negeer het gewoon voortaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef Bragi het volgende:
[KLB SC #2844] Ham
Zou deze post weg mogen? Het is louter bedoeld om ruzie te stoken...
gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef WillFerrell het volgende:
joeysmod
Kan dit topic nog even bekeken worden, deze beste jongen blijft maar gooien met de kankers.
Da's wel erg simpel. Want dan zou je dus ook tegen mensen als Lamon. moeten zeggen: negeer de SC gewoon voortaan.quote:
Dat snijdt geen hout, dat begrijp je hopelijk ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:49 schreef zquing het volgende:
Lamon kan de SC dan mischien niet negeren, maar de SC lamon wel
Maar 't zal toch maar moeten hequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat snijdt geen hout, dat begrijp je hopelijk ook wel.
Iemand die trollend de SC binnenkomt, moeten wij "maar gewoon negeren", terwijl degene die trollt "gewoon welkom" is.
Er is altijd wel één persoon die hapt. Maar eigenlijk maakt het me weinig uit, zolang ik geen ban krijg. Dus doe maar wat het beste volgens jullie is, UNLEASH ME DESNOODS OP KLBquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:49 schreef zquing het volgende:
Lamon kan de SC dan mischien niet negeren, maar de SC lamon wel
nieuwste ontwikkelingen achter de schermen is om gewoon de hele SC te bannen waneer er weer problemen zijn. Lang leve sociale controlequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er is altijd wel één persoon die hapt. Maar eigenlijk maakt het me weinig uit, zolang ik geen ban krijg. Dus doe maar wat het beste volgens jullie is, UNLEASH ME DESNOODS OP KLB.
Ja maar ik doe toch niets fout. Ik heb de laatste tijd niets onvriendelijks meer gepost.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef zquing het volgende:
[..]
nieuwste ontwikkelingen achter de schermen is om gewoon de hele SC te bannen waneer er weer problemen zijn. Lang leve sociale controle
Laat ons gewoon met rustquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef zquing het volgende:
[..]
nieuwste ontwikkelingen achter de schermen is om gewoon de hele SC te bannen waneer er weer problemen zijn. Lang leve sociale controle
Hopelijk komen er dan ook gewoon leuke straffen op degenen (zie bijv. AP als laatste voorbeeld) overduidelijk lopen te trollen? Lijkt me wel net zo eerlijk dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Denk je nou daadwerkelijk dat dít de oplossing is, ja? En je vind dat zelf ook een eerlijke oplossing?quote:
Deze nare opmerking over mijn opa heeft mij toch wel heel erg gekwetst. Kan er een modje naar kijken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je opa die kanker had?
dan ben je slachtoffer van mogelijk nieuw beleidquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar ik doe toch niets fout. Ik heb de laatste tijd niets onvriendelijks meer gepost.
Fijn dat iedereen daar meteen de dupe van is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef zquing het volgende:
[..]
die kerel gaat al van fok af, recht t gesticht inquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze nare opmerking over mijn opa heeft mij toch wel heel erg gekwetst. Kan er een modje naar kijken?
Weer ruzie stoken van iemand die normaliter niet meepost.quote:
Wanneer is er dan iets gebeurd de afgelopen tijd, waardoor jullie niet met rust werden gelaten?quote:
Wat zit ik te trollen dan?! Ik vind de SC gewoon niks want het is een broeinest van haters.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hopelijk komen er dan ook gewoon leuke straffen op degenen (zie bijv. AP als laatste voorbeeld) overduidelijk lopen te trollen? Lijkt me wel net zo eerlijk dan.
Gelukkig, want hij heeft tot op het diepst van mijn ziel getrapt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die kerel gaat al van fok af, recht t gesticht in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |