De uitzending van vrijdag jlquote:Op zondag 20 juni 2010 13:58 schreef J_TM het volgende:
Sorry maar het moet gebeuren.
Afl. 180610:e klant leeft nog; Rik vetelt hem wat Charlie is overkomen en weet hem zover te krijgen om geen aangifte te doen
*Lorena zegt dat ze de man op de compositietekening niet herkent maar rechercheur Rem vermoedt dat ze wat achterhoudt en ook waarom.
*Noud gaat mee met Lucas voor een goed gesprek. Lorena daarentegen wordt op staande voet ontslagen; Charlie weigert haar nog langer te geloven.
*Als Lorena langs het meer wandelt wordt ze de door de overvaller de bosjes ingesleurd. "Moeilijk he, niks zeggen. Ik weet dat je met de rechercheur hebt gesproken".
Haha Bronkhorst.quote:
quote:
Bij mij doet-ie het gewoon, al is-ie wel HEEL erg traag. hij staat er al 2 uur op bij mij en ik zit nu pas bij de 10e minuut!quote:Hmm ik kreeg de melding dat deze video "private" is
Quintin Colicchia nieuw in GTSTquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef alors het volgende:
Wie is Devano nou weer? Een tokkie met een tienermoeder uit de Bijlmer??
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar maar maar
Wat moet vivienne van den Assem dan nog komen doen??
Kim was zo mooi! Sjors is eigenlijk net zo knap, maar wat jammer dat ze zo´n zeikrol heeft gekregenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:08 schreef Frey het volgende:
En hier die prachtige treurige tune weer bij het afscheid van Kim.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |