quote:Op zondag 13 juni 2010 20:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik ben naar die ogen aan het kijken nu haha is me eerder nooit opgevallen
ik vond wel deze uit de oude doos, het valt me wel op dat ze hele breedvormige ogen heeft bedoel je dat??
Overigens zie ik nu pas dat ze voorheen toch wel behoorlijk wat voller was dan nu
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
En wie is dat jongentje op haar schoot?
Jup. 2 druppels ex-vrouw.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had #m niet op schoot bij zijn stiefmoeder verwacht
verrek je hebt gelijk, ik zie het nu pas...zou het niet komen doordat ze zo veel is afgevallen??? mensen krijgen altijd zo'n raar vervormd gezicht als ze zichzelf uithongeren...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ogen ver uit elkaar staand
[ afbeelding ]
En voller dat is een understatement, eerst een propje en nu echt bijna mager.
Ja dat contrast is echt zo groot, klein en een propje, en ze is al jaren zo mager, al lang (2 a 3 jaar) voor ze ziek werd was ze al best dun. "en heel af en toe eet ik zelfs het ijshoorntje"quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens haar lijf nu, ik vind dat bij een ander iemand niet te dun, maar bij haar zie je dat het haar eigen natuurlijke bouw totaal niet is (licht uitgedrukt, als je ziet hoe ze vroeger was), daarom is het iets minder.
Verder vind ik haar wel prachtig (met lang haar)
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ze beweert zelf dat dit dunne juist wel haar natuurlijke bouw is..
eens, zo dun als ze nu is ..is ze echter nooit geweest...ze heeft altijd haar vormen wel gehad ook tijdens haar tmf tijd...je ziet ook gewoon bij haar dat ze voor haar doen onder haar gewicht zit en dat tekent af in haar figuur en haar gezicht ook....quote:Op zondag 13 juni 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom moet ze er dan gruwelijk veel moeite voor doen
Als zij in 4 bladzijdes omschrijft hoeveel ze sport en hoeveel ze ervoor moet laten, het is een giller om dan te zeggen dat dit je eigen bouw is
En als dat wel meevalt (vreemd, als ze al jaren verteld hoe actief ze is om in shape te blijven) hoe kan je met zo'n natuurlijke bouw ooit zo dik en propperig geweest zijn dan?
Iemand die zo dun van nature is krijgt die hoeveelheid vet er niet eens aan johDie kan eten wat ze wilt, dus apart verhaal.
Ik vind het ook leuk. Veel leuker dan dat lange haar, ze ziet er hier meer als een vrouw uit en met dat lange haar meer gekunsteld meisje. Maar ze houdt het niet zo heb ik al gelezen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef Helly het volgende:
Ik zal hier eens wat raars komen zeggen, als man die, net als alle andere mannen natuurlijk een hekel heeft aan het feit dat vrouwen soms op het idee komen om een kort pittig kapsel te nemen.
Maar bij haar vind ik het echt leuk staan, en dat heb ik al van meer mannen gehoord.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:01 schreef Lovechild het volgende:
en kan ik haar met de beste wil van de wereld niet dik en propperig noemen. Misschien in vergelijking met nu ja, maar verder toch niet???
Volgens mij traint ze inderdaad veel. Maar sommige mensen zouden, ook als ze zoveel trainen en zo gezond eten, er toch niet zo uitzien. Dus ze heeft wel degelijk een punt als ze zegt dat dit ook met bouw te maken heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom moet ze er dan gruwelijk veel moeite voor doen
Als zij in 4 bladzijdes omschrijft hoeveel ze sport en hoeveel ze ervoor moet laten, het is een giller om dan te zeggen dat dit je eigen bouw is
En als dat wel meevalt (vreemd, als ze al jaren verteld hoe actief ze is om in shape te blijven) hoe kan je met zo'n natuurlijke bouw ooit zo dik en propperig geweest zijn dan?
Iemand die zo dun van nature is krijgt die hoeveelheid vet er niet eens aan johDie kan eten wat ze wilt, dus apart verhaal.
Ik vind haar d'r nu eerder (te) mager en botterig uitzien dan mooi slank, en dat heeft dus wel degelijk te maken met bouw. Ze behoort duidelijk iets 'dikker' te zijn (wat haar nog steeds slank zal doen lijken), maar zo dun als ze nu is lijkt me echt niet haar bouw.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef mane het volgende:
[..]
Volgens mij traint ze inderdaad veel. Maar sommige mensen zouden, ook als ze zoveel trainen en zo gezond eten, er toch niet zo uitzien. Dus ze heeft wel degelijk een punt als ze zegt dat dit ook met bouw te maken heeft.
Iemand die van nature slank/tenger is, wordt wel degelijk dikker bij een slecht eetpatroon (junkfood, frisdrank) en weinig beweging. Moddervet waarschijnlijk niet, maar het kan toch wel 5 à 10 kilo schelen en ervoor zorgen dat je niet 'strak' bent. Dus: wel redelijk slank, maar met vetrolletjes. En dat was volgens mij bij haar het geval.
Ik vind haar huidige kapsel heel mooi staan. Veel meer uitgesproken. Daarvoor was ze echt een 'poppetje', nu ziet het er allemaal wat minder cliché uit.
eens! en daarbij we hebben genoeg oude foto's van haar die het aantonen toch???quote:Op maandag 14 juni 2010 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar d'r nu eerder (te) mager en botterig uitzien dan mooi slank, en dat heeft dus wel degelijk te maken met bouw. Ze behoort duidelijk iets 'dikker' te zijn (wat haar nog steeds slank zal doen lijken), maar zo dun als ze nu is lijkt me echt niet haar bouw.
Ja, dat ben ik met je eens hoor. Ik zeg alleen dat je door trainen en voeding alleen maar zo slank/mager kan worden als het ook wel in je genen zit. Want ik geloof niet dat ze anorexia heeft en zichzelf echt moet uithongeren om er zo uit te zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar d'r nu eerder (te) mager en botterig uitzien dan mooi slank, en dat heeft dus wel degelijk te maken met bouw. Ze behoort duidelijk iets 'dikker' te zijn (wat haar nog steeds slank zal doen lijken), maar zo dun als ze nu is lijkt me echt niet haar bouw.
Je kan inderdaad onder gezond eten verstaan dat je niet snoept, of zo min mogelijk. Dat heeft niet met 'durven' te maken maar met een keuze, toch? En met gedisciplineerd zijn. Dat kan zij denk ik heel goed. Voor de één voelt dat als een onmogelijke opgave, de ander doet dit zonder veel moeite. Maar ik denk dat dit voor sommige mensen confronterend is. Als ze zegt dat het haar bouw is, dan geloven mensen haar niet (ook wel een beetje terecht, want ze moet er wel wat voor doen), maar als ze zegt dat het een kwestie van discipline is (gezond eten, veel sporten) dan vinden mensen weer dat ze te fanatiek is, of zijn mensen jaloers omdat ze dat misschien ook wel willen maar zelf de discipline niet hebben. Zo ben je dus als snel in de ogen van andere mensen 'verkeerd bezig'.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
eens! en daarbij we hebben genoeg oude foto's van haar die het aantonen toch???
daarbij wat verstaat zij onder gezond eten??? als je nog niet het ijshoorntje durft op te eten waar zijn we dan mee bezig???
Oké: ik kijk liever naar Yo dan naar Sylquote:Op maandag 14 juni 2010 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou propperig alleen dan, omdat ze zo klein is, dus het stapelt zich een tikkie op, van die spekjes babyarmen
Ze was echt goed propperig en stevig hoor.
En het korte haar staat haar zeker goedHet is alleen m'n smaak niet.
Kende ik haar niet als Sylvie-met-lang haar dan zou ze me niet eens meer opvallen.
Met lang haar vind ik haar een van de mooiste vrouwen van tv.Met kort haar neh
![]()
Maar we gaan offtopic, op naar Yo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |