quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef Fruppel het volgende:
Wat een geweldige foto's weer!
Emma, klein poppetje! Zo fijn je lekker thuis te zien & niet meer op zoekenhuis foto's!
Minke ik vind je zo;n plaatje! Zo een wil ik er ook nog wel bij
& dan onze dame maar weer een keertje, vandaag van de opvang naar huis door de regen. Madam wist niet zo goed wat ze er nou van moest vinden:
Je gebruikt precies de juiste smileys, mijn reactie toen ik dit tafereeltje aantrofquote:
Met hipstamatics gemaakt (stond er al bovenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Groofsken het volgende:
Oh wauw, Rocka, wat een bijzondere foto's. Van twee bijzonder mooie jongens. Waarmee heb je die bewerkt?
Iets op de I-phone zegt googlequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Met hipstamatics gemaakt (stond er al boven)
KD, wat nou fel
Die onderste is trouwens in natuurlijke kleuren. Ik heb een hele serie gemaakt voor een schilderij dat ik gemaakt had en wat wel leuk als achtergrond leek.
Zo'n zandbak staat al in de bestelling voor als de hele voortuin wordt aangepakt vanuit mijn bouwdepot als de koop van mijn huis rond isquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef trui het volgende:
groofsken, je kunt ook eigenlijk beter een zandbak nemen die niet waterdicht is. dan kan het water er zo doorheen sijpelen en/of verdampen. bovendien ontwikkelen zich dan geen (nou ja minder snel) schimmels in de zandbak. wij hebben op de bodem van de zandbak van dat worteldoek gespannen, dan heb je toch een duidelijke bodem waar geen andere aarde doorheen komt (noch onkruid), maar waar het regenwater dus wel door kan weglopen. hij mag dus best een deksel hebben (tegen kattenpoep bijv.) maar die hoeft niet helemaal dicht te zijn.
geweldige foto's allemaal weer!![]()
![]()
Dana straal helemaal van jullie complimentjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef Vicky het volgende:
WOW Dana, wat ben je MOOI!!En Bla, zo te zien had je een prachtige jurk!! heb je nog een duidelijkere foto?
Wat een prachtige foto!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Robertje het volgende:
Rockabella... ja, ik ben er ook fan van. Staat ook op mijn Iphone. Maakt leuke ouderwetse foto's
Lars staat er ook leuk op me dat blauwe
[ afbeelding ]
Mae maar eens zwart wit gefotografeerd
Dit outfitje is echt helemaal geweldig,dat rokjequote:
vind ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Je gaat vast heel hard roepen dat het niet zo is, maar ik vind het echt een mini-TF'je hoor. In uitstraling enzo!![]()
Ik geloof je wel hoor maar vind dat zelf altijd wat lastig om te zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Je gaat vast heel hard roepen dat het niet zo is, maar ik vind het echt een mini-TF'je hoor. In uitstraling enzo!![]()
Ik heb er ook 1 die dat heel goed kanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:43 schreef Estrys het volgende:
haha Vicky die vierde foto, de welbekende Ik-doe-niks-hoor-blik
wat een heerlijk grietje!quote:
Voor wat hoort wat iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En nu nog een mooie Emma spam Keshet!
Zie je wel dat je rottig gaat doen van weinig slaap!quote:Op zondag 13 juni 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Emma, Abby en Lente. Shame on me!
Mooi meiden!
En Lente lijkt wel een kleuter!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat een schattig filmpje van Isabeau! Beide kinders zijn helemaal weg van haar. Tyler geeft allemaal kusjes enen Kim vind haar supermooi en lief zegt ze.
Wij hebben ook het idee dat hij de laatste tijd wat meer gegroeid is... hij is nog wel heel smalletjes/fijntjes.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld...quote:
Ik snap het, op de laatste foto vind ik het wel rossig maar andere foto's lijkt het meer richting het blonde *edit: blond is het ook niet maar donker ook niet, hmmm* te gaan. Bijzonder hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld...soms lijkt het wat rossiger dan de andere keer. Soms lijkt het ook gewoon donker... hij heeft een bijzondere haarkleur..
Als er twijfel is richting lichter, wordt het vaak wel lichter volgens mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik snap het, op de laatste foto vind ik het wel rossig maar andere foto's lijkt het meer richting het blonde *edit: blond is het ook niet maar donker ook niet, hmmm* te gaan. Bijzonder hoor![]()
Noortje heeft nu donker haar, maar dat gaat zeker veranderen, er zitten al lichte plukken in maar welke kleur het daadwerkelijk gaat worden, keine ahnung. Wij trouwen over ruim een jaar (zeer ruim) en ik ben zo benieuwd of we dan een donker of licht kindje hebben.
dankjewel !quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef Vicky het volgende:
DanaWat een leuk grietje
wathad je een prachtige trouwjurk!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tja... en dan ontmoet je je opa...
[ afbeelding ]
Heerlijk is dat he?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dan kom ik hier mijn Lisa maar n's voorstellen...
Een minie in de wieg... wat fijn dat er eindelijk iets in lag.
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ik denk van mijn vriend, of van zijn broers/zussen. Er zit nog wel een verhaal aan vastquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, dat pakkie, Tan.Van jou geweest?
Wat zit ze mooi en lief te kijken. En die twee eigenwijze staartenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn draakje wordt groot!
[ afbeelding ]
+/- 3,5 mnd
[ afbeelding ]
Gisteren
[ afbeelding ]
Deze foto vind ik zo mooi. Ze is zo lekker bezig![]()
[ afbeelding ]
komt niks uit
[ afbeelding ]
Wat lief dat je dat zegt... vooralsnog haalt hij heel veel kattekwaad uit...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind Lennon echt heel knap. Die gaat vast een hoop hartjes sneller laten slaan!
inderdaad, daar dacht ik gisteren ook al aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin & lennon komen wel overeen qua oogkleur(licht groen/bruin), ook qua haarkleur, elin wordt steeds lichter met veel rode gloed
Dat zegt vooral heel veel over hoe lang wij elkaar niet gezien hebben! Ik ga je vandaag Pm'en!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef Vlindur het volgende:
Oh waauw wat is MIla aan het veranderen! Wat een mooierd!
En Elyas is mogen al weer een half jaar!![]()
![]()
![]()
Isabeau, wat ben jij veranderd sinds de laatste keer dat ik je zag!![]()
Zo voelt het ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Tan het volgende:
sorboWat is dat snel gegaan... voor mijn gevoel was je vorige maand nog zwanger...
Ze is zo leuk
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef McLaura het volgende:
Isabeaupoppie
Thijs mist je
[ afbeelding ]
Ik vind Isabeau haar haartjes altijd zo leuk zitten! Mila heeft nu echt een coupe niks, ze wil er niks in en als ze het los heeft heeft ze achterop krullen en aan de voorkant nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn draakje wordt groot!
[ afbeelding ]
+/- 3,5 mnd
[ afbeelding ]
Gisteren
[ afbeelding ]
Deze foto vind ik zo mooi. Ze is zo lekker bezig![]()
[ afbeelding ]
komt niks uit
[ afbeelding ]
Sebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
MilaWat is ze groot!
En Sorbowat een plaatje
![]()
Leander waar zijn je haartjes nou? Hij ziet er goed uit Free![]()
Mijn schatje is ineens ook zoooo groot. (let ook even op het retro fisher price speelgoed)
[ afbeelding ]
Hoor wie het zegt!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Beaker het volgende:
Wat worden al die kleine baby's snel groot![]()
Oranje kindjes zijn ook leuk![]()
Jet 3 jaar![]()
Hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:53 schreef MamaNik het volgende:
Trampoline pret!incl statisch haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is 'ie groot alweer zeg!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:48 schreef freecell het volgende:
Dat statische haar
BE, die slaapfoto
Waarom zien we nooit foto's van je jongste FC?
Nou, die zit altijd achter popje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ja, de 4e komt nu door terwijl ze al wel kiezen heeft boven en de hoektanden boven komen ook al door dus onder blijft een beetje achter..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef Groofsken het volgende:
Kobus in z'n pyjamaatje.
En de meiden van Vicky, heerlijk spul![]()
.
En dat jongetje Joep, zo'n lief knap ventje om te zien.
En Elin, zo'n grappig vrouwke![]()
. Die 3 ondertandjes trouwens
. Bij S kwam altijd alles links en rechts ongeveer tegelijk.
Ik denk yay nu krijgen we Lena-spam maar nee hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:57 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh S...wat ben je toch een leuke
En wat is Noortje een geweldig mooi baby-tje! echt een heel eigen gezichtje al!
En begint trekken van mama te krijgenquote:
Ik kan me Roy niet echt herinneren, dus kan ook niet zien of hij veranderd is. Het is in ieder geval een prachtig jongetjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef _Bar_ het volgende:
Wat een pracht en praalen wat een rijkdom
[ afbeelding ]
dat wilde ik ook zeggen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:05 schreef McLaura het volgende:
[..]
En begint trekken van mama te krijgen
ik las topicvervuilingquote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef freecell het volgende:
LenteDas geen spam, dat is geheel terechte topicvulling!
ditoquote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Suus!Dikke pret!
En eenvoor alle anderen. Ik zie zulke mooie lijstjes langskomen, daar sluit ik me van harte bij aan!
![]()
Dat is wel een onwijs gaaf cadeau zeg!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Draakje wat een schattig meiske heb je toch!![]()
Hier een foto van een canvasdoek van Lisa. Was 1 van onze huwelijkscadeaus en ik ben er echt onwijs blij mee!
[ afbeelding ]
ahhhhh wat een schatje! zo schattig als ze in de box tijdens het spelen in slaap vallenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef Asyniur het volgende:
Lisa, engeltje!
Spelen in de box is reuzevermoeiend!![]()
[ afbeelding ]
wat leuk!quote:
Ja, dat is wel een beetje zo! Al denk ik meer dat het een soort Pavlovreactie is. Je ziet ook dat hij het hardst lacht als hij echt schrikt. En dat schrikken doet hij inmiddels bijna niet meer, want hij kent het spelletje wel. Ik moet steeds gekkere dingen bedenken om hem aan het schrikken te krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Claudia, daar krijg je zelf toch ook de slappe lach van!![]()
Grappig dat ik ook bij Ivan meen te zien dat het soms nèt niet helemaal gemeend is, alsof ie weet dat er van 'm verwacht wordt om te lachen, om jou een plezier te doen of zo. Ik verdenk Lente er ook wel eens van. Ze lacht dan net iets te laat, waardoor het minder spontaan overkomt.
yepquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef Moonah het volgende:
Is dat Tijn?
Wat leuk om hem weer eens te zien! Leuke knul zeg!
edit: en nu ik toch weer eens in dit topic ben meteen maar even er doorheen gescrolled.
Willow!!!How cute! Gefeli Innepin en man! (ben nooit meer in het SC-topic, dus mis data enzo
).
Wel als ik er eentje door midden breek, of soms dan nog een keertje breek. Hier gaan ze inderdaad soms ook wel ver zn mond in, maar hij corrigeert zichzelf dan gauw weerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Meimeltje het volgende:
Wolf wat lijk je zo ineens groot!! Knapperd!
Bekend blousje
Gaat dat goed een soepstengel? Ik durf het nog niet aan, hij stopt dingen soms zover in zn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |