quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef k_i_m het volgende:
Liever Nick jr. dan die cokesnol van Z@ppelin.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
..vroeger al, met Rien & pien (kennen jullie die nog?)
Was dat een geel hoofd op de hand van die vent? Ik keek destijds ook altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Zelf vind ik huisjeboompjebeestje echt ontzettend leuk, vroeger al, met Rien & pien (kennen jullie die nog?)
Ik vind het alleen leuk met Fahdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb het in ierland wel gekeken, voor mijn baby Georgeengels/spaanse versie.. maar toen heb ik gelijk besloten dat mijn kinderen dat nooit te zien zouden krijgen
ik ben sowieso geen grote fan van de tv voor kinderen. ik vind echt dat ze zichzelf moet vermaken, en zodra ze dat ook kan, dan mag ze van mij best een middag achter de tv hangen. maar dan t liefst wel een beetje educatiefZelf vind ik huisjeboompjebeestje echt ontzettend leuk, vroeger al, met Rien & pien (kennen jullie die nog
?)
En het erge is... je gaat soms onbewust ook nog meezingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
HOERA VANDAAG BEN JE JAAAARIG hoera vandaag vieren we feeeeeeest *denk aan krampachtig stuiterende bewegingen erbij*
en nou heeft ze ook allerlei andere liedjes erbij zag ik laatst![]()
Koekeloerequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef mikoxx het volgende:
HBB isen hoe heet dat programma ook alweer met Moffel en Piertje?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk met Fahd.
[ afbeelding ]
Niet die ouwe afleveringen met die rare heaumeaux.
Ik koekeloer hier, ik koekelaar daar...quote:
vre-se-lijk jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef k_i_m het volgende:
De EO doet tegenwoordig Elly (zonder Rikkert) en de wiebelwagen (ook zonder Rikkert).
Een onverdeeld succesnummer.
Eensch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb het in ierland wel gekeken, voor mijn baby Georgeengels/spaanse versie.. maar toen heb ik gelijk besloten dat mijn kinderen dat nooit te zien zouden krijgen
ik ben sowieso geen grote fan van de tv voor kinderen. ik vind echt dat ze zichzelf moet vermaken, en zodra ze dat ook kan, dan mag ze van mij best een middag achter de tv hangen. maar dan t liefst wel een beetje educatiefZelf vind ik huisjeboompjebeestje echt ontzettend leuk, vroeger al, met Rien & pien (kennen jullie die nog
?)
nou zo vaak kijken wij 't dus blijkbaar echt niet want die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Vicky het volgende:
Nick jr heeft best leuke dingen maar het zou wel eens leuk zijn als er weer wat nieuwe uitzendingen komen van bijvoorbeeld de Backyardigans. Ik heb het filmpje over de Yeti nu wel 100x gezien.
jaaaaaaaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Was dat een geel hoofd op de hand van die vent? Ik keek destijds ook altijd
Backyardigans; ik ken alleen de afl met de vulcano zussen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef trui het volgende:
[..]
nou zo vaak kijken wij 't dus blijkbaar echt niet want die ken ik nog niet.
nou, ik dus wel en echt al van jaren geleden toen Damon dat nog keek..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef trui het volgende:
[..]
nou zo vaak kijken wij 't dus blijkbaar echt niet want die ken ik nog niet.
Angelina... Op haar Camembert school. Met de Cheddar cheese slide. Staat op als ik kook... Anders zit kind in mijn pannen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
en je hebt toch ook die muis, blabla ballerina?
in the nightgarden vond ik trouwens wel cute..
IIIIIIIIIIIK BEN BENJAMIN BENNNNN BENJAMIN BENNNNquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Basboussa het volgende:
Waren Elly en Rikkert ook niet van Benjamin Ben?
[ afbeelding ]
oh bah jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Twan kijkt ook vaak Zack en Cody... verschrikkelijk is dat, is ook nog nagesynchroniseerd.
the Suite life etc? Gadver, ik snap niet dat iemand dat ook leuk vindt, nagesychroniseerd of niet...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Twan kijkt ook vaak Zack en Cody... verschrikkelijk is dat, is ook nog nagesynchroniseerd.
Nee, dat was daarnaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef pinquit het volgende:
ik dacht dat elly en rikkert altijd al in de here waren eiks
Echt ook de doelgroep die jongens.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Basboussa het volgende:
[..]
the Suite life etc? Gadver, ik snap niet dat iemand dat ook leuk vindt, nagesychroniseerd of niet...
Ja die is leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
in the nightgarden vond ik trouwens wel cute..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja die is leuk.
Vooral als de Wottingers komen. Dat is de blauwe famiile. Die komen niet altijd.
Dat is net zoals het hondje bij tiktak. Op het einde washet altijd spannend of het hondje nou door het huisje kwam of niet.
Ik ken ze helemaal niet...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef lily het volgende:
Ik ken Elly en Rikkert alleen van "de kauwgomballenboom"
mijn broer had in de jaren 80 een hippie-op(her)leving en toen heb ik dat liedje wel eens voorbij horen komenquote:
wonderteam vind ik wel leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef amaranta het volgende:
Wat echt stom is, zijn die schildpad, kuiken e...,.. Wonderteam
Leuk Karaoke... ik heb ooit in mn eentje Loveshack van de B'52s gedaan... dat was geen succes... wordt door 2 mensen gezongen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Gheheh ik heb me net opgegeven voor een valse karaokeavond
liedjes:
Wicked games van Chris isaac
en HOW AM I SUPPOSEEEEEEED TO LIVEEEEE WITHOUTTT YOUHOUUUUUUUUUUUUU van Michael Bolton.
dat zijn van die prachtige pareltjes waar je wel mee de mist in moet gaan
Ik zag deze avatar en dacht heel dat je je avatar had aangepast maar er staat een andere username bovenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Hier is het nu Dora, maandag zat ik nog kerstfeest met Dora te kijken.
ja maar dit moet perse vals ook hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk Karaoke... ik heb ooit in mn eentje Loveshack van de B'52s gedaan... dat was geen succes... wordt door 2 mensen gezongen.
The phone, the phone is ringingquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Memmel het volgende:
De te----lefoon gaat o---ver. Wie zououou wie zoubdat zijijijijn? De te----lefoon gaat over. 't is vast een diertje met problemen, 't is vast een diertje met problemeeeeee en die wil ons als jet kan graag aan de lijn!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja maar dit moet perse vals ook he
enne t is in hengelo, dus je kan er zo heen hoor26 juni @metropool
Purno de Purnoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ach vroeger hadden we purno de purno en rembo &rambo
dat was ook niet het meest verantwoorde programma ever
jaja, de zondagochtend: Villa Achterwerkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Purno de PurnoRembo&rembo was ook leuk. Zoiezo de zondagochtend, ook al was ik toen wat ouder.
jaaaaa en mevrouw ten katequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef lily het volgende:
[..]
jaja, de zondagochtend: Villa Achterwerk![]()
met de drie dikke dames presentatie ertussen
Toen ik een jaar of 18 was, keek ik ook altijd pittige tijden...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef lily het volgende:
[..]
jaja, de zondagochtend: Villa Achterwerk![]()
met de drie dikke dames presentatie ertussen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef trui het volgende:
bassie en adriaan heb ik nooit leuk gevonden. en ze komen er hier ook mooi niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |