen naar die tattoo en hoe het zat tussen Jan en Yo enzo en toen liet Jan daar toch vallen dat híj ingeruild was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef plieneminie het volgende:
De ultieme bevestiging van ware liefde zo'n tattoo. Juist bezien vanuit het oogpunt van je verloofde wier ex op soortgelijke wijze zijn eeuwige trouw bezegelde om er enkele maanden later met een grotere liefde vandoor te gaan.
Ghehehequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef Lovechild het volgende:
(oooh wat was het nou, wat was het nou
Maar is dat niet gewoon het verhaal dat hij al eens eerder vreemd was gegaan, dat Yo nog bij hem bleef, maar uiteindelijk een tijd later dus Cabauter tegenkwam (en dus in theorie Jan ingeruild heeft?)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef Lovechild het volgende:
en toen liet Jan daar toch vallen dat híj ingeruild was.
Ooh ja dat zal wel het verhaal zijn hoor, dat hij dat bedoelde.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
[..]
Maar is dat niet gewoon het verhaal dat hij al eens eerder vreemd was gegaan, dat Yo nog bij hem bleef, maar uiteindelijk een tijd later dus Cabauter tegenkwam (en dus in theorie Jan ingeruild heeft?)
Of snap ik hem niet?
Die 2 brutale meiden (Tatum, Jennifer) waren bij de 3 J's voor die handtekening-actie over het shirtje uitdoen, Jan was er ook en zijn favo voetballer was ook Wesley (Landskampioen nu met Inter en de hele rit erachter)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooh ja dat zal wel het verhaal zijn hoor, dat hij dat bedoelde.
Johan Derksen vroeg of hij ervan zou kunnen genieten als Wesley scoort tijdens het WK en Jan antwoordde dat hij dan bovenop de banken staat. Vind ik toch tof
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef Lovechild het volgende:
Trouwens; de moeder van Wesley heeft pas een hartinfarct gehad; op d'r 46eVan alle stress.
Bij Veronica Magazine zat een WK-special en daar staat een interviewtje met haar in.
True.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 2 brutale meiden (Tatum, Jennifer) waren bij de 3 J's voor die handtekening-actie over het shirtje uitdoen, Jan was er ook en zijn favo voetballer was ook Wesley (Landskampioen nu met Inter en de hele rit erachter)
Sportief ja, then again, hij had ook al lang een nieuwe meid zelf, dus ach zó bijzonder ook weer niet![]()
Hij weet wel dat de ogen op hem gericht staan, misschien is het een beetje media en een beetje van zichzelfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
True.
Maar het komt toch sympathiek over. Vind ik. Misschien wel gewoon soort van mediaoffensief
Neuj, eigenlijk zegt ze daar bar weinig over. Even kijken, op de vraag waarom ze zo'n stress had zegt ze:quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:09 schreef Lovechild het volgende:
En eigenlijk vindt ze het allemaal een beetje vervelend worden dat Wesley steeds in showbizzprogramma's voorbij komt sinds hij wat met Yolanthe heeft.
Dat was direct mijn gedachte ook, ja. Leuk voor 't knulletje. Hoe zou het kindje gaan heten? Van de ey op het einde zijn we zeker i.v.m. de familietraditiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:17 schreef Mula het volgende:
Leuk voor Jessey dat papa de naam van Yolantje aan gaat nemen, omdat "hij niet de enige in het gezin wil zijn die Sneijder heet".
Chelsey, lijkt me wel wat, nieuwe spelling en toch lekker kampie. Én de eyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was direct mijn gedachte ook, ja. Leuk voor 't knulletje. Hoe zou het kindje gaan heten? Van de ey op het einde zijn we zeker i.v.m. de familietraditie
*mooi*quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chelsey, lijkt me wel wat, nieuwe spelling en toch lekker kampie. Én de ey
Namen met ey zijn toch altijd kamp, helemaal als het namen zijn die je eigenlijk niet met ey schrijftquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chelsey, lijkt me wel wat, nieuwe spelling en toch lekker kampie. Én de ey
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Namen met ey zijn toch altijd kamp, helemaal als het namen zijn die je eigenlijk niet met ey schrijft.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:05 schreef Lovechild het volgende:
Wat dachten we van Yoley? Mooie combi van de ouders toch?
Alle foto's uit die serie zijn zo bedrukt, copyrightquote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Leo is maar wat in zn nopjes met die foto geloof ik.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
volgens mij slapen ze allebei onder de zonnbank met de lampen aan ipv in hun eigen bed
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef sherezade het volgende:
nou ik zie toch wel verschil tussen hun en de rest van het publiek, op dat ene meisje na achter yolanthe...
bij Sylvie is het idd erg onnatuurlijk en ik vind haar zo'n mooie vrouw normaal gesprokenzonde hoor heeft ze niet nodig
ik ben naar die ogen aan het kijken nu haha is me eerder nooit opgevallenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sylvie is altijd zo vies bruin, jammer idd want ik vind haar ook erg mooi
(al is het een beetje een apenkoppie nu met kort haar, ineens valt het op dat die ogen zo ver uit elkaar staan, en ja ik weet waardoor het haar kort is, maar dat terzijde
).
En ja idd zit toch wel wat verschil tussen de rest van het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |