liever dat dan overal tegen aanschoppen omdat het kan. En nee ik heb geen PVDA gestemt. Ik ben die Wilders gewoon spuug zat. Ik hoorde net al dat hij het over meeregeren heeft. Hoe wil hij dat uberhaupt doen met zijn speerpunten. Misschien wil de VVD wel mee maar verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:![]()
Sorry standaard behoefte als ik theedrinker pur sang Cohen zie.
Die tweede is best tof. Als ze in een bak maizena ligt kan ze er op dansenquote:
Gaat maizena ook in de kont?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Nebo het volgende:
Maizena! Ik gok dat het zaad van Poit hetzelfde effect heeft!
het kan overal in, dus waarom nietquote:
Mjom mjom.quote:
Papier eten doe ik al niet meer sinds groep 3quote:
Zou wat zijn als je het wel deed he, gekkie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Papier eten doe ik al niet meer sinds groep 3
Als ik er doorheen moet komen door het op te eten in het geval van bovenstaande afbeelding, zou ik het overwegen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je het wel deed he, gekkie.
Die eerste is niet zo hawt... Tenminste, gewoon wat minder hawt dan normaal...!quote:
Ik ben een baas uit boxtelquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol hoezo?
Nu baas Roger van Boxtel
Satire is normaal gesproken grappig, hierbij kreeg ik plaatsvervangende schaamte. Was overigens ook een of ander onbekend vrouwtje die dat deedquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Wim de Bie: Altijd +1
Dat heet nou satire Koei
Je tijd 30 jaar vooruit zijn heet dat
Boxtel is voor bazen. Zit/zat je in Vught op school toevallig?quote:
Nee dat niet, maar jij komt toch niet uit boxtel? Of heb je er bekende wonen? Aangezien je zegt dat het voor bazen isquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Boxtel is voor bazen. Zit/zat je in Vught op school toevallig?
Boxtel is voor bazen omdat ik er welles geweest ben, en ik woon er in de buurt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jij komt toch niet uit boxtel? Of heb je er bekende wonen? Aangezien je zegt dat het voor bazen is
Ross, misschien iets voor jou : [TK] Formule1 memorabilia jaren 90
en voor andere F1 liefhebbers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |