The phone, the phone is ringingquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Memmel het volgende:
De te----lefoon gaat o---ver. Wie zououou wie zoubdat zijijijijn? De te----lefoon gaat over. 't is vast een diertje met problemen, 't is vast een diertje met problemeeeeee en die wil ons als jet kan graag aan de lijn!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja maar dit moet perse vals ook he
enne t is in hengelo, dus je kan er zo heen hoor26 juni @metropool
Purno de Purnoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ach vroeger hadden we purno de purno en rembo &rambo
dat was ook niet het meest verantwoorde programma ever
jaja, de zondagochtend: Villa Achterwerkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Purno de PurnoRembo&rembo was ook leuk. Zoiezo de zondagochtend, ook al was ik toen wat ouder.
jaaaaa en mevrouw ten katequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef lily het volgende:
[..]
jaja, de zondagochtend: Villa Achterwerk![]()
met de drie dikke dames presentatie ertussen
Toen ik een jaar of 18 was, keek ik ook altijd pittige tijden...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef lily het volgende:
[..]
jaja, de zondagochtend: Villa Achterwerk![]()
met de drie dikke dames presentatie ertussen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef trui het volgende:
bassie en adriaan heb ik nooit leuk gevonden. en ze komen er hier ook mooi niet in.
gingen ze r stenigen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de Z@ppelintrol zaterdag laiv gezien in Artis, ze gaf daar een showtje weg, Dean keek er redelijk argwanend naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |